♡11♡

1.7K 86 59
                                    

Chou-Tzuyu tarafından anlatılmaktadır.

Bugün Lisa'nın kabus benim ise zafer günüm. Kıyafetimi giyindim ve Jungkook'un konserine gittim. Tabi konser sonrası Kook'un yanına.

"Naber?"dediğimde bana bakınca şok oldu. 

"Tzuyu?"

"Evet. Dışarıda dolaşalım mı biraz?"

"Bilmiyorum kafam karışık???"

"Hadi maskeni al ve gel."dedim ve dışarı çıktım.

"TZUYU!"dedi arkamdaki ses. Normal olarak Manoban'dı bu.

"Senin burda ne işin var?"

"Lisa?"dedi Jungkook."Senin burda ne işin var?"dedi ve elimi tuttu. Ardından sessiz bir Lisa karşısında beklemedi ve benle arabaya bindi.

Güzel bir sahilin orda durduk. Banka oturduk.

"Neden beni çağırdın?"

"Benim Londra'daki teyzem şuan ölüm yatağında. Ve ben kendimi kötü hissediyorum. Gruptaki Unnielerim beni motivasyon etmeye çalıştılar ama..."dedim ve ağlamaya başladım. Güzel bir oyunculuğum var. Jungkook bana sarıldı. Kendimş çok iyi hissettim. Aslında bu bir yalan. Teyzem felan hasta değil ama bu kolların içinde olmak için teyzemi bile öldürürdüm.

Kook ile biraz daha konuştuktan sonra eve döndüm. Unnielerim uyuyordu. Ardından Lisa'ya yarın uçurumun kenarında konuşma teklifi ettim. Kabul mesajını gönderen Lisa ile rahatladım ve bende yatağa yattım ve uyudum.

Bir Gün Sonra Konuşma Vakti

Uçurumun kenarında Lisa'yı brkliyordum. Arkamda ki ayak sesleri ile arkamı döndüm ve Estetik Kraliçesini gördüm.

"Neden çağırdın?"

"Bir daha Kook ile görüşmemen için."

"Neden senin dediğini yapayım?"

"Ahh Lisa! Sana acıyorum. Beni oyun dışı etmek için Jungkook'u öptün. Senin düşüncenle Jungkook'la arandan çekilecektim ama Kook'un seni öpmesiyle yaşadığın şok ve ona attığın trip son sayıyı bana verdi.

Aslında zeki ve güzel bir kızsın ama zeka olsa ne yarar! Kullanamadıktan sonra...

Benden büyük olsan da olgun gibi davranmıyorsun. Bence sen  ChaeLisa doğrultusunda git. Nasıl olsa ikinizde Tam bir-"dedim ve Lisa, unnielerim hakkında konuşma! Dedi ve bana tokat attı. Bu tokatla niraz affalladım. Adımlarım biraz geriye gidince kendimi kaybedip okyanus'a düştüm. Sırtımda kş sert bir acı ile gözlerim kararıyordu...

BÖLÜM KISA OLDU ÇÜNKÜ BİRAZ RAHATSIZIM VE BAŞIM AĞIRDIĞINDAN DEVAM EDEMEDİM. MERAK ETMEYİN BOMBA BÖLÜMLER SİZİ BEKLİYOR

LİZKOOK -- SEE U LATER BOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin