O olayın üzerinden 1 hafta kadar geçti ve ben Kendimi çok yanlız hissediyorum.Bazen iyiki Böyle olmuş diyorum bazen Eski anılarımı hatırlayıp ağlıyorum.Bu olaydan sonra Babamla hiç konuşmadım Annemlede öyle belkide bu konu hakkında hiçbirşey duymak istemiyorumdur... Bu gece Cansu'nun evinde kalıcam Cansu benim en yakın arkadaşım Hattağa kardeşimdir herşeyimi bilen tek kişidir.Bu olaydan sonra nasıl olabiliyor bilmiyorum ama ben Birinden Hoşlanmaya başlamıştım.İsmi Efe.Efe Korkmaz.Bu zamana kadar çok kişiden hoşlanmamıştım yani böyle şeylere pek inanmazdım halada çok inandığım söylenemez ama Gerçekten o Farklıydı onda başka birşey vardı Belkide bu olaydan dolayı kendimi şartlıyorumdur bilmiyorum...Hani tüm "AŞK" dizilerinde olur ya Bir kız bir erkeği sever ve Onu görünce gülümsemeye başlar işte ben gerçekten ona bakınca bunu yaşıyorum...Ona bakınca içime huzur doluyor bunu nasıl yapmayı beceriyor bilmiyorum ama yapıyor işte...Yaklaşık 5-6 gündür ondan hoşlanıyordum ve Neredeyse Tüm hayatım değişmişti... Tam ben bunları düşünürken Annem kapıyı çaldı...
- Su girebilir miyim?
-Ta,Tabiki anne girebilirsin.
-Ne yapıyorsun bakalım burada tek başına.
-Birşey yapmıyorum anne Ne yapabilirim Cansu ile mesajlaşıyorum{Tabikide anneme 6 gün önce gördüğüm bir çocuğu düşündüğümü söyleyemezdim bunlar bana göre değildi}
-Tamam o zaman ben çıkıyım Sende fazla geç olmadan yat...
-Peki anneAnnem çıktıktan sonra saate bakmak için Telefona baktım ve Cansu'dan 3 cevapsız arama vardı ayrıca saat 00.45''di bundan daha geç ne olabilirdi ki.... Bu saatte Cansuyu arayamazdım o çoktan uyumuştur. Sabah erken kalkıcağımdan Biraz kitap okuyup yatmayı düşündüm ve valizimin içinden yeni aldığım kitabımı çıkardım...Kitap mesafeli bir aşk hikayesini anlatıyordu.Büyük merakla aldığım bir kitaptı.Yatmadan önce Son kez Efeyi düşündüm ve Son 6 gündür hep yaptığım gibi Onunla bir geleceğim olmasını diledim ve ardından aklımdan şunları Geçirdim...
Belkide Yeni Hayatımın Ana Karakteri Şuan Düşündüğüm kişidir Belkide Yeni Hayatımda Beni mutlu edecek olan kişi Efe Korkmaz'dır....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SATÜRN
ChickLitO Gece Olacak Herşey oldu Ve artık Yeni Hayatımda Sadece ben Vardım Sadece "Ben"...