~2~

57 6 0
                                    

Ik keek versteend naar het scherm, vervolgens keek ik snel terug naar de foto die ik had gestuurd, oh my freaking god.. Ze had gelijk, ik stond versteend en voelde de telefoon in mijn hand overuren draaien

DJENNAAH: HALLO APRIL BEN JE ER NOG!!!

DJENNAAH: NIET NEGEREN!!!!

DJENNAAH: KOM OP ANTWOORD, IS DIE SRS NIET VAN INTERNET!?!?

DJENNAAH: AAARGH JE DOOD ME!! ANTWOORD PLEASEEEE

DJENNAAH: APRIL **** ANTWOORD JIJ STOMME IRITANTE KAMEEL

APRIL: nou nou bedankt he

DJENNAAH: SORRY SCHAT MAAR ANTWOORD

APRIL: OMGGG HET IS ECHT ZO WTF OMG.

APRIL: wat moet ik nu doen!! Ik sta nog steeds in het toilet.

Ik begon echt te stressen straks haat hij me, waarom weet ik niet, maar ik ben er echt bang voor. Ik merk dat ik steeds sneller begin te ademen, ik moet rustig worden anders val ik flauw.

APRIL: NEE NIET LETTERLIJK

DJENNAAH: oooow hahaha ik dacht al XD

DJENNAAH: ga doortrekken en loop de langzaam de wc uit....

APRIL: okee... Als ik zo dood ga zeg tegen mijn hond en mijn ouders dat ik van ze hield

DJENNAAH: ja en ik dan!!

APRIL: oja jij ook ;) lol

DJENNAAH: nou in iedergeval veel succes ik steun je!! Xx

APRIL: dankjeeee xx

Ik twijfelde enorm, want wat ik ook deed het ging enorm awkward worden. Ik deed mijn ogen dicht en drukte voorzichtig het knopje in, natuurlijk alleen mij overkomt dit, hij was geluidloos. Ik voelde in mijn zak mijn telefoon trillen, ik pakte hem snel uit mijn zak en keek naar het bericht dat was binnengekomen.

RTL: De interview is verzet naar twintig minuten later, doordat de interviewer zelf er niet op tijd aanwezig kan zijn. Duss april zorg dat je er over twintig minuten bent!!

Ik kijk vol verbazing naar het bericht, ze hadden of haast om het bericht te schrijven, of ze hadden iemand die niet kon spellen. Anyway, ik moest hier dus weg komen zonder opgemerkt te worden! Uhg, waarom moet juist mij dit weer overkomen !?

Ik deed heel, maar dan ook héél, langzaam de deur open en keek voorzichtig om het hoekje, niemand, wacht niemand!? Ik deed de deur nu helemaal open tot ik de douche hoorde, Niall Horan zit gewoon binnen een straal van 3 meter te douchen! Ik rende zachtjes de kleedkamer uit en liep meteen door naar de kantine, ik zakte neer op een stoel en plakte mijn telefoon.

APRIL: omg je weet nooit wat mij is overkomen..

DJENNAAH: omgg wat is er gebeurd !? Heb je hem gezoend!!??

ik barst in lachen uit, alleen Jenna verzint dat...

APRIL: NEE NATUURLIJK NIET XD

DJENNAAH: nou sorry hoor zou toch kunnen XD

APRIL: ja oké maar nee, hij ging douchen...

DJENNAAH:OMG, APRIL IK KOM NU METEEN NAAR JE TOE OOK AL MAG HET NIET IK GA WACHTEN OP JE TIJDENS JE INTERVIEW MAAR DAARNA GA JE ME ALLES UITLEGGEN!!!

APRIL: HAHAHAHA Ja oké is goed, lol XD

DJENNAAH: en daarna gaan we naar jouw huis oke, bij mij kan niet, we kunnen ook weer naar de stad gaan, maar dat zien we straks wel, ik ben er binnen een kwartier :) dooeiiiiiixx tot zoo

APRIL: Dooooeiiixx tot zoo :)

Ik stop lachend mijn mobiel weg als de deur van de kantine word opengegooid, ik schrik als ik zie wie het is ...

~*~*~*~*~*~*~*~*~

MWUHAHAHAHA CLIFFHANGER >:)

Aan jou de eer Anne om te bedenken wie het is :)

Xx Roomsoesje

LOLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu