18.BÖLÜM

631 47 13
                                    

Başıma giren sancıyla gözlerimi açtım.

Bulanık gözlerimin arasından, ellerimden bütün hayallerimi çalan o silueti gördüm.

Bütün kötülüğü, bütün kalpsizliğiyle bana bakıyordu. Gözlerimi bir kaç kez kırpıştırıp eskisi gibi halisülasyon olmasını diledim... Ama değildi...

Burada karşımdaydı... Şuan gözlerindeki acımasızlığı daha net görüyordum. Kalbim del ilgili atıyor, vücudum soğuk terler dönüyordu...

Korkuyordum... Belki aynı şeyleri yaşamaktan, belki çocuklarıma gelecek zarardan... Korkuyordum... Çocukluğumu kollarında bıraktığım bu adamdan, aynı şeyleri yaşamaktan korkuyordum...

Dikkatle karnıma bakıyordu. Çocuklarımı ikiz olarak biliyordu... Birden gözlerini gözlerime dikti. Yaklaşmaya başladı... Ellerimi korkuyla karnıma doladım... O an anlamıştım ellerimin bağlı olmadığını...

Bu hareketimi görünce duraksadı... Tekrar karnıma baktı, daha sonra tekrar gözlerime... Gözlerimden düşen yaşı takip etti gözleri... Ağlıyordum...

Bu adamın karşısında ikinci kez ağlıyordum... Çünkü yapacak başka bir şeyim yoktu.. Yine o günki gibi savunmasızdım onun karşısında... Yine korkak bir kız çocuğuydum...

2 adım geri attı. Ellerini havaya kaldırdı ve

"korkma! Çocuklarıma ve karıma zarar verecek değilim. "dedi.

İçimden gelen nefret ve nereden geldiğini bilmediğim bir özgüvenle

" BEN SENİN KARIN DEĞİLİM! VE ONLAR BENİM ÇOCUKLARIM SENİN DEĞİL! " dedim.

Ben bile kendimden bu çıkışı beklemiyordum. O da beklemediği için önce kaşlarını çattı, sonra gülüp

" sen kabul etsende etmesende onlar benim çocuklarım... Ayrıca sen benim kollarımda kadın oldun... O yüzden benim karımsın! " dedi ve vereceğim cevabı dinlemeden kapıyı çarpıp gitti...

Ayağa kalkıp sandalyeyi devirdim ve içimden gelen nefretle

" PİS SAPIK! HİÇ BİR ZAMAN NE BEN SENİN KARIN NE DE ÇOCUKLARIM ÇOCUĞUN OLACAK! " diye bağırdım...

Sonraysa çaresiz bir şekilde yere oturdum... Ne yapacağımı bilmiyordum... Sadece ağlıyor düşünemiyordum... Birden gözlerim kendiliğinden kapandı ve gerisi karanlık
*********
Murat'ın ağzından;

İpek'le buluşacağımız yere gelince duraksadım. Çünkü burada değildi.
'belki o da benim gibi geç kalmıştır' dedim ve cebimden telefonu çıkartıp, İpek böce'ğim isminin üzerine tıkladım. Telefon çalmaya başladığında İpek'in telefon melodisi kulağıma doldu. Arkamı döndüğümde biraz ileride yerdeydi...

Korkuyla telefonun yanına gittim ve eline aldım. Telefonu buradaydı, peki kendisi neredeydi?.. Beynime üşüşen bir sürü kötü düşünce arasından, biri kanımı dondurdu... Ya o piç kaçırdıysa İpek'imi...

Yolun başından gelen taksiyi görmemle, hemen el sallayıp durdurdum.

"abi karakola sür biraz acele et! "

" hayırdur uşağum ne oldi"

"abi sevgilim, hamileydi, kaçırılmış olabilir"

"kim kaçursun da sevdalunu"

Abi bizim durum bildiğin gibi değil! Benim sevgilim bir sapık tarafından tecavüze uğradı ve şuan hamile! Ve o sapıkta kızı sürekli tehdit ediyordu. Gözünü seveyim biraz kızlı ol nolur. "

Taksici abi derince içini çekip

" kökleru kurusun ha bu sapuklarun. Ne isteyiler ha şu kuçük uşaklardan. Korkmayasun ha uşağum hemen varacağuz karakola" dedi...

Şuan çıldırmak üzereydim. Kalbim deli gibi atıyordu. Eğer o piç kurusu onlara bir şey yaparsa ilk önce o nu sonrada kendimi öldürürdüm.

Sonunda karakola varabilmiştik. Taksici abiye parayı uzattım. Ama almadı

"gerek yok uşağum hadi git sevdalunun peşune. Allah sizu birbirinuze bağışlasun" dedi.

"sağol abi" deyip allel acele taksiden indim ve karakola girdim.

Hemen bir polisin yanına gidip olayı anlatıp, kayıp başvurusu yaptım. Daha sonra Mahmut babayı arayıp olanları anlattım. Yarım saat sonra onlarda gelince dilekçe verip durumu anlamışlardı.

Ağlayan Melek annemin yanına gidip sıkıca sarıldım ve

"Melek anne ağlama nolur. Onlara hiç bir şey olmadan bulunacaklar. Merak etme. "

O da bana daha sıkı sarılıp

" inşallah oğlum inşallah" dedi.

Eğer o piç kurusu sevdiğim kadına ve çocuklarıma bir şey yaparsa onu elimden kimse alamayacak
************************************
Eveeeeeet bu bölümde size Murat'ın ağzındanda yazdım...
Bakalım İpek'e ne olacak. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum...
Sizleri çok seviyorum kendinize iyi bakın.😊

Karanlığın İçindeki Güneşler - Tamamlandı-(düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin