/Figyelem, a rész egyesek számára felkavaró jelenete(ke)t tartalmazhat!/
- Remélem mindenki megúszta. - nyüszített fel a lány.
A két sárkány lassan tudott előre haladni abban a hatalmas hó mennyiségben.
Xavier felemelte a fejét, és szaglászni próbált.
- Fogalmam sincs. - mondta halkan majd előrébb haladt. Cyan Xavier mögé mászott, így könnyebb volt a nyomában haladnia.
Pár méterrel később a hó már alacsonyabb volt, könnyebben tudtak tovább menni.
Xavier ismét felemelte a fejét, majd a földre helyezte az orrát.
Nem sokkal később pár sárkányra lettek figyelmesek maguk előtt. Ástak.
Cyan odaszaladt.
- Hányan ragadtak a hó alatt? - nyüszített, majd ő is ásni kezdett.
- Túl sokan. - válaszolt halkan a másik, majd ásott tovább.
Xavier néhány lépést közelebb ment.
- Van egy jó és egy rossz hírem. - hajtotta le a fejét.
- Értem... Mi a rossz hír? - nyüszített Cyan.
- Abból kettő is van, az egyik az, hogy ebben a tempóban senkit nem tudtok innen kiásni. - kezdte.
- Remek, mi a másik? - mordult rá Cyan.
- Jönnek a medvék. - mondta halkan. A lány felkapta az orrát, és megérezte a medvék jellegzetes szagát. Nem tudta biztosan beazonosítani, hogy milyen fajta medvékről van szó, ha óriás medve, akkor nagyon nagy a baj.
Sikerült néhány sárkányt kiásni a hó alól. A sötét sárkányok más helyen voltak, így őket nem érte el annyira a lavina. Amint tudtak ők is mentek segíteni kiásni a többi sárkányt.
Néhány sárkány szaladt elő a fák közül, közöttük volt Rin is, mögöttük medvék szaladtak. Óriás medvék, mi más?
Ismét havazott, és egyre erősebben fújt a szél. A sárkányok menekülni kezdtek a felbőszült medvék elől. Rin felrángatta húgát egy nagy kőhalom tetejére.
- Hol vannak a kölykök? - kiabált testvérére Cyan.
- Aianat láttam Xavierrel, de Judy nem tudom merre van. - morgott a hím.
- Most buktunk meg testvérségből. - morgott a lány is, majd leugrott.
- Várj már! - kiáltott utána bátyja.
- Judy! - kiabált Cyan.
A medvék tovább kergettek néhány sárkányt, és eltűntek a lentebb lévő erdőben. A vihar egyre erősebb lett, a sárkányok egyre kevesebbet láttak.
Rin odament néhány természet sárkányhoz, majd Cyanhez, aki továbbra is húgát kereste.
- Cyan, néhányan látták Judyt beszaladni a fák közé. - mondta Rin halkan.
- Akkor utána kell mennünk. - morgott a lány.
- Te itt maradsz. - fújt rá vissza a hím.
- De segíteni akarok. - nyüszített a Cyan.
Rin lehajtotta a fejét és szaglászni kezdett, de nem talált semmit, hiába járkált körbe körbe.
- Cyan, hol van Judy? - ugrált a lány mellé Aiana, Xavier is követte.
- Eltűnt. - nyüszített a Cyan.
Xavier felemelte a fejét, majd ő is szaglászni kezdett. Lehajtotta a fejét és elindult egy irányba. Cyan mellé ugrott.
- Találtál valamit? - kérdezte.
- Igen. - rázta meg magát Xavier.
Néhány sárkány odacsoportosult köréjük.
- Meg tudod találni? - nyüszített a hímre Cyan.
- Lehet. - mondta a sötét sárkány, majd ismét lerakta az orrát.
- Ő nem megy sehova. - morgott rájuk Rin.
- Miért? - nyüszített fel Cyan.
- Én aztán nem engedem meg neki, hogy egyedül mászkáljon. - vicsorgott rá a természet sárkány. - Amúgy sem fogja ő megtalálni. - morgott.
- Az egyetlen aki meg tudja találni az ő, ezt te is tudod. - morgott vissza rá Cyan. - Ő ismeri a környéket, mi nem! - fújt.
- Nincs miről beszélni Cyan, Xavier itt marad és kész, nem tudunk szerezni helyette másikat ha eltűnik. - morgott.
- De nincs más választásunk! - nyüszített a lány.
- Cyan, nem! - morgott rá. - Nem bízhatunk meg benne. - fordult el.
- Borzasztóan önző vagy Rin! - vicsorgott rá a lány.
- Te meg naiv. - fújt vissza rá bátyja.
Cyan pár percig némán nézett maga elé majd Xavier felé fordult.
- Keresd meg őt. - nyüszített halkan Cyan. - Te vagy az egyetlen aki képes rá. Könyörgöm neked. - hajtotta le a fejét.
- Megtalálom. - mondta halkan a Xavier.
- Megbízok benned. - simult hozzá a hímhez. - Menj. - mondta neki, majd meglökte.
Xavier lehajtotta a fejét, majd szaglászva elindult abba az irányba, amerre Judy szagát érezte.
Cyan figyelte ahogy a hím eltűnik a ködben, és csak remélni tudta, hogy tényleg megtalálja.
A sötét sárkány, hangtalanul haladt végig a hóban a fák felé. Az orra végig a talajon volt, vagy a levegőben. A vihar és a szél egyre erősebb lett, ami nehezítette a dolgát.
Két órán át még mindig kereste a kislányt, beért a kopasz fák közé, de már nagyon nehezen lehetett látni a hóviharos időtől.
- Judy! - kiabált fel, de nem hallott semmi választ. A hím nyomokat keresett a hóban, de mind a szagok mind a nyomok eltűnnek egy ekkora viharban. Xavier tovább haladt előre. Felnézett a fák tetejére, már amennyit látott belőlük. A szél nagyon erős lett, ami miatt már nagyon nehezen haladt előre.
Legszívesebben visszament volna a többi sárkány közé. Fújt egyet. Legszívesebben eltűnne inkább jó messzire, a lehető legtávolabb minden sárkánytól.
Megtorpant. Ismerős szagot érzett, ez nem lehet más mint a természet sárkány kölyök.
Valami más is keringett a levegőben. Valamilyen állat, de nem medve. A sötét sárkány ismét elindult, próbálta követni Judy szagát.
Nyomokra bukkant. De ezek nem a kislány nyomai voltak. Ahogy Xavier haladt előre, a fehér havat néhány helyen vörös vér borította be. A hím végigszagolt rajtuk. Ezek természet sárkányok, de nem Judyé egyik sem.
Egyre több vért kezdett érezni, majd újabb állat szagok csapták meg az orrát. Ezek farkasok, és sokan vannak. Minél gyorsabban el kell innen tűnniük. A farkasok hiába jóval kisebbek mint egy sárkány, így is hatalmas veszélyforrásnak számítottak. Sokan vannak, és összedolgoznak, egy sárkánynak esélye sincs ellenük, főleg ilyen időben.
Gyorsnak kell lennie, ha csak nem akar farkas vacsorává válni Judyval együtt.
A hím végighaladt jó pár öreg fa között. Egy meredek lejtőhöz ért, aminek az oldalán barlangok voltak, míg a másik oldalt egy egész nagy befagyott tó terült el. Xavier látta már ezt a tavat, de akkor még nem volt befagyva. Az egyik barlang felé nézett, befelé nyomok vezettek, és vér terült el a földön. Természet sárkányokat érzett, többet is.
YOU ARE READING
A démoni sárkány (Átírás Alatt)
Fantasy"Történetünk 200 évre vezethető vissza. Legendák szólnak a démon sárkányok eljöveteléről akik megteremtik a békét a sárkányok világában, erre azonban soha nem került sor. A démon sárkányok eltérnek a többi sárkány fajtától mivel nagy hatalommal rend...