Sirius inleyerek yere düştüğünde Annabell de saçlarını yüzünden çekip yerde yatan Sirius'a 'neden yerdesin' bakışlarından atmaya başladı. Myra ise Sirius'un yere düşme sesi ile kafasını yorganın altından çıkardı ve Annabell ile Sirius'a 'ne yapıyorsunuz sabahın köründe gidin yatın' bakışını attı ve kafasını tekrar yorganın altına gömüp uyumaya devam etti. Annabell ve Sirius ise Myra'nın bu haline alışkın oldukları için garipsemediler.
Sirius tekrar Annabell'e döndü ve "Kızım neden bir saattir beni tekmeleyerek yataktan atmaya çalışıyorsun!" dedi sonra ise sesini fazla yükselttiğini ve biraz daha bu ses tonunda konuşursa Bayan Black'in iki dakika içinde odada olacağını bildiği için biraz ses tonunu düşürdü. Annabell de ona sinirle cevap verdi "banane ya sanki isteyerek yataktan attım seni, hem ben hep böyle yatıyorum bu sadece sana özel değil yani" dedi ve kızıl saçlarını savurarak yataktan kalktı. Yataktan kalktığında ise yastığı aldı ve hızlıca Sirius'un kafasına geçirdi. Sirius acıyla bağırdığında elini acıyan başına götürdü ve Annabell'e "Bunu neden yaptın ki?" dedi. Annabell de ona cevap olarak "Bir kıza bağırmamalısın Black, sen bunu hakettin?" diyip odadan çıktı ve koridorun sonunda li banyoya doğru gitti.
Myra, Annabell odadan çıktıktan sonra uykulu gözlerle Sirius'a bakmaya başladı. "Ne oldu yine neye sinirlendin kızı?" dedi. "Neden ben suçluymuşum gibi bakıyorsun?" dedi sorar bir şekilde. "Çünkü öylesin" dedi Myra ve Sirius'un vereceği cevabı bekledi. "Bak bu sefer gerçekten benim bir suçum yok hatta ne yaptım onu bile anlamadım" dedi ve saf saf bakmaya başladı. "Sirius eğer sen bir şey yapmadım diyorsan kesin yapmışsındır" dedi ve yerinden kalkıp Sirius'un yanına gitti. Sirius'un zorda olsa omuzlarından tutup yerden kaldırdı ve kapıya kadar ittirdi. Kapının önüne geldiğinde ise kapıyı açtı ve Sirius'u hızlıca dışarı itip kapıyı hızlıca üzerine kapatıp kilitledi. Kapıyı kilitlediğinde anahtarı yatağının yanında ki komodinin üzerine koydu ve kendisini yatağa attığında gözlerini kapatıp uykusuna devam etti.
Myra, Sirius'u hızlıca dışarı ittiğinde Sirius kapının önündeki kızın üzerine yanlışlıkla düştü.Annabell Sirius'un üzerine düşmesi ile acıyla bağırdı ve Sirius'u üzerinden tekmeleyerek itti. Sirius, Annabell'in vücut ağırlığına göre daha ağır olduğu için Annabell neredeyse boğuluyordu. Sinirden ve nefes alamadığından yüzü kızaran Annabell asasını her zaman yanında taşıdığı için sevinerek Sirius'un boşluğundan faydalanmış ve '' Petrificus Totalus '' büyüsünü uygulayarak Sirius'u dondurmuştu. Eh, kısa bir süre idare ederdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Play With Fire - Marauders/AU
FantasiKapkaranlık bir dünyaya gözlerini açtılar, ama onlar ya karanlıktan korkuyorsa. İnsanlar onları kendi karanlıklarına çekmek istiyor. Onlarda bu karanlıktan aydınlığa geçmek istiyor. Ama diğerlerinin karanlığından korkarken ya kendi karanlıklarında b...