The Haunting Of Sharon Tate

13 1 2
                                    

Όχι σπόιλερ εδώ, οκ;

Είμαι απλά τσαντισμένος...

With that being said, ας ξεκινησουμε:

Αυτή η ταινία μας μιλάει για τους φόνους της οικογένειας Μάνσον το 1969 νομίζω, μόνο που δίνει σε αυτο το αληθινό περιστατικό μια

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Αυτή η ταινία μας μιλάει για τους φόνους της οικογένειας Μάνσον το 1969 νομίζω, μόνο που δίνει σε αυτο το αληθινό περιστατικό μια...υπερφυσική τροπή! Ακολουθούμε την Sharon Tate, την τότε γυναίκα του σκηνοθέτη Roman Polanski έως ότου πεθάνει από το τρομερό φονικό του '69, μόνο που οράματα και άλλα υπερφυσικά συμβάντα την προηδοποιούν για το τι θα πάθει...

Τα συναισθήματα μου:

1/10-Απαίσια!

Το 1 που έβαλα είναι μόνο για την ποιότητα της εικόνας της ταινίας, άμα το βγάλεις είναι 0. Τι στο καλό είδα; Αν αυτή δεν είναι η χειρότερη ταινία του 2019,τότε δεν ξέρω ποια είναι. Είμαι νευριασμένος, αυτή η ταινία είναι ντροπή και μόνο που υπάρχει, δεν μπορώ να βρω ένα καλό στοιχείο! Σκουπίδια!

Ας το κάνω επαγγελματικά. Η σκηνοθεσία ήταν ανέμπνευστή, το acting (που δεν κατηγορώ, δεν έφταιγαν οι ηθοποιοί που βγήκε σκατά, το σενάριο έφταιγε) κενό, το σετ και η ιδέα είναι πολύ γελοία, στην ταινία πετάγεται ξαφνικά stock footage από το αληθινό περιστατικό που νταξει διακαιολογείται γιατί ο σκηνοθέτης έφτιαχνε ντοκιμαντέρ πριν φτιάξει αυτό, μα δεν κολλάνε και το σενάριο, ω φίλε το σενάριο...τιποτα! Δεν υπήρχε σενάριο! Ξέρετε τι έγινε; Έτρεχε ο σκηνοθέτης με μια κάμερα και τραβούσε πράγματα, μετά τα μόνταρε και του βγήκε αυτό και είπε κάτι σαν: "Ωραία φάση, θα βάλω και λίγα stock footage να φτάσει την μιάμισι ώρα runtime και το δημοσιεύω!", όλα αυτά τυχαία. Το μυαλό μου αρνείται να συλλάβει πως ανθρώπινο ον έγραψε τόσο μη-ρεαλιστικό διάλογο, και πως άνθρωποι έδωσαν το ναι για να γυριστεί αυτό, ναι, άνθρωποι έδωσαν λεφτά σε αυτό επειδή πίστευαν πως θα έβγαινε καλό!!! Είναι για γέλια!

Αν δεν είναι αυτή η χειρότερη ταινία του 2019, τότε όλοι μας είμαστε καταδικασμένοι!

Υ.Γ.:Εχει πολύ πλάκα να θάβω ταινίες, μα για να λέμε και αληθειες είναι η πρώτη του ταινία και έχει πολλά να μάθει, σεναριακά και σκηνοθετικά, το ίδιο ισχύει και με εμενα. Έχω φτιάξει ταινίακια που είναι πολύ κακά. Όσο πάνε όμως και βελτιώνονται. Αυτή τη τέχνη τη μαθαίνεις όσο τη φτιάχνεις. Οπότε μπράβο του, και ας βγήκε ένα πολύ αντιπαθητικό φιλμ.

(Horror) Movie ReviewsWhere stories live. Discover now