15.BÖLÜM"Bana gerizekalı deme kıt beyinli."

1.2K 25 1
                                    

Selam herkese

Öncelikle final 45 yada 50..bölümlerde pek fazla uzatıp sıkmak istemiyorum.İkinci kitapta tartışılır bir konu.Bunu vote ve okuyucu sayılarına göre karar vericem.

Bölümler haftada bir dedim ve okuldan geldiğimden beri yazıyorum.Bacaklarım dün beden eğitimi dersinden beri aşırı derecede ağrıyor.Uzun süredir bu kadar fazla voleybol oynamanın yan etkisi.Ve hastayım boğazlarım şişti ateşim var.Kendimi çok kötü hissediyorum.Yine de bu halimle sizlere 1400 kelimelik bölüm yazdım.

Bu bölümü yeni bölümü yazmam için iki gündür başımın etini yiyen ve whattsap'ımın bildirim şeysini fuckturen arkadaşım Begüme ithaf ediyorum.

Yeni bölüm haftaya bir gün gelir büyük ihtimal zamanım olursa yazarım bu konuda beni suçlamayın lütfen.

İyi Okumalar..

Araba birden durduğunda geldiğimizi anlamam uzun sürmüştü.Ciddi anlamda 5 dakika boyunca vale ve Aidan çıkmamı beklediler.Yaşasın kötülük.

Beyin devreleri is off şu an one minut.(düzgün okuyabilenler derneği olarak çık tıtlıyız.)

Dışarı çıktığımda otelin fazla derecede ışığı gözlerimi bozmuştu. Ne diye otellerde her yerin ışığı açık olur ki.Saçmalık..

Otele girer girmez annemle babamı görmemizle Aidan beni asansörün oraya çekti.

"Ya Aidan bir aleyküm selam deseydik anamlara niye çektin kuzım sen."

"Ne diyorsun sen ya ??"

"Ha doğru Hristiyansın sen pis kafir seni git sünnet ol al eline bir Kur'an oku bak cehennem yolun haberin ola."

"Sünnet mi,ne saçmalıyorsun hadi gidelim Annenler geliyor sarhoşsun zaten."

"Ya hayır bırak ya aleyküm selam deyip sevap point kazanmam lazım benim alla alla."

Hızla annemlere doğru bildiğiniz uçuş keyf yaptığımda sırıttım.

"Dırım dırım canlarım cicimlerim keyifler nasıl kopuyor muyuz ?"

"Irem kızım sen iyi misin ?"

"Iyiyim babacığım iyiyim vallaha billaha aleyküm selam ikinizede siz gidin odaya artık geç oldu ama bak çocuk yapmak yok korunmadan yani ben kardeş istemiyom ona göre."

"Ne diyorsun kızım sen."

Annem şaşkınca bana bakarken sırıttım.Tam ağzımı açmışken Aidan kaslı kollarını omzuma koydu.Göçtü yavrum orası iki sinir hücresi yaralı dört doku ölü..Zaa XD..

"Bişey demiyor Önem Teyzeciğim biz şişe çevirmece oynuyorduk da o size şaka yapıyor."

"Tamam gidin yatın yavrum artık."

"Anne yatın derken hiç insan Der mi kızına bunu anne sen ne biçim annesin biz arkadaşız bir kere taam mı?"

Annem ve babam uzaylı görmüş masum köylü bakışlarını atarken Aidan beni asansöre çekiştirmeyr başladı.Sadece bizim odaya gelen asansöre binip numarayı yazdı.

"Aidan."

"Ne gerizekalı ne."

"Sen Müslüman olmayı düşündün mü hiç."

"Neden düşüniyim."

"Bilmem bu arada Nathalia kim ulan sevgilin mi ?"

"Sana ne gerizekalı sana ne."

APARTMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin