'Oh dear shit!'

1.4K 46 5
                                    

Vratila sam se nazad u hotel.Kad sam uzrujana ušla u sobu vidjela sam Messi-ja kako se oblači.Odmah sam stavila ruke preko očiju.Messi je bio polugol.Što radi u mojoj sobi??

,,O-oprosti"

,,Ne...oprosti ti meni.Ovo je tvoja soba,a ja ovdje polugol."

,,Leo...ljubavi,tko je to?"

,,Kako se ono zoveš?"-zbunjeno me pitao.Pa nismo se niti upoznali kako treba.

,,Martina je"-doviknula sam joj.

,,Oj Martina..."-pozdravila me Katarina derući se.

,,Sad možeš maknuti dlanove sa očiju"-maknula sam dlanove i pokušala zaboraviti prizor od malo prije.Mislim,ajd' nije da se nešto bunim.Došla je i Katarina iz kupaonice.Bila je vesela,no kad me vidjela smrknula se.

,,Martina...što ti je bilo?"

,,Ma ništa bitno...bez brige"-odgovorila sam nesigurno.Messi je pogledom išao između nje i mene.Bio je zbunjen.

,,Ham...idem ja.Katarina,ljubavi vidimo se kasnije?"

,,Da...Leo.Vidimo"-dala mu je poljubac na blic.Kada je Messi izašao,obratila se meni.

,,Martina...sada pričaj.Što je bilo?"

,,Gle..Katarina,prvo bih ti se ispričala zbog onog što sam ti rekla.Vjeruj mi,ne ideš mi na živce"-osmjehnula se te me zagrlila.Falio mi je taj zagrljaj.

,,Isprika prihvaćena.Sad pucaj,što se desilo?"-hah,i dalje je naporna.Pa moram joj reći što se dogodilo.

,,Da li si sretna?"

,,Sretna?"-zbunjeno me pogledala.

,,Da,sretna.Da li si sretna sa Lionelom Messi-em?"

,,Ah tooo!Da Martina.Pre sretna sam.On je savršen muškarac.Muškarac mojih snova."

,,U redu.Ali,što god da se desi dok mene ne bide bilo,ne daj mu niti ikojem drugom muškarcu da te povrjedi"

,,Oukej?Ali kako to misliš dok te ne bude bilo?"

,,Ja..ja odlazim.Sutra.Ujutro."

,,Gggdje?"

,,Nazad u Hrvatsku."

,,Aaali zašto?Martina ne sviđa ti se u Barceloni?"-tužno me upitala.

,,Sviđa mi se.Ali jednostavno ne mogu"

,,Zbog čega?Ili zbog koga?"

,,Zbog njega."

,,Koga njega?"

,,Neymara"-dap,neću..ne mogu niti želim ostati ovdje,sve dok znam da on ovdje živi i trenira.

,,Što ti je napravio?"-uspaničeno me pitala.

,,Rekao mi da me voli"

,,Čekaj malo.On je tebi priznao da te voli.I ti ne možeš biti tu?Pa nije da te silovao ili tako nešto."

,,Gle Katarina.Znam da je glup razlog,ali ja jednostavno ne mogu.Shvaćaš li?"

,,Voliš li ti njega?"

,,Možda,samo možda.Ali se bojim"

,,Zbog prošlosti?"-kimnula sam glavom.

,,Znaš što Katarina?Zapravo idem već večeras.Nemoj nikome reći molim te"-pogledala me tužnim pogledom,ali je ipak pristala.Ja sam se otišla spakirati.Kad sam se napokon spakirala krenula sam prema izlazu iz hotela.Ona me ispratila.

Perfect life or just illusion? INeymar JrIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz