*Acasa*
Eu-Hei, baiatul ala Derek mi-a dat foaia asta pentru tine.
Noah-Mersi, a spus si s-a uitat la foaie.E numarul lui.
Eu-Suna-l!
*Convorbire telefonica*
Derek-Hei!
Noah-Hei!
Derek-Vrei sa mergem in parc impreuna?Te voi ajuta eu ca carjele.
Noah-Ok.
Derek-Vin sa te iau.
*Sfarsitul convorbirii*
Noah-Eu o sa ies cu Derek.Ne vedem diseara.
Pentru un om cu cancer nu pare foarte ingrijorat, dar sunt sigura ca e.O sa isi inceapa tratamentul peste 2 saptamani si stiu ca ii e frica.Vor veni si mama si tata pentru a petrece timp cu el.Cu totii vrem sa-i facem urmatoarele luni cat mai bune in caz ca se va intampla ceea ce nu vrem.
Aud soneria si ma duc sa deschid.
Rebeca-Hei! Spune si imi pune mana dreapta pe gat si ma saruta.
Eu-Hei! Nu stiam ca vi aici.
Rebeca-Nu te voi lasa singura in casa.Noah mi-a spus ca vei fi singura.
Eu-Ok, ce vrei sa facem?
Rebeca-Voiam sa vorbim despre ceva...
Eu-Ok, despre ce?
Rebeca-Despre sex...
Am facut ochii mari si ma uitam la ea surprinsa.Habar nu aveam ce sa spun asa ca:Eu-Ok.
Rebeca-Probabil ca te simti ciudat.
Eu-Nu iubito, vreau sa vorbim despre asta.
Rebeca-Ok deci , eu nu am mai facut-o si vreau sa o fac...cu tine, a spus si a rosit.Am zambit.
Eu-Cand esti pregatita...Rebeca-Sunt pregatita!
Ma tras de maneca pana in camera mea si ne-am asezat pe pat.Ne uitam una la alta si am inceput sa rad.
Rebeca-Ok.
A inceput sa ma sarute incet.M-am desprins din sarut si i-am dat hanoracul jos.Am inceput sa o sarut pe gat, pe piept si pe abdomen.Deja respira greu.Mi-am dat si eu hanoracul jos si am continuat sa-i sarut umerii si abdomenul.I-am dat pantalonii jos si i-am sarutat iar buzele si gatul si am soptit:"Esti sigura?" "Da".Bun!Am mai scris inainte intr-un capitol despre chestia asta, dar nu mi-a placut cum a iesit asa ca l-am sters.Sper sa va placa.
La media e Noah
CITEȘTI
Because of you
RomanceEram in clasa a 7-a atunci când am vazut-o pentru prima data.Mereu de cealalta parte a strazii, in statia A.Acum, dupa 3 ani, o vad in fiecare dimineata in aceasi statie, asteptand acelasi autobuz, iar eu la fel ca acum 3 ani, de partea opusa a stra...