Ξυπνησα με το ζόρι σημερα το πρωί.....χτες ο Namjoon hyung τελείωσε το καινουριο τραγουδι και η big hit εκρηνε οτι μπορει να δημοσιευτεί....τα ψυχολογικα του Namjoon παντως δεν ειναι και τοσο καλα....και κανενος μας δηλαδη....ειμαστε ενα καινουριο συγγροτημα που δεν ξερουμε αν θα αρεσουμε στον κοσμο και δεν ξερουμε ποσοι ανθρωποι θα μας στηρηξουν και ποσοι θα μας μισησουν....γιατι τα kpop idols ζουνε με την αγαπη και το μισος των αλλων.....απο χτες ο χορογράφος μας δουλευει συνεχως να βρει χορογραφεια αλλα αυτο δεν σημαινει πως εμεις καθομαστε....ο καθενας κανει practise το κομματι του και ολοι θελουμε να ειμαστε τελοιοι αλλα αυτο δεν γινεται...ο Namjoon παντως ειναι καλος leader....μας εμψυχωνει οταν το χρειαζομαστε....αλλα νομιζω οτι με αυτον τον τροπο εμψυχωνει και τον ιδιο του τον εαυτο...
Nm:Ελατε παιδια....θα γυρησουμε το βιντεοκλιπ και μετα θα δημοσιευτει...θα δειτε θα νιωσετε καλητερα μετα....θα δειτε ποσοι ανθρωποι θα μας αγαπησουν και ποσοι ανθρωποι θα κανουν τα παντα για εμας.....και μετα θα ερθει και το πρωτο live...και η πρωτη συναυλια...και το πρωτο fanmeeting....και μετα θα παρουμε τα πανω μας και δεν θα αγχονωμαστε για τιποτα τετοιο.....δεν φτασαμε τζαμπα ως εδω....δεν ειμασταν τζαμπα τοσα χρονια trainees ολοι....λιγη υπομονή και μετά ολα θα φτιάξουν.....
Εμεις τι να λεγαμε;;;Τον ακουγαμε και συμφωνουσαμε....ο Namjoon ειναι πραγματικα ο καλητερος leader.....η χορογραφια μας θα ειναι ετοιμη μεθαυριο αλλα μεχρι τοτε θα πρεπει να εχουμε τελειωσει τουλαχιστον την μιση ηχογραφηση του τραγουδιου...αρα εχουμε και να τα κανουμε practise για να μαθουμε τα λογια και να ηχογραφησουμε το μισο σε μονο 2 μερες....αυτο θα πει πιεστικο προγραμμμα.....εγω λυπαμαι τον Jungkook που η μητερα του ηταν εντελος αντηθετη στο να σταματησει το σχολειο για πολυ λιγο χρονικο διαστημα ισα ισα για να κανουμε το debut....αλλα η εταιρια ειχε το πανω χερι...κανονηστηκαν ολα οπως επρεπε να ειναι.....τωρα για τους χαρακτηρες.....δεν τα εχω ξεχωρησει ακομα καλα.....τον Namjoon τον νοιαζει να ειμαστε εμεις καλα γιατι παρολο το λιγο χρονικο διαστημα που εχουμε που συγκατοικουμε ολοι μαζι εχουμε δεθει σαν αδελφια....τον Jin.....καλα....ο Jin νοιαζεται μονο για να μαθει στον Jungkook πως να κανει σωστα μερικες ασκησεις για προθερμανση(γτ αν ξερετε ο Jungkook ειχε ενθουσιαστει με το ποσο γεροδεμενος ηταν ο Jin και για αυτο αποφασησε να γινει και ο ιδιος ετσι....που λενε και στα αγγλικα...Jin inspired him)οπωτε ναι....παει και αυτος....ο Hobi....νομιζω εχει πιο πολυ υπομονη απο ολους μας...ειναι υπεροχος χορευτης και rapper....η παιδικη του ηλικια απο οτι μας εχει πει δεν ηταν και η καλυτερη γιατι ουτε αυτουνου οι γονεις υποστηρηζαν τις αποφασεις του...ο Ji Min ok...καλο παιδι..μαζεμενος....με πολυ μικρα χερια....και αυτο τον κανει γλυκουλη....ο Yoongi....ουτε και αυτον τον υποστηρηζαν οι γονεις του και μεχρι τωρα απο τοτε που ηταν trainee δεν τον εχουν επισκευτει καν....λατρευει να παιζει πιανο γιατι απο οτι λεει τον κανει να ξεχνιεται....να ξεχναει ποιος ειναι που ειναι τι ειναι τον χρονο...ξεχναει τα παντα και παιζει πιανο με τις ωρες.....ειναι υπερβολικα λεπτος και αυτο οφειλεται επηδη τρωει ισα ισα για να ζησει και οχι παραπανω....ειδικα τωρα που αρχησε το πιο δυσκολο κομματι της καριερας μας δεν προσεχει καθολου τον εαυτο του.Τελος ο Jungkook....ενταξι....με αυτον επηδη ειμαστε πιο μικροι κανουμε πιο πολη παρεα...δηλαδη μερικες φορες οταν δεν εχουμε δουλεια παιζουμε ηλεκτρονικα παιχνιδια μαζι ή παιζουμε οτι εχουμε οπλα και κυνιγιομαστε αναμεσα απο το αγανακτησμενο με εμας stuff της big hit....αλλα γενικα κανουμε πολυ παρεα....μερικες φορες κιολας κοιμομαστε μαζι στο κρεβατι μου γιατι χρειαζομαι να αγγαλιαζω καποιον ανθρωπο για να κοιμηθω....αλλα εκτος απο υπνο δεν κανουμε κατι αλλο...κατευθειαν εκει πηγε το μυαλο σας......ποτε δεν εχω μετανιωσει για τις αποφασεις που εχω παρει στην ζωη μου και ειμαι περηφανος για ολες...γιατι ξερω πως να αγαπαω τον εαυτο μου.....love yourself.......ωραιος τιτλος για αλμπουμ....θα το πω στον Namjoon.....τεσπα...ποτε δεν μετανιωσα που εγηνα trainee ποτε δεν μετανιωσα που μπηκα σε αυτο το υπεροχο συγγροτημα....σε αυτην την υπεροχη οικογενεια που με προστατευει απο καθε κακο και η φιλια μας σε συνδιασμο με την συνεργασια μας θα μας κρατησει για παντα ενωμενους....αν δεν ειμαστε ενωμενοι δεν θα καταφερουμε τιποτα.....ετσι ελεγε ο Namjoon τις πρωτες μερες γιατι εγω με τον Jimin....νταξι δεν ηταν μισος....αλλα δεν συμπαθουσαμε ο ενας τον αλλον....απο την στηγμη που τον ειδα κολλησα το μετοπο μου στο δικο του και αρχησα να τον σμπροχνω(και αυτος το ιδιο εκανε)σε ενδειξη αντιπαθειας...αλλα τωρα οκ ειμαστε ολοι αγαπημενοι.....αγαπημενοι και δυνατοι...γιατι τους δυνατους δεν τους χωριζει το μισος....
DU LIEST GERADE
My love my drug
FanfictionKim Taehyung.....like......us.....he has feelings.......support❤❤