4. První zjištění

427 22 2
                                    

Maria

Celé odpoledne po rozhovorech jsem pracovala s Peterem na Veritas. K večeru už byla hotová. Rozhodla jsem se, že se budu víc scházet s Peterem. On je takový čistý. Nepošpiněný realitou. Teoreticky bych mu mohla říct kdo jsem a nevyzradí to. Asi to udělám. Přece jenom je spousta věcí co by se mohly pokazit, ale všechny nástrahy mých dětí na zabití mne selhaly. Mám takový pocit, že právě Peter je onen vyvolený, se kterým budu spokojená a později se stane mým druhem. Nevím.
,,Petere? Až tady skončíme, nechceš zajít do kina? Mám totiž dva volné lístky na předpremiéru Detektiva Pichacu. Vím je to takové narychlo, ale ten film je super."
,,Ty. Si. Snad. Děláš. Srandu! Jasně že chci jít! Jen nemám vhodné oblečení."
,,Neboj, něco najdu. Asi..." začala jsem se přehrabovat v obrovské hromadě věcí. Našla jsem co jsem chtěla.
,,Tohle sako se umí zvětšovat a zmenšovat podle majitele. Je navíc vyztužené pomocí vibrania. Zkus si ho."
,,Opravdu. Pasuje mi dokonale. Nemáš ještě takové kalhoty?"
,,Náhodou? Ano. Tady."
,,Kdy je ta předpremiéra?"
,,Za hodinku. Mezitím se stihnu převléct. Á tady jsou ty šaty! Prosím otoč se. Díky." blesku rychle se převléknu
,,Už je můžeš otočit." řeknu to ve chvíli kdy do laborky přichází Bruce s Reedem ze svého vědeckého kroužku. Úplně jsem na ně zapomněla. A taky jsem zapomněla, že neví o mojí laborce... Proto asi ta pokleslá brada...
,,Díky že jste přišli. Mám pro vás speciální úkol. Za pomoci Veritas udělejte Jarvovi tělo. Použijte Vibmantium. Slitinu Vibrania a Adamantia. Plány jsou na stole. Myslím, že se na nějakou dobu zabavíte. Vzhledem k tomu co jste dělali předtím, myslím, že toto bude záslužnější činnost. A prosím nezničte mi laboratoř."
,,T-tvoji laboratoř? Já si vždy myslel, že je tady obývák." se ozve Bruce.
,,Bruci, klid, nerada bych, kdybys nám tady zezelenal... Jen jsem si to tady kapku přestavěla. Ví o tom jen Jarvis, Veritas, já, Spidey a vy. Prosím neříkejte to Tonymu. Zabil by mě za to, že mu přestavuji barák."
,,Dobrá. Neřekneme to, ale fakt? O takové laborce se mi nesnilo ani ve vesmíru!"
,,Tak ahoj, pěkně se tu bavte! My už musíme jít."
,,Ahoj" ozvalo se z dvojice úst zároveň.

Na předpremiéře

Dorazili jsme akorát na čas. Peter vedle mě poskakoval jako hopík. Kdybych ho nedržela, skákal by až ke stropu kinosálu.
,,Poslyš, Spidey. Mohl bys přestat poskakovat a soustředit se na film?"
,,Jasně Mario. Jen se chci zeptat. Jak jsi dostala lístky sem? Na předpremiéry chodí jen účinkující, ne? Nebo scénáristi a tak."
,,Ano to je pravda. Já jsem ale dost důležitá pro Hollywood, aby mi dávali lístky na nejlepší filmy. Když člověk vlastní všechna studia v Hollywoodu, tak má i nějakou autoritu..."
,,Počkat! Ty vlastníš třeba 20th Century Fox? Ten ale vlastní Disney... Leda, že bys vlastnila Disneyho."
,,Správně. Jak jsem již řekla. Všechny filmová studia v Hollywoodu. Tonymu jsem řekla, když jsem přišla, a ptal se mě co chci, jestli peníze či co, tak jsem mu řekla, že mám víc peněz, než za svůj život viděl. Byla to pravda. Vzhledem k tomu, jak dlouho žiji, to není problém." Petrovi poklesla brada. Snad jsem mu toho o sobě neřekla moc. Ale budu pokračovat, protože jindy by nás někdo mohl poslouchat. Tady v kině jsou všichni příliš zaujatí filmem...
,,Jak dlouho už žiješ? Je to možná troufalé ptát se ženy na věk, ale mě to opravdu zajímá."
,,Kdybys to nebyl ty, kdo se ptá, řekla bych, že 20, ale nebudu ti lhát. Doopravdy je mi okolo 13 800 000 000 let."
,,Fíha! Ty ses narodila po Velkém třesku! Ale jak jsi tam přežila?" začíná trochu křičet. Musím ho trochu uklidnit.
,,Dávám přednost zrodila než narodila, protože nemám rodiče. A navíc zrodila jsem se před Velkým třeskem. Jsem jediná bytost, která viděla Velký třesk. Ale teď už k filmu. Doma se mě budeš moct zeptat na co chceš."
,,Dobrá, ale opravdu vše."
,,Jistě. Jen se pokus vymyslet smysluplné otázky." a konečně jsme začali plně vnímat film... Teda, já ho vnímala celou dobu, ale začal ho vnímat i Peter...

V Stark Towerce

Když jsme přišli, poprosila jsem Petera, aby se převlekl a pak ať přijde do obývákové laborky (které jsem se rozhodla říkat laboratoř číslo 0. V Stark toweru je celkem 100 laboratoří, číslovaných od 1 až po 100. Proto nula...). Po deseti minutách přišel oděn v tričku s nápisem ,Sorry not my problem' a kalhotech s norský vzorkováním. Mám takový pocit, že je má z Tchiba... (P. Autora: né žádná reklama na to, co mám na sobě... Ikdyž mám na sobě i spacák... Takže to zas tak hrozné není...)
,,Mario, povíš mi tedy vše?"
,,Jistě." potvrzuji svoje slovo.
,,Otázka číslo 1. Kdo jsi, nebo co jsi?"
,,Jsem Věčná. Ta, o které vám Thor vyprávěl ledendu. Ta legenda je pravdivá."
,,Jake máš schopnosti?"

A druhou část vyptávání si necháme na příště. Prosím pište mi otázky, na které má Maria odpovědět..
Love ya :3
LokiIsMySecondName

Věčná - Avengers ffKde žijí příběhy. Začni objevovat