Capitolul 1

60 3 1
                                    

Mama pe nume Lassi iar tata pe nume Bill . Lassi era de naționalitate romana , iar Bill era de naționalitate Americană . Ei sunt impreuna de 5 ani si au doua fete gemene de vârsta de 4 si 3 ani. Sora cea mare o chema Betty iar pe cea mica Anne .
*Dupa 2 ani*
*Batty povestește*
Ploua foarte rau , erau norii negri si eram singura acasa cu Anne . Mama cu tata au plecat in oraș sa cumpere mancare . . .
*Anne povestește*
Stau pe jos jucânduma cu păpușile , iar eu aud o bufnitura groaznica de jos din living .
-Betty , ai auzit si tu asta? Spuse Anne speriata .
-Da..., hai sa mergem sa vedem ce este ! răspunse Betty panicata .
*Fetele povestesc*
Coboram ușor pe scări , era ora 21:37 , si ne uitam in liniște sa vedem ce sa intamplat .
*Betty povestește*
Era un om înalt care avea un cuțit foarte mare in mâna . Strănută sora mea Anne zgomotos si persoana aceea începe sa ne alearga pana sus in camera Nostra .
Eu repede am tras-o pe Anne in camera si am încuiat usa , am luat fix-ul si am sunat-o pe mama. I-am povestit tot ce ni sa intamplat si ea a venit in 4-5 minute acasa in graba cu tata . Vin ei sus si imi spune sa descui. usa.
-Betty , deschide usa ! striga mama speriata .
Fetele nu au mai spus nimic de când a venit Lassi cu Bill. Tatăl găsește un bilet pe masa de la
Bucătărie si scrie ....

Two sistersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum