Multimedia:Ceren <3
Gençler gerçekten çok yorgunum.Okulum normal okullara göre bir hafta erken başladı ayrıca sekizinci sınıfım yakında test kusucam yani.Dershane falan derken ancak bu günü buldum.Şöyle ki baya bir morelim bozuk eğer bölümü beğenmezseniz yoruma yazın.Önemli biliyorsunuz.
***
Demir çekip gitmişti.Ağzım açık kalmıştı ve Demir'in arkassından bakakalmıştım.Herkes bana bakıyordu.Çünkü Demir baya bir bağırmıştı sağolsun.
"Önünüze dönsenize be ayı mı oynuyor burada!"
Baya bir bağırmıştım.Bağırmamla herkesin önüne dönmesi bir olmuştu.Ama yanlız kalmaya ihtiyacım vardı.Ağlamak istiyordum.Tam o sırada ağladığımı fark ettim.Lanet olsun!Hemen motoruma atlayıp eve gittim.Bu sırada aynı zamanda sular seller gibi ağlıyordum.Eve geldiğimde motorumu gelişi güzel parkettim ve eve doğru koştum.Kapıyı çaldım yaklaşık on beş saniye sonra annem kapıyı açtı gözlerim kıpkırmızı olmuş olacak ki annem çığlığı bastı.
"Kızım nooldu iyimisin?"
Cevap vermeyip hemen odama çıktım.Odama girdiğim gibi kapıyı kilitlemem bir oldu.Arkamı döndüğümde yatağıma uzanmış olan siyah ceketli biri vardı.Tabi ben de hemen bastım çığlığı.Yatakta uzanan kişi yüzünü döndüğünde Yankı olduğunu anladım.
"Ne bağrıyon be kız-Lan nooldu sana gözlerin kıpkırmızı ağladın mı sen?"
"Yankı yanlız kalmak istiyorum."
"Ne olduğunu anlat sonra yanlız kalırsın Maviş."
***
Yankı'dan
Yarım saat içinde herşeyi anlatmış ve şu an kucağımda uyuyakalmıştı benim canım kardeşim.Onu çok seviyordum.Hem de çok.Ama git gide ondan uzaklaşıyordum.Buna üzüldüğünü de biliyordum.O benim her şeyimdi.Ama onu bırakıyordum yavaş yavaş.
***
SABAH
Kayra'dan
Gözlerimi tanıdık bir ses ile açtım.
"Hadi güzelim uyan."
Bu Rüzgar'dı şu an gerçekten yanımda olmasına ihtiyaç duyduğum Rüzgar.Hemen boynuna atladım ve başladım ağlamaya.Omzunun ıslandığını fark etmiş olmalı ki
"Kayra sen ağlıyorsun."
"H-hayır."
"Deli etme beni Kayra."
"E-e özledim seni bu kadar.Bir de kötü bir tüya gördüm.Hepsi bu."
"Tamam bu seferlik yırttın."
"Sabah sabah bu ne süpriz beyefendi."
"Sinemaya gidiyoruz.Hazırlan yaklaşık dört dakikan var başladı."
"Tamam dışarı çık hadi."
"Tamam ."
Dışarı çıkmasıyla üsüme taytımı ve her hangi bir blüzümü geçirmem bir oldu.Makyaj masamın önüme geçip gözüme kalme çektikten sonra saçlarımı taradım.Şimdi hazırdım.Aşağıya indiğimde babam ve Rüzgar konuşuyordu.Annem ise kahvaltı masasını kurmakla meşguldü.
"Kayra hazırsan çıkalım."
"Hazırım."
"Kayra dur konuşamamız laz-."
"Baba ben iyiyim gelince anlatıcam her şeyi."
"Tamam."
Babam yanımıza geldi Rüzgar'ın sırtına vurdu ve
"Kızım sana emanet evlat."
"Merak etmeyin siz ben onu canım pahasına korurum."
Arabaya bindiğimizde sinemaya varana kadar neredeyse hiç konuşmamıştık.Mutluydum.Demir ile olanları unutmamıltım ama şu an yanımda Rüzgar vardı.Onun yanındayken mutlu olmamak imkansızdı.Sinemaya girdiğimizde elimden tuttu.Sinemaya ilerleken dönüp bana baktı ve gülümsedi.Sinemaya girdiğimizde Rüzgar adamın kulağına bir şeyler söyledi ve içeri girdik.Normalde çok soru sorardım ama sorasım yoktu.Hangi filme gittiğimizi bile sormamıştım.Sinema salonuna girdiğimizde kimsenin olmadığını fark ettim.
"Rüzgar neden kimse yok?"
"Beraber zaman geçirsek iyi olmaz mı?"
***
Gelecek bölüm gerçekten ve gerçekten en az sekizinci ve dokuzuncu bölüm kadar önemli.Lütfen yorum yapın.Sınır 50.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLÜCÜK KRALİÇESİ
Literatura FemininaBad boy hikayelerinden sıkıldın. Biraz klasik ergen hikayelerinden istiyorsun. Ama ikisini de çok fazla istemiyorsun. O zaman GÜLÜCÜK KRALİÇESİ tam aradığın şey.