A venit și acest moment mult așteptat.. Vacanța de vară!
Alarmă*
Cântec enervant de păsări *-CÂT ÎȚI IA SĂ OPREȘTI ALARMA AIA??!
-Taci!
Și așa începe o nouă zi cu vaca mea de companie, dar de data asta este ultima zi de liceu din acest an blestemat! Eu ma numesc Erika și am 18 ani, locuiesc împreună cu prietena mea cea mai bună,Sabrina.Noi două ne cunoaștem de la vârsta de 5 ani deci practic am crescut împreună. Amândouă suntem singure la părinți și suntem de aceeași vârstă.
Revenim*
Mă ridic din pat și merg să fac un duș, mănânc și restul rutinei.
Sabrina niciodată nu reușește să se ridice din pat așa că trebuie sa ma duc eu de fiecare dată să o trezesc..
Infine,se pregătește și ea, ne hotărâm să ne îmbrăcăm cu ceva la fel așa că ne-am luat amândouă câte un body rozaliu cu putina dantelă și o fustă cu imprimeu de șarpe și bineînțeles nelipsiții mei vanși și tocurile de 10 fucking cm roz bineînțeles.Ey bine eu și Sabrina nu avem chiar asa de multe în comun dar ne-am obișnuit una cu alta și pur si simplu nu putem trăii una fără alta.
Am luat micul dejun împreună și am pornit spre liceu cu mașina mea.
Ca si întotdeauna eu si a mea, pășeam pe holul școlii ca doua fotomodele.Toti cu ochii pe noi chiar dacă mie nu-mi plăcea să fiu în centrul atenției.Ne-am despărțit fiecare și au început orele.Nu a fost nimic neobișnuit în această zi,am terminat orele și eu o așteptam pe Sabrina în mașină.
Își făcuse și ea apariția după 20 de min. bune dar ghici ce.. Nu era singură, era cu un băiat musculos,cu părul blond și ochi albastrii, era îmbrăcat într-un echipament de sport.
M-am dat jos din mașină și l-am expediat pe băiat repede repejor de pe mașina mea abea lustruita.
Sabrina a urcat în mașină și dar nu a povestit nimic despre el sau ceva, am vorbit doar despre ziua de mâine. Maine trebuia să plecăm la plajă unde aveam închiriată o casă doar a noastră și nu mai aveam răbdare!To be continue...