4. fejezet

565 11 0
                                    

Jin szemszöge:

Namjoon és Yoongi elmentek dolgozni, Hobi és Jimin táncolni mentek, Tae és Jungkook pedig elmentek egy játékterembe. Én mint mindig most is az ebédet készítettem, hogy mire mindenki hazaér legyen mit enni. Anna éppen Yoongi szobájában olvasott egy Nam-tól kapott könyvet.

– Oppa. - hallottam meg Anna halk hangját magam mögül.

– Igen? - fordultam felé.

– Nem lenne baj ha nézném ahogy főzöl? Mindig szerettem nézni ha valaki főz. - mondta egyre piruló arccal.

– Gyere nyugodtan. - mosolyogtam rá.

Anna mosolyogva foglalt helyet a konyhapulton majd csendben nézte amit csinálok. Egy kis idő után meghallottam, hogy csendben dúdol valamit ami mosolyt csalt az arcomra. Hamarosan elkészültem az ebéddel. A kész ételt félretettem, majd Anna elé álltam.

– Éhes vagy? Mert akkor szedek neked egy adagot. - néztem kék szemeibe.

– Nem vagyok éhes, de azért köszönöm. - mondta majd kicsit hátrébb csúszott.

– Valami rosszat mondtam?

- Nem, miért kérdezed? - nézett rám felvont szemöldökkel.

– Csak mert hátrébb csúsztál. - mondtam miközben közelebb csúsztam hozzá.

– Cs..csak azért m..mert mindig zavarba jövök, h..ha valaki nagyon közel jön hozzám. - mondta dadogva vöröslő arccal.

– Szóval zavarba jössz ha ezt csinálom? - kérdeztem és olyan közel hajoltam hozzá, hogy az ajkaink majdnem összeértek.

Anna szemszöge:

Ahogy Jin egyre közelebb hajolt hozzám a szívem egyre hevesebben kezdett verni. Még sosem engedtem magamhoz ilyen közel senkit.

– Szóval zavarba jössz ha ezt csinálom? - kérdezte és olyan közel hajolt, hogy ajkain majdnem összeértek.

– I..igen. - feleltem dadogva és egy pillanatra a szemébe néztem.

Egy darabig csak néztünk egymás szemébe, majd Jin lassan lehunyta szemeit. Egy kis hezitálás után én is lehunytam szememet.

– Annah. - sóhajtott Jin az ajkaimra - Meg csókolhatlak?

Én csak egy aprót tudtam bólintani, de Jin értette ez mit jelent így ajkaimra hajolt. Először csak lassan mozgatta ajkait és várta, hogy én is visszacsókoljak. Próbáltam utánozni azt amit ő csinált, közben kezeimet felvezettem tarkójához. Jin sem tétlenkedett a fenekemnél fogva húzott magához közelebb így érezhettem, hogy nem éppen van nyugodt állapotban. Ebben a pillanatban tudatosult bennem, hogy én a mai nap lusta voltam nadrágot felvenni így csak a fehérneműm és Jin egyik felsője van rajtam ami ugyan leér majdnem a térdemig amikor állok de így ülve nem sokat takar. Egyszer csak belemarkolt egy kicsit erősebben a fenekembe amitől a csókba nyögtem. Teljesen zavarba jöttem attól, hogy ilyen hangot adtam ki. Jin ezt mintha észre vette volna lassan hajolt el tőlem majd ködös tekintettel nézett rám.

– Baj van Anna? -kérdezte halkan.

– N..nem csak kicsit zavarba jöttem a saját hangomtól.

– Manó, - simított az arcomra Jin - nem kell ettől zavarba jönni. - majd a fülemhez hajolt és sokkal mélyebb hangon folytatta - Tudod számomra igazán izgató volt hallani ahogy nyögtél. - majd a fülem mögötti kis helyre puszilt amitől sóhajtottam egy kisebbet.

Jin elindult a puszijaival lefelé a nyakamon amitől megremegtem. Szépen lassan haladt lefelé közben kezeivel egyre feljebb gyűrte a felsőt ami rajtam volt. Egy pillanatra elvált nyakamtól, hogy le tudja venni rólam a felsőt. Egy kicsit hátrébb is lépett, hogy végig tudjon rajtam nézni. Én persze szinte azonnal elpirultam és próbáltam magam takarni de ő elvette az útból a kezem majd szépen lassan levette rólam a fehérneműt is. Ott ültem teljesen meztelenül a konyhapulton Jin előtt. Azonban nem várt sokáig ő is levette felsőjét, majd nadrágját is de boxerét még magán hagyta. Ezek után újra ajkaimra mart de most már nem olyan lágyan ahogy először, nem volt durva de csókjából kivehető volt a vágy. Kezeivel először a nyakamnál simított végig majd egyik kezét levezette a mellemre amibe bele is markolt egyet amitől én megint csak nyögte egy aprót, másik kezét viszont sokkal lejjebb vezette. Hirtelen tolta fel egyik ujját amitől egy aprót nyikkantam. Ezen persze elvigyorodott egy picit. Lassan mozgatni kezdte bennem az ujját, nem volt rossz érzés csak kicsit furcsa. Jin elszakadt az ajkaimtól és újra a nyakamhoz hajolt. Én halkan nyögdécseltem ahogy mozgattam bennem az ujját azonban kicsit megugrottam amikor megéreztem magamban második ujját. Ez már kellemetlenebb, szorítóbb érzés volt de ettől függetlenül egész hamar hozzászoktam így nemsokára már három ujját mozgatta bennem. Egyre hangosabban nyögtem ugyanis egyre kevésbé feszített. Egyszer csak Jin kihúzta mind a három ujját amit nem igazán díjaztam de nem adtam ennek hangot. Szaporán vettem a levegőt és kicsit ködösen láttam a dolgokat de észrevettem, hogy Jin leveszi magáról a boxert majd egy óvszert húz nem éppen kicsi farkára. Honnan szedte azt az óvszert egyáltalán? Na mindegy. Visszafordult hozzám és halk de szörnyen izgató hangon szólalt meg.

– Ez most lehet fájni fog egy kicsit Manó, ha úgy érzed mozoghatok jelezd majd valahogy.

Aprót bólintottam majd magamhoz húztam Jint, hogy a csókkal is enyhítsem kicsit a fájdalmat. Jin lassan kezdett el belém hatolni, nagyon szorított és el is kellett válnom Jin ajkaitól, hogy rendesen kapjak levegőt. Jin megállt egy pillanatra, hogy szokjam, de én néhány perccel később megmozdítottam a csípőm jelezve, hogy jöhet beljebb. Nem múlt el a fájdalom de egyszerűbb ha az egész méretét szokom meg nem csak egy részét. Mikor már tövig bennem volt újra megállt. Hallottam, hogy ő is nagyon szaporán veszi a levegőt, biztos próbál uralkodni magán. Mikor már úgy éreztem nagyjából megszoktam a méretét egy kicsit megmozdítottam a csípőm, hogy jelezzem mozoghat. Lassan kezdett el mozogni, először még fájt egy kicsit de aztán a fájdalom helyét átvette az élvezet. Egyre gyorsabban mozgott én pedig egyre hangosabban nyögtem. Egyszer csak Jin eltalált bennem egy olyan pontot amitől szó szerint felsikítottam. Jin egyre többször találta el azt a pontot én pedig egyre közelebb kerültem az orgazmushoz. Aztán egyszer csak ívbe feszült a hátam és Jin nevét sikítva mentem el, de ha jól hallottam ő is elment ahogy rászorultam.

***

A többiek szépen lassan értek haza. Mikor már mindenki itt volt, együtt ültünk le ebédelni. Én szokásomhoz híven először mindenkinek hoztam az ebédből, majd inni is és csak utána ültem le az asztalhoz.

– De ki vagy virulva hyung. - mondta Yoongi Jinnek. - De Anna is olyan másnak tűnik. - nézett most rám. 

– Csak nem megrontottad a kis szöszit? - húzogatta perverzen szemöldökét Jimin.

Én persze szokásomhoz híven teljesen elvörösödtem. Mind engem néztek majd Jungkook szólalt meg először.

– Akkor ez azt jelenti, hogy most már velünk is le fogsz feküdni? - nézett rám.

Én ha lehet még vörösebb lettem. Jin félrenyelte az ebédjét, Yoongi és Namjoon összenéztek. Hobi és Tae röhögtek Jimin pedig perverzen méregetett engem.







Ajándék Yoongitól ( Befejezett ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu