Jin's pov
Υ/Ν: ΕΙΠΕΣ ΠΩΣ ΜΕ ΘΕΕΕΣ! ΨΕΜΑΤΑΑ! ΠΩΣ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΚΛΑΙΙΙΣ! ΨΕΜΑΤΑΑΑ!
Jin: Ελα Υ/Ν μου να φυγουμε, εχεις πιει και εισαι χαλια.
Υ/Ν: ΟΧΙ ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΚΛΑΨΩ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΟΥ!
Jin: Γλυκια μου το ξερω οτι νοιωθεις απαισια που σε παρατησε ο Taeyang αλλα αμα παμε σπιτι θα σου φτιαξω εναν καφε και θα νοιωσεις καλυτερα. Ναι;
Υ/Ν: Ναι ι-ισως εχεις δ-δικιο.
Ειπε και μισολιποθημησε πανω μου απο το μεθυσι.
Εβαλα το χερι της γυρω απο τους ωμους μου και το δικο μου γυρω απο την μεση της για να μπορεσω να την παω στο αυτοκινητο.
Καθ'ολη τη διαρκεια της διαδρομης η Υ/Ν δεν μιλαγε, απλα καθοταν κατσουφιασμενη με τα χερια σταυρωμενα στην θεση του συνοδηγου χωρις να μιλαει.
Μολις φτασαμε σπιτι μου την αφησα πανω στο κρεβατι μου να κατσει. Αρχισα να την ξεντυνω για να της βαλω αλλα καθαρα ρουχα. Καλα δεν της εβγαλα και τα παντα. Μονο με τα εσωρουχα την αφησα μεχρι να βρω εγω τι να της βαλω.
Καθως της εβαζα ενα oversized φουτερ μου, το οποιο καλυπτε και λιγο τα ποδια της και της ηταν λιγο σαν φορεμα, προσπαθουσα ταυτοχρονα να την κρατησω και σε μια σταθερη θεση γιατι ολο επεφτε προς τα πισω απο το μεθυσι και την νυστα.
Ευτυχως τα καταφερα.
Την αφησα λιγο να κοιμηθει στο κρεβατι ωσπου να παω να της φτιαξω τον καφε.
Ο καφες που της ετοιμασα ηταν δυνατος ετσι ωστε να μπορεσει να φυγει το μεθυσι.
Κρατοντας εναν μικρο δισκο με τον καφε επανω και ενα ποτηρι νερο, ανεβηκα τις σκαλες για το δωματιο μου και τον αφησα πανω στο κομοδηνο μου.
Δεν ηθελα να την ξυπνησω. Οχι ακομα τουλαχιστον.
Jin: Αχ βρε Υ/Ν μου. Γιατι να εισαι τοσο ομορφη; Γιατι απλα να μην βλεπεις ποσο πολυ σε θελω; Κι εσυ να τρεχεις πισω απο τον καθε μαλακα και στο τελος να καταλήγεις πληγωμενη; Ε μου λες; Κι εγω να την πληρωνω στο τελος την νυφη; Να τρεχω και να σε μαζευω απο καθε κλαμπ που πας και τα πινεις για να ξεχασεις δηθεν τον πονο σου; Σε γνωριζω απο το γυμνασιο. Ειμαστε φιλοι μια δεκαετια τωρα. Παντα ησουν το αγνο και τρυφερο κοριτσακι της ταξης. Γιατι εγινες ετσι βρε Υ/Ν μου; Δεν μπορω αλλο να σε βλεπω ετσι; Σ'αγαπω οσο τιποτε αλλο...
Τοση ωρα δεν ειχα καταλαβει οτι με ακουγε επειδη ειχα σκυμμένο το κεφαλι μου.
Y/N's pov
YOU ARE READING
★ ɮts ɨʍaɢɨռɛs ★
FanfictionA book full with Bangtan imagines - smuts. ❣ ° ° ° Dm me for requests, they're open 🤗 ° ° ° Updates every now and then cause of school.😔 📍Started: April 2019 📍Finished: 🤷♀️