~2~

208 24 10
                                    

Egy gyors bemutatkozás után kiderült, hogy hőseinknek nem is kell nagyon messzire menniük, mivel pár utcával lejjebb, egy lepukkadt sikátorban kötöttek ki. Habár kívülről egy berekeszelt, romos üzlethelyiségre hasonlított, belül teljesen más volt: pont úgy nézett ki, mint egy működő kávézó, narancssárga párnás  bútorokkal, fa pulttal és egyéb berendezésekkel. Már csak a pincérek hiányoztak volna a gyéren bevilágított terembe, s teljesen élethű lett volna a dolog.

- Nos... Először is sajnálom, hogy belekeveredtetek, de egy kicsit elfajultak a dolgok - mondta Suga kínosan mosolyogva, a két fiúval szemben ülve Daichi oldalán. A többiek a háttérbe húzódva figyelték az eseményeket, s közben le is főztek egy kávét, ami jól jött Hinata aznapossági fejfájására.

- Azok az alakok, akiket üldöztünk, a Shiratorizawa nevű szervezet tagjai voltak, akikkel összetűzésbe keveredtünk. - vette át a szót Daichi. - Lehet már hallottatok esetekről, amiket ők követtek el....

- Bankrablás? - dobta be Kageyama.

- Igen, és nem egy ember vére szárad már a kezükön. Éppen ezért szeretnénk véget vetni ennek. - mondta Suga.

- De akkor miért nem hagyjátok ezt a rendőrségre? - tette fel a kérdést Hinata két korty között.

- Pfff, hallottátok ezt? A rendőrségre - kezdett el röhögni Noya és Tanaka szinkronban, amiért kaptak egy rosszalló pillantást Sugától.

- Tudod, a rendőrség éppenséggel szintén az ő kezükben van, ahogy minden más hatalom is, ami legyőzhetné őket. Így nagyon nem marad más választás, mint illegálisan megoldani - magyarázta el Suga a helyzetet.

- És még is hogy akartok rajta változtatni? - dőlt hátra a székén Kageyama, mint akinek már teljesen tiszta a dolog.

- Már jó úton haladunk, hogy megtaláljuk a rejtekhelyüket, és ha az meg van, lecsapunk rájuk. Bár, még elég kevesen vagyunk hozzá... - mondta Daichi megvakarva a tarkóját.

- Csatlakozom! - állt fel hirtelen Hinata, amivel mindenkit sikerült meglepnie. Egy perc döbbent csönd után először Noya röhögött fel hitetlenül.

- Azért ez nem ilyen egyszerű... - mondta, viszont Tanaka egyből felszólalt ellene.

- Tudod mit? Nekem tetszik az ötlet  - fordult felé Tanaka széttárt karokkal, miközben elindult Hinatához. - Van ebben a kölökben potenciál, szerintem simán bevehetjük - karolta át a megszeppent Hinata vállát.

- Őszintén szólva én sem ellenezném. Minél többen vagyunk, annál könnyebb - szólalt meg az addig csendben hallgató Ennoshita is.

- Én azért nem nagyon díjaznám, ha belekevernénk ebbe az egészbe... - fordult hátra Suga elhúzott szájjal.

- Egyet értek - mondta Asahi bátortalanul.

- Szerintem megoldható, ha nem dobjuk be egyből a mély vízbe - gondolta át a dolgokat alaposan Daichi, s mivel ő töltött be amolyan vezető szerepet, így el is dőlt Hinata sorsa.

- Akkor én is csatlakozom - állt fel hirtelen Kageyama.

- Ju-hú, mehetünk megünnepelni a két új tagot - karolta át a vállukat Tanaka, aki már előre megbolondult a piától.

Nagyjából két hónap telt el, mire sikeresen beilleszkedtek Hinatáék, és egy kevés gyakorlás után lőni is megtanultak. S mindeközben információkat szereztek a Shiratorizawáról, s szépen sorjában szedték le a kisebb csoportokat, viszont a helyükre mindig kétszer annyian jöttek vissza. Esélytelennek tűnt, hogy valaha is legyőzzék őket, így úgy döntöttek, hogy ez így nem mehet tovább. Szövetségeseket kellett keresniük, viszont minden kisebb banda jól elbújt a Shiratorizawa miatt, egyedül ők tevékenykedtek nyilvánosan. Egyik este is pont erről beszélgettek, egy újabb sikertelen akció után.

- 2 - 𝗧𝗵𝗲 𝗰𝗿𝗶𝗺𝗲𝘀 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗿𝗼𝗼𝗽𝘀 [Haikyuu!! ff] Where stories live. Discover now