Gdje sam.
Polako dišem dok pokušavam otjerati noćnu moru. U krevetu si, diši, samo diši. Polako otvaram oči kao da sam u zabludi, kao da lažem samu sebe, jer onaj tren kada dođem sebi opet ću biti u svojoj noćnoj mori.
Slobodna si. Nisi više s majkom.
Tjeram srce da se vrati u normalu dok vlažne dlanove brišem od posteljinu.
- Samo si sanjala, nisi više tako nemoćna, samo si sanjala. - ponavljam si kao papiga ali tijelo i glava ne doživljavaju moje riječi. Osjećam kako mi se približava napad panike, po ne znam koji put u ovom tjednu.
Pogoršali su se od trenutka kada sam otišla iz Salvationa. Tamo kao da je vrijeme stalo, kao da sam našla svrhu svog života. A onda sam sve to morala odbaciti, jedinu najbolju stvar koja mi se u životu dogodila.
Nemoj misliti na njega, ustani i zaboravi na njegove magične crvene oči. Zaboravi na tog predivnog crnog vraga.
Ali dok u mislima to izgovaram moja panika se smanjuje, disanje se usporava i znam on je luka u koju uvijek mogu uroniti, i tražiti predah od svih problema.
- Ellenor kasnim u školu! - glasno lupanje na vrata me trgne iz misli.
- Zašto nisi ranije ustao? - ali dok to izgovaram već skidam pokrivač s sebe i ustajem.
- Jer nisam mogao, da jesam ne bi te molio da me voziš! - tiho se nasmijem jer nakon dugog niz borbe, potrage, želje i nadanja napokon smo skupa pod istim krovom. Ja i moj brat.
- Stižem, čekaj me u autu.
Trčim prema toaletu, brzo se umijem i opere zube, te snažno četkom prođem kroz svoju kratku kosu.
Idem prema svom autu i gledam u brata nasmijanog dok naglim pokretima spušta prozor.
- Ludačo u pidžami si! - spusti pogled na svoju odjeću i glasno se smejem sama sebi.
Brzo se okrenem i trčim natrag na kat da se presvučem. Drugi put kada izađem Daniel klima glavom u odobrenju.Sjedam za volan i upalim radio dok se vraćam u rikverc i izlazim na glavnu cestu.
- Jesi učio za ispit iz povijesti? - upitam ga tiho dok koncentrirano vozim auto kroz naše novo tajnovitom mjesto u Texasu. Marble Falls iako je sve samo ne tajnovito, predivno malo mjesto s mnogo prirodnih ljepota za uživati.
- Jesam. - tiho odgovori i zabrinuto okrenem glavu na tren da ga pogledam.
- Šta nije u redu?
- Učio sam, stvarno jesam. Samo ništa mi nije ostalo u glavi.
Nježno se osmjehnem dok stajem ispred škole.
- Vjerujem u tebe, znam da ćeš uspjeti.
Kima glavom dok otvara vrata i povlači torbu na svoje rame.
Gledam ga kako vuče noge po pločniku kao da ide na robiju i glasno se nasmijem.
Tiho kucanje na moj prozor, u meni izazove toliku paniku da snažno stisnem volan dok polako okrećem glavu.
Seth mi se smiješi s druge strane, prevrnem očima dok polako spuštam prozor.
- Ellenor nisam te dugo vidio. - i dalje mi je nepodnošljivi dok se naslanja na otvor mog prozora, naglo se povučem dublje u auto jer stvarno mrzim kada mi se netko unosi u moj osobni prostor.
- Seth jučer smo se vidjeli, znaš ja sam bila u kupovini a ti si mi mahao s druge strane ulice.
Njegovim obrazom se prelije crvena boja, ali bar se odmakne malo od mog prozora.
KAMU SEDANG MEMBACA
Demon 🔚🔚🔚🔚
FantasiEllenor West, ili kako je svi u obitelji Salvation zovu Ell, došla je na sam rub, i dijeli ju jedan mali korak da zauvijek nestane u ponoru. Ali ono na što Ellenor nikada nije računala, je ljubav, ljubav koja osvaja razara i uništava sve ispred sebe...