12.05.18 cumartesi
Odamdaydım. Hava genelinden daha sıcaktı. Sıkılmıştım ve kendime eğlence olsun diye App Store'a girip uygulamalara bakmaya başladım. Sonra anonim olarak insanlarla görüşmeyi sağlayam bir uygulama gördüm. Eğlenceli olabilir diye düşünüp indirdim.
Hesabımı kurmuştum. Şöyleydi:
Kullanıcı adı:elizatheclassic
Gerçek isim: Eliza Gigi Johansson
Yaş:20
Hobiler:Kitap okumak, şarkı dinlemek, yemek yapmak, temizlik yapmak, alışverişe çıkmak.Bu şekilde kendimi kurdum. Altına ise bir fotoğrafımı koydum.
Tabii ki fotoğrafı düzenlemiştim. Filtre ekleyip parazitlendirmiştim. Ama en sevdiğim fotoğrafımdı yine. Her yerde profil fotoğrafım buydu.
Uygulamayı indirdikten 1-2 gün sonra bişeyler yaşanmadı. Bi' kaç kişiyle konuştum. Sıradışı bir olay olmamıştı.
Sonra akşam 7.30 civarlarında bir bildirim düştü telefonuma. Bakmak için kalktığım gibi fotoğraf çekerken çıkan sesi duydum. Şaşırmıştım. Sonra da hayal ettiğimi düşünüp telefonumu almaya gittim. Baktığımda şöyle yazıyordu:
-Selam. Fotoğrafını gördüm. Tatlı çıkmışsın. Ben de mesaj atmaya karar verdim.Ne yapacağımı bilemedim. Sonra ise cevap yazmaya koyuldum.
+Merhaba. Teşekkürler. Ben Eliza. Sen?
-Sonuçta bu anonim olarak yazışma uygulaması değil mi? Adımı neden söyleyeyim?
+Ama sen benim hakkımdakileri görebiliyorsun, haksızlık. Adını söylemelisin.
-Şuanlık gizli kalsın.Umursamayarak telefonumu kapattım. Tam o sırada yeni bir mesaj geldi.
-Ama neden? Benimle konuşmak istemiyor musun?
Şaşırmıştım. Cevap yazmaya başladım.
+Bunu nerden uydurdun?! Herneyse şimdi sus uyuyacağım.
Bunu yazdıktan sonra mesaj gelmeden önce okuduğum kitabımı elime aldım. 10-15 dakika sonra:
-Uyuyacağını söylemiştim? Ben mi yanlış görüyorum yoksa?
'görüyorum', 'görüyorum'.. Bu kelime beni çok rahatsız hissettirdi. Umursamadım yine. Cevap verdim:
+Ne alakası var? Lütfen benimle konuşmayı kes! yazdım.Sonra o da bana:
-Eğer cidden rahatsız hissettirdiysem özür dilerim. Seni uzun bir süredir izliyorum. Bilmiyorum ama belki sana karşı bir şeyler hissediyor olabilirim. yazdı.Dondum. Hiçbir şey hakkında düşünemedim. Beni takip ediyordu. O anda ne yapacağımı düşünemediğim için o kişiyi bloklayıp uyumaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
who are you? || texting
Mystery / ThrillerEliza'nın hayatı her üniversite öğrencisi gibi normaldi. Ta ki o mesajı alıncaya kadar.