Jsem hetero

34 3 0
                                    

Vysvětlení:
Mikun - Michal
POV - point of view (něčí pohled)

Lůďovo POV:
Byl to další ze série dnů kdy jsme s klukama chodili na naše doskočiště. Už od léta tam chodíme a stále nás baví tam chodit a trénovat.
Po škole už jsem se na ty retardy těšil a už jsem se nemohl dočkat až je zase uvidím.
Napsal jsem tedy Zdendovi aby se už vyrazil abychom mohli jít spolu na písek.

Na písku už jsem viděl dva kluky a byli to Tomáš s Ondrou, kteří podle mě spolu něco mají. Heh... Ale to není podstatné.
Přišel jsem za nima a přivítali mě, přitom měli pár narážek na Zdendu ale ten už byl zvyklý.
Později přicházeli i ostatní. Mikun přišel s Lukášem a Ríšou.
Ach jo ten Mikun byl vždycky.... Uhhh cože?? Na co to kurva myslím?? To nic nebude, radši půjdu asi skákat.
Přiběhl jsem k Lukášovi a dal si s ním pozdrav a to samé jsem udělal i s Ríšou. Když se podíval Mikunovi do jeho brýlí tak jsem mi řekl: ,,To je fešák ten kluk."
Mikun se usmál a řekl: ,,To víš worldwide handsome", a prohrábl si vlasy. Tak jsem mu jenom odvětil: ,, Já se ale koukal na odraz v tvých brýlích."
Slyšel jsem z dálky řev a smích, Lukáš se dusil smíchy.
Mikun se na mě jen podíval a odešel a hrál naštvané dítě. Ach ten je tam roztomilý když je naštvaný... Heh... Co to kurva??! Ne! Už zase... Jsem přece Hetero!!

Chodím S Vietnamcem [Mikun X Lůďa]Kde žijí příběhy. Začni objevovat