Yıldıza dokunmayı Yorum yapmayı unutmayın lütfen
SINIR: 100 OY 100 YORUM LÜTFEN SINIRI DOLDURALIM
İyi Okumalar
--------------------------------
Ben sadece baktım Tahir sinirle arkasını döndü Arda ona göz devirip yanıma gelmeye kalktı ama Tahir ittirdi.
"Git lan burdan!!"
"Git burdan derken? Nefes'imin yanına gelmişim, bebeğim'in yanına gelmişim senden izin mi alıcam?" Tahir'i taşıran son damla olmuştu otagar da ki herkes bize bakıyordu.
Tahir sinirle Arda'nın yakasından tuttup kafa attı benim ağzımdan ise 'Hiiii' nidası çıktı. Arda yere düşünce Tahir üstüne çıkıp ellerini Arda'nın yakasına koydu.
"ULAN ŞEREFSİZ! SEN KİMSİN BENİM BAK BENİM! NEFES'İME NEFES'İM DİYORSUN! SEN KİMİN BEBEĞİNE BEBEĞİM DİYOSUN!"
Tahir Ardayı yumruklarken bende durdurmaya çalışıyordum. "Tahir dur! Tahir bak ölecek." Tahir daha çok vurmaya başladı yumruk attığı kolunu tuttum. Bana baktı.
"Nefes bırak!"
"Tahir yapma ölücek."
"Nefes bırak dedim! BIRAK!" Bağırması ile gözlerim dolmuştu bana ilk kez bağırmıştı kolunu daha sıkı kavradım.
"Ne o? O ölünce beni yalnız mı bırakıcaksın? Ha Tahir, bebeğimi babasız mı büyüteyim?" Tahir gözleri dolu dolu bana baktı.
"Nefes etme."
"Asıl sen etme Tahir. Asıl sen etme. Eğer öldürmeye meraklıysan hadi hadi vur öldür ama bizide unut" Tahir bana inanmaz şekilde bakıyodu.
"Nefes." Dedi bitkince ben ona umutla baktım Tahir yavaşça Arda'nın yakasını bırakıp ayağa kalktı. Derin bir nefes aldım.
"Ama bu ne böyle? Hiç hayal ettiğim gibi olmadı." Dedi ayağa kalkarken Arda. "Nefes benim bebeğime nasıl Tahirle bebeğimiz dersin?" Demesi ile sinirle Tahir'den önce ona döndüm.
"Ne bekliyordun? Bana onu yaptıktan sonra ne bekliyordun? Bu bebeğe babalık yap dememi mi? Ne bekliyordun? NE BEKLİYORDUN DESENE NE BEKLİYORDUN?" Demem ile Tahir kollarını belime sarıp Arda'nın üstüne yürümemi engelledi.
"Bana bak Nefes ŞAHOĞLU bun-"
"Nefes KALELİ!" Diyerek uyardım.
"Demek nefes Kaleli? İyi öyle olsun ama unutma o Bebek benim o bebek benden! Peşindeyim ve asla seni almadan burdan gitmiycem!" Dedi yürürken.
"YİYOSA GEL LAN!" diyerek bağırdı Tahir Arda'nın arkasından ağlayarak yere çöktüm. Tahir'de benimle birlikte çöktü ve alınlarımızı birbirine dayadı. Ben ise bağıra bağıra ağlıyordum.
"Şşş nefes şşş sakin ol güzelim. Sen nefes Kaleli'sin sakin ol güçlü dur." Dedi Tahir. Baktım sadece.
"Bırak gitmem lazım" deyip kalktım ayağa
"Hayır asla bırakmam Nefes Kaleli!"
"Neden Koruma artık koruncak bir şey kalmadı bırak "
"Hem gidersen sardunyalar solar..." dedi gözleri dolarak "aşk uğruna solan çiçektir biliyorsun...beni bu kalbimde ki sevdamla bırakma"
Kos koca günler geçmişti. Öyle özlemle bakıyorduk bir-birimize çekip sıkıca sarıldı ellerim ilk havada kalsada yavaşca boynuna sardım
" herkes b-biliyor" dedim ağlayarak
"Umurumda değil karımsın sen benim karım her şeyimsin"
Ayrılıp Alnın Alnıma dayadı "aç mısınız?" Dedi gözleri dolarak
" hı hı" deyip evet dermişcesine salladım başımı
Elimi sıkıca tuttu Uzaktan bizi izleyen Ramazan amcayla göz göze geldik gülümsedi
(Flashback)
Tahir sokakları karış karış ararken Ramazan Tahir'in önün kesti
"Aşık Maşuğun Bulmuş bulmuş da Tahir Ağa Nefesini bulmuş mu? "
" amca Nefesimi gördünüz mü ?"
"Otagarda şuan ha evlat Maşuğunu bırakma hemi"
"Tamam amca çok sağol Allah Razı olsun"
(FlashBack son)
Bir restoranta gelmiştik elimi karnıma koydum.Sessizliği Tahir bozmuştu
" neden Nefes niye ?"
" Sevgi değil senin ki merhamet duygusu hem ailen ailene karşı geliyorsun soy adın zedeleniyor" dedim gözlerimde ki yaşları silerek
"Sikerim soy adını da ha "
" Tahir küfür etme!"
" Ben seni seviyorum ben içimi iyi biliyorum ilk başlarda bende merhamet sandım ama değilmiş.. sevda bu "
Yutkunup başımı eğdim" Mutlu Yaşadılar desinler bize Ama Ayrı ayrı olmaz mı?"
---------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sardunya "AĞA SERİSİ-3"
RomanceSardunyalar Bile Soldu..... Mutlu Sonlar Yoktur Benim Masalımda...