~3~bölüm part 1

109 16 1
                                    

Lütfen okumadan önce beğenin.İyì okumalar.
İlk ders,ingilizceydi.Min ji'ye baktigimda,sürekli sınıfın kapısını izliyordu.Onun bu haraketlerine gülerken,Bay Jeon sınıfa girdi ve gerçekten yakışıklıydı.Bay Park'tan daha uzundu açıkçası.

Min ji'ye baktığımda gülerek,onu izliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Min ji'ye baktığımda gülerek,onu izliyordu.Bay Jeon Min ji'ye göz kirparak,bana döndü."Yeni ögrenci degilmi?"sordugu soruya karsilik kafami salladigimda,"kendini tanit lütfen"dedi.Ayaga kalkip,kendimi tanittim."İsmim Jessica Brown.Amerikadan geldim." "güzel.Bende ingilizce ögretmenin,Jeon Jungkook. Okulumuza hoş geldin Jessica.Oturabilirsin"yerime oturduktan sonra,her kes kitaplarini açmaya başladi.Aslinda Bay Jeon'un Bay Park gibi gicik olucagini düşünmüştüm.Fakat tam aksine Bay Jeon iyi birine benziyordu.~

Son 2 ders kalmişti.Şimdi ise Bay Park'in dersiydi.Zil çaldiktan,bir süre sonra,Bay Park sinifa girdi~~

Bay Park'la göz temasi kurmamaya çalisiyordum.Dün ki yakinlaşmamizdan sonra ona ne zaman baksam,içimde anlayamadiğim bir heyecan oluşuyordu.Ben düşüncelerime
dalarken,Min ji'nin beni dürtmesiyle,kendime geldim.Dönüp ona baktigimda bana degil,aksine baska yere bakiyordu.Kafami çevirip,o tarafa baktigimda,Bay Park ellerini ceplerine yerlestirmis,bana bakiyordu."Evet Jessica bu soruyuda,sen çöz bakalim"tahtaya baktigimda,sorunun kolay oldugunu gördüm ve siritarak tahtaya çiktim.

Soruyu çözdükten sonra Bay Park'a zafer kazanmiş edasiyla gülerek baktim.Bana bakmadan,"oturabilirsin"dedi,Hah!nasilda
bozuldu ama.Yerime geçtigimde,aniden başımın dönmesiyle geriye dogru bir kaç adim attim.Min ji ve Eun Woo'ya baktiğimda
bana endişeli gözlerle,bakiyorlardi.Hemen kendimi toparladim ve siraya geçerek, dersin bir an önce bitmesini bekledim.

Son 1 ders kalmıştı,fakat ben kendimi çok kötü hissediyordum.
Min ji Bay Jeon'un yanina gitmişti.Eun woo ise bana kahve alip,gelicegini söylemişti.Bahçeye çıkıp,hava almak istedim ve bu yüzden de Eun woo'nun nerde olduguna bakiyordum.

Tam onu gördüm yanina gidicekken,tekrardan başımın dönmesiyle,etraf karardi ve yere yigildim.

Gözlerimi yavaşça açtigimda,beyaz tavanla buluşmuştu."uyandi"
Sesin geldigi yöne baktigimda Bay Park ve bir doktor gördüm.Ne oldu bana?nerdeydim ben?En son Eun Woo nun yanina gidiyordum ama sonrasini hatirlamiyorum."Ne oldu bana?
nerdeyim ben?" Ben Bay Park'a bakarken,yanindaki doktor konustu."Merak etme Jessica revirdesin.Kantinde bayildin ve Bay Park seni buraya getirdi" ben şaşkin bir sekilde doktorun dediklerini dinlerken Bay Park konuştu."Şimdi kendini nasil hiss ediyorsun?Başin dönmüyor degilmi?"kafami iki yana sallayarak Bay Park' cevap verdim."Teşekkurler Bay Park.Şimdi iyiyim" tekrardan doktor konuştu."En son ne zaman yemek yedin Jessica?"bir sure düsündükten,sonra gözlerimi kaçirarak cevap
verdim,"şey...dün yedim galiba" göz ucuyla bay Park'a baktigimda kaşlarini çatmiş bana bakiyordu.Evet çok sacma ama,
dün Bay Park'in yanindan ayrildiktan sonra eve gelip,kendimi odama kapatmiştim.Anneme sadece yorgun oldugumu söyleyip,uyumuştum.Sabahta yemek yemeden,evden çikmistim.

"Yemegini aksatmamalisin Jessica,aksi taktirde böyle durumlarla sık karşilaşirsin.Zaten bünyen de çok zayif"doktor lafini bitirdiginde ona teşekkur ettikten sonra odadan çikmisti.Ve şu an Bay Park'la baş başa kalmistik.

Teacher Park JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin