Life change

441 12 1
                                    

"Halooo pa gdje si ti vise?"

zvala me frendica na mob s kojom sam se uputila na koncert,no ona je poludila jer mi je naravno kao i obicno trebalo 3 dana da se spremim..

Obukla sam crne vruce hlacice i majcu sa velikim prorezom kroz koji se vidio dio mog cipkastog grudnjaka.ja sam tip djevojke koja voli zabavu,nisam za veze nekako vise volim avanture i "zabranjeno voce" ;)

inace moje ime je Anna,moja frendica je Jessica,na koncert smo se uputile same ali je bilo vise nego zabavno,istina je malo smo popile,muzika nas je nosila,u prostoriji je bilo jako zagusljivo pa smo odlucile izaci van zapalit cigaretu i malo predahnuti.Do nas su sjedili neki stariji decki koji su upucivali vruce poglede prema nama,sve dok se jedan nije ustao i prisao mi.:Hej,moje ime je Tyler i rado bi se upoznao s tobom,ako se slazes naravno? imao je crne uske hlace i usku majicu koja je ocrtavala njegove trbusnjake i sexy tijelo.mirisao je po playboy parfemu,polako sam gubila kontrolu i htjela sam skocit na njega,no ipak sam se nekako suzdrzala.Malo smo pricali i ponudio je mene i Jess jednim bambusom,nisam mogla reci ne.On je bio samo poznanik,sexy decko no nisam ni slutila koliko ce mi se zivot promijeniti!

Sex,lies and birdthay cakeWhere stories live. Discover now