Utcazene fesztivál

5 0 0
                                    

Sziasztok!
Azokhoz szólok akik Cegléden és közelében laknak. Most kerül megrendezésre a VIII. Utcazene fesztivál és szeretnénk minél több önkéntest toborozni a programra.


Ez a rendezvény április 30.-án lesz 11 órától kifulladásig. (hivatalosan 20ig....ASSZEM)

20 helyszínt és egyben 20 zenekart foglal magába és sok önkéntest akik a későbbiekben akár tartós barátaitok is lehetnek.

Itt nem arról van szó, hogy "úristen kihasználnak és robotolni kell"

NEM!

Az a célunk, hogy te is jól érezd magad, ismerkedj, élményeket szerezz (amik am nagyon királyak), ne csak bulizz(bár az is szerepel a listán) hanem jót is csinálj egyben! Ez ad egy kis magabiztosságot h "úristen képes voltam erre és de király vagyok".

Szert tehetsz olyan barátságokra is amikre nem biztos h mindennap. Gondolok itt olyanra h akár rajongóból is lehetsz barát(személyes PL: Fatal Error: Boti)

Ezek mellet pedig hidd el...nagyon jó érzés segíteni! Ezen belül pedig egy nagyon jó és megbízható, segítőkész közösség tagjává is válhatsz. Most megint ismétlen magam de tényleg tök jó élmény ami életre szól.

Az önkéntességnek persze vannak további előnyei is:

- Tanulsz mások személyiségéből, amivel sokkal könnyebben kiismerhetsz bárkit

- Segít megtalálni önmagad!

- Kereshetsz magadnak ezzel új célokat melyeket egy adott közösségért teszel

- magabiztosságot ad, hogy képes vagy ilyen dolgokra is

- jó alap munkavállaláshoz, jól néz ki akár egy önéletrajzban is (amit általában pozitívan értékelnek a munkáltatók)

- olyan érzéseket, élményeket szerezhetsz így amiket nagyon nehezen/vagy nem is tudsz szavakba önteni

- itt is tartozhatsz valahová és új KÖZÖS emlékekkel gazdagodhatsz

- itt bátran hibázhatsz senki nem harap érte

- sokat fejlődhet benned a "mi/ki akarok lenni



Ezt tényleg csak ajánlani tudom és nagyon remélem h érdekel titeket! Nagyon jó dolog ez az egész! Jah és egy nagyon fontos! Ezt nem muszájból csináljuk! Mi szeretjük csinálni!!!!!

Úgyhogy gyere és próbáld ki! Hisz:

Több leszel ha teszel!


Ha érdekel a dolog akk komiba add meg az e-mail cimed vagy valamilyen elérhetőségedet!

(vagy valahogy megoldjuk)

Nagyon sok szeretettel várjuk a jelentkezésedet! Ha bármi van komizzatok!




You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 12, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Önkénteskedés (programok)OLVASSÁTOK EL!!!Where stories live. Discover now