Şoför abi tekrar sürmeye başlayınca Eva ile ben telefonlarımıza gömüldük.Biz hunharca internete girerken araba durunca telefonları kaldırdık.
Şoför:İşte burası.İşiniz bitince lütfen babanızı arayın efendim, o bana haber verir.
Katie:Tamam teşekkürler.İkimizde arabadan inince geldiğimiz yere baktık.Büyük bi Avm'ydi.İçeri girince Eva yolu biliyor olacakki önden önden gidiyordu.Bende onu takip ediyordum.Sinemadaki filmlerin
fragmanlarının olduğu ekranların önünde durunca filmere gözattım.
Eva:Hangisine girelim bana farketmez.
Katie:O zaman şu korku filmine girelim.
Eva:Olur.
Gidip biletlerimizi aldık.Daha filme 1 saat olduğu için yemek yemeye karar verdik.Bir masa bulduk, eva masaya yerleşti bende gidip siparişlerimizi söyledim.15 dakika kadar bekledikten sonra yemeklerimiz geldi.Bir yandan yiyip bir yandan sohbet ederken zaman hemen geçti. Yemeklerimiz bitince kasaya gidip hesabı ödedim.sonrada sinemaya girdik.Film güzel sayılır.Fazla korkunç değil.Hatta filmdeki kız katilden kaçarken ben kahkaha atıyordum.Ayrıca yan koltuğumdaki oğlanda benim gibi gülüyordu.Bi ara yanımdaki oğlanın bana baktığını hissettim.Hala bana baktığını farkedince ona döndüm.
K:ALAN!
Herkesten "şşt"tarzı sesler yükselince özür dileyip sessizce önüme döndüm.
Katie:(fısıldayarak) Burada ne yapıyorsun?
A:Ne mi yapıyorum, sinemaya geldim ve film izliyorum.
Ona "yemin et lan ciddimi?"bakışları atınca gözlerini devirdi.Ve evet benim öyle bir bakışım var.
A:izninle filmi izlemek istiyorum.
Ben önüme dönünce o da önüne döndü.Filmin devamı sıkıcıydı.Kafamı arkaua yaslayıp gözlerimi kapattım.
O kadar sesin arasında nasıl beverdim bilmiyorum ama uyuya kalmışım.Beni birisinin dürttüğünü hissedince
"Ne var bee"dedim.Çok kibarımdırda.
A:Film bitti gidiyoruz.
Gözlerimi açıp etrafa baktım.Projektör kapanmış ve ışıklar yanmış.Alan'da yanında dikiliyor.Salonda birtek ikimiz varız.
K:Eva nerede?
A:Lavaboya gitti.
K:hee
Ayağa kalktım ve birlikte salondan çıktık.Eva da yanımıza geldi.
E:Benim almam gereken şeyler var, biraz alışveriş yapsak?
K:Olur benimde alıcağım bişeyler vardı.
E:Ne gibi bişeyler?
K:Kitap gibi bişeyler.
E:İyi bir saat sonra girişte buluşuruz.
Alan başıyla onayladı.
Dağıldık. Ben kitap bölümüne daldım.Kırk dakika kadar sonra 6-7 tane kitap seçtim ve kasaya gittim.
Kitapların parasını ödeyip çıktım ve girişe gidip beklemeye başladım.
Eva kendini poşetlerle kamufle etmiş bir şekilde yanıma gelince güldüm.
K:Ne aldın sen bu kadar çok?
E:Kıyafet tabiki!
K:Yuh! Bitane yetmiyomuda mağazayı sömürdün?
E:Ne alakası var ihtayacım olanı aldım sadece.
K:He he kesinlikle inandım.
Sağıma bakınca ellerini cebine sokmuş bize doğru gelen Alan'ı gördüm.
A:Ben gidiyorum artık, görüşürüz.
E:Tamam görüşürüz.Alan da gidince telefonumu çıkarıp babamı aradım.Konuştuktan sonra kapatıp tekrar cebime koydum ve dışarı çıktık.Aynı arabaya binip gittik...
366 kelime bugünlük yeter heralde
3 oy olmadan yeni bölüm atmayacağım.^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçimini Yap
AcakBaşını okuyupta sıkıcı bulup çıkacaksanız hiç bakmayın, bu kitaba başladıktan sonra finale kadar her bölümde bağlanacaksınız! Konu:Beş yakın arkadaş bir gece toplanıp lanetli bir oyunu oynamaya karar verirler.Bu oyunu oynamak için bir ruhu çağırmala...