MK 8. BÖLÜM

16 4 8
                                    

benbilmemzevkimbilir kişisini engellediniz.
Bu çocuk , bu insan, bu mahlukat kim?
Nasıl beni bu kadar iyi tanıyor ya???
Aldık başımıza belayı ya.
Tumblr hesabımın bildirim panelinde bir mesaj gözüküyordu.
yeşilgözlümengelattı2019: seninle anlaşalım artık canım bana engel attığında bir şey değişmeyecek, ben yine bir hesap açıp seninle konuşucam tamam mı?
tesettürlüveöfkeli:
Ha si*tir lo!!yeşilgözlümengelattı2019: ajjsjsjsjsjjssj KURUFASULYE PİLAV KALBİM SANA TAPAR BEBEĞİMM!!!!
tesettürlüveöfkeli: AZILI SAPIKK!!!
yeşilgözlümengelattı2019: Beraber kuru fasulye pilav yiyelim mi?
tesettürlüveöfkeli: hayır!!
yeşilgözlümengelattı2019: tamam Cuma okul çıkışı buluşuruz,
tesettürlüveöfkeli: MANYAK MISIN YAAAAA???
yeşilgözlümengelattı: hayat bana çok kazık attı artık son raddeye gelmiştim sokaklarda aylak aylak gezerken seni gördüm. -gülenemoji- Eylül'e vurmaya çalışıyordun, çok güzel tekme atamıyorsun sen ya! Sadece bakmak, seni saatlerce incelemek istedim. Sonra Eylül'e vuramayacağını anlayınca gülüp Eylül'e sarılmıştın. Sonra da ' HADİ GİDELİM OSMAN!' demiştin. Tam o an dedim ki ya benim neden bir Osman'ım yok?
Sonra aklıma hayatın gerçekleri geldi dedim ki ' LAN SALAK SEN YANLIZDIN HEP NE OSMANINDAN BAHSEDİYORSUN??'
Ve karar verdim o an dedim ki bu kız beni sever bana Osmanı da bulur. Ben hiç gerçek dostluk yaşamadım Merve hiç bir zaman beni gerçekten seven hep arkamda duran dostlarım olmadı ama senin vardı ve ben sana çok özendim hem de çok ilk defa arkadaşım olmadığı için birini kıskandım. Sonra seni araştırdım bilgisayarlar üzerinde iyiyimdir biraz, araştırdım ve buldum önce instagram hesabını sonra tumblr sonra baktım Wattpad hesabında var. Bloggeer'sın takip ettim seni fake hesaplardan paylaştıkların benim söylemek isteyipte söyleyemediğim şeylerdi. Sen benim çığlıklarımı dile getirdin Merve. İyi ki varsın gerçekten iyi ki varsın. Adım gibi eminim ki beni anlayacaksın ve bana yardım edeceksin çünkü sen hep kazık yedin ama sana kazık atan kişilerin yardıma ihtiyacı olduğunda hep yanında oldun. İyi ki varsın yeşil gözlüm.
tesettürlüveöfkeli: ama ben uslandım anonim atalarımızın bir lafı vardır artık anladım ' İLK KAZIĞI ATAN İKİNCİ KAZIĞI DAHA DERİNDEN ATAR'
yeşilgözlümengelattı2018: benim adımda Marazsa sen bana yardım edersin
tesettürlüveöfkeli: demek adın Maraz... Güzeell!!
yeşilgözlümengelattı2019: hass....
tesettürlüveöfkeli: 😈😈 önce seni bulucam sonra da sana yardım edicem söz. Şimdi benim yapmam gereken işlerim var tamam mı anonim MARAZCIĞIMM!!!
Bu arada şu an parkta ki kırmızı mont ve gri pantolonlu sen misin?
yeşilgözlümengelattı2019: Allah kahretsin! Bakma bana bak üzerime kahve döktüm eve kaçıyorum.
tesettürlüveöfkeli: sjsjjsjsjsjs salladım ben be!!! 😂😂😂
yeşilgözlümengelattı2019: Merve!! Üzerime kahve döktüm ya yandım ben yandım!! Nasıl korktum beni gördüm diye varya hala koşuyorum şu an ya ciddiyim sinirlendim tamam mı??
tesettürlüveöfkeli: awawwawaeajak aklıma şu an bir haber başlığı geldi ÖFKELİ CİVCİV DEHŞET SAÇTI!!
😂😂😂😂
Mutlu ol anonim çünkü seni bulmaya geliyorum. Ve ben seni bulduğumda benden kaçma olur mu? Ve CİVCİV MARAZ galiba iyi ki girdin hayatıma biraz ekşın lazımmış bana da. İyi günler CİVCİV MARAZ😂😂😂

Arkadaşlar lütfen okuma sayısı biraz artsın yorum ve oylarınızı bekliyorum daha farklı çalışmalar yapmak istiyorum umarım bana destek olursunuz!!!!

Muhasebecinin kızı YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin