14♡💫

470 24 7
                                    

İstanbul'a gelmiştim . Hemen Efsun'u aradım ve   zaten o da  beni bekliyormuş. Bir insan bir insana karşı bu kadar samimi ve sıcak olabilir mi ? Onu görünce ağlayarak sarıldım. Onun gözleride dolmuştu. Arabasına biner binmez evin yolunu tuttuk. Eve varınca Efsun yemek hazırladı . Bana dönerek" yaşadıklarını tekrar sorup hatırlatmak istemiyorum ve unut artık bu olanları "sözleri bana güven veriyordu . Yemek bitince biraz film izleyip uyumak için bana verilen odaya geçtim. Yastığa başımı koyar koymaz uyumuşum zaten .

Günün ilk ışıklarıyla kalkmıştım. Biraz başım ağrıyordu. Efsun zaten kalkmış kahvaltı hazırlıyordu . Mutfaktan mis gibi kokular geliyor. Allahım şükür ki böyle biriyle karşılaşmışım . Yataktan kalkıp lavaboya gittim . Masaya geçerek Efsunla kahvaltı yapmaya başladık. Efsun'un üzrerinde garip bir haller vardı . Çok mutluydu. Sürekli gülüyor iştahlı bir şekilde bir şeyler anlatıyordu . Nedenini sorunca geçiştirdi beni. Kahvaltıdan sonra gezmek için dışarı çıkacaktık. Birden yağmur başladı. Ama biz yine de kararlıydık. Şemsiye alıp dışarı çıktık. Yağmur çok güzeldi. Biraz parklarda dolaştık. Efsun benim biraz dağılmamı istiyor. Gerçekten bu gezinti bana iyi geldi . Biraz olsun iyi hissettim kendimi . Akşamda film izlemeye gideceğiz. Öyle söylüyor Efsun . Deli kız. Onu gerçekten çok seviyorum. Bu olaydan sonra gerçek sevdiklerimin kim olduğunu daha ii anlıyorum. Ezgi beni bir kere aradı. Onda da zaten ben açmamıştım . Bunları düşünürken birden şimşek çaktı. Çok korktum birden çakınca .

Efsunla pamuk şekeri aldık çocuklar gibi eğlendik . Daha eve gidip yemek yiyip sinemaya gideceğiz . Eve döneceğimizi sanmıştım. İlk önce bir mağazaya girdik . Efsun bir elbise beğendi . Nedenini bilmiyorum ama bugün çok farklı. Benim almam içinde çok ısrar etti hatta o seçti. Beyaz bir elbise ama çok güzel bu. Birde ona uygun siyah ayakkabı. Harika uyum. Ben ona "neden hazırlanıyoruz sadece film izleyeceğiz "der demez "bazen de sadece kendimiz istedik diye güzel olalım "der demez ikimizde güldük .
Biraz olsun dertlerimi unutmuştum . Beni ne arayan vardı ne soran . Aniden telefon çaldı. Arayan Yeşim Hanım . Artık ona anne demeyeceğim. Hatırladıkça ağlayasım geliyor . Bu densiz sözler... Açtım ama arayan Mira idi. Abla nerdesin der demez üvey annemin sesi geldi telefonu elinden alıp kapattı . Efsun'un sesiyle birlikte düşüncelerden kurtuldum . Beni arabaya çağırıyordu. Yol boyunca somurttum. Artık bıkmıştım. Eve gelince uykum geldi ama Efsun'u kıramazdım . Sinemaya gideceğim onunla . İkimiz mutfağa geçip yemek hazırladık. Çok becerikli kız zaten . Yemeğimizi bitirip hazırlanmaya başladık . Elbise beni mest etmişti . Çokta yakıştı. İkimizde güzel olduk . Umarım güzel vakit geçiririz. Arabaya binip sinemanın yolunu tuttuk . Köprü çok kalabalık. Trafik çok yavaş ilerliyordu . Efsun arabayı durdurdu birden. "Aşağı inelim trafik çok yavaş ilerliyor zaten" dedi .

İndik ikimizde . Birden karşımıza bir adam beliriverdi . Efsun'a bakmak için yanıma kafamı çevir çevirmez şok oldum . Efsun yoktu . Adam iyice yaklaşıyordu. Elinde bir kaç balonla. İyice yaklaşınca aman Allahım ERNESTOO

Ben onu görür görmez kısa süreli şok geçirdim. Onun ne işi vardı burda . Zaten yağmur yağıyordu. Bana iyice yaklaşıp bütün balonları patlattı.
Balonların içi gül yapraklarıyla
yapraklarıyla dolu . Öyle bir saçıldıki her yere .
Beni mest etti. Öylece bakakaldım. Harika
Bana dönüp Türkçe" seni çok seviyorum "der demez ben biraz ağladım. Bende ona İtalyanca "benden fazla olamaz "diyip birbirimize sarıldık
Allahım bu gün en güzel günüm .
Resmen şuan karşımda Ernesto vardı . Lütfen bu büyülü an bozulmasın.
Efsunla ayarladılar kesin . Bu kız hayatıma güneş gibi doğdu.
Sevdiğim adam karşımda bütün olanları unuttum sadece Ernesto'nun gözlerine odaklandım.
Gözlerinin yeşili ...
Gülüşünü gamzelerini özlemişim...
Saçlarıma dokundu ve yaklaşarak çok güzel saçların var der demez heyecanlandım . Aklım gitti . O okyanus kokusunu içime çekince anılar aklıma geldi . O yağmurun altında beni izlemesi.
Bana dönerek "Bundan sonraki hayatımda yaşama  sebebim olur musun?" diyince kalbim öyle bir atıyordu ki sanki dışarıda atıyor .

Devam ederek "Seni ilk gördüğüm günden beri senden deli gibi etkileniyordum, sana olan sevgim gün geçtikçe kalbime sığmaz oldu, ben artık bu sevgiyi seninle yaşamak istiyorum güzelim. Bize bir şans verir misin?
dedi bende karşılık olarak:

"Getir ellerini koysana kalbime.  Nasılda atıyor sanki yerini bulmuş gibi .  "diyip öpücük kondurdum.

Bana :" Demek ki kalbim bunca yıl boşuna atıyormuş her atımı seninle olsun istiyorum " diyince ona tekrar aşık oldum. Bu seviyeye gelebileceğimiz aklımın ucundan bile geçmemişti .Ben ona dönüp kollarımı boynuna dolayınca o da belime doladı kollarını.  . Seni çok seviyorum der demez ağlamaya başladım. Yaşadıklarım kolay şeyler değildi . Arabadan Ziynet Sali'nin deli divaneyim şarkısı duyulmaya başladı. Efsun'un işi bu. Onun hakkını nasıl öderim bilmiyorum. Ernesto bana yaklaşarak beni öpmeye başlar başlamaz utandım. Hiç kimseyi öpmemiştim . İnsanlarda vardı. Allahtan bizden başka arabadan inen yoktu . Yoksa çok utanırdım. Bana "ti amo" yani seni seviyorum dedi.

Yağmur iyice hızlanmıştı. Zaten sırılsıklam olmuştuk. Ernesto "hadi birlikte izleyelim filmi" dedi. Efsun dönerek "ne dedi anlamadım der demez gülmeye başladım. "Peki siz nasıl anlaştınız" der demez Efsun gülerek aşk uğruna her şey yapılır ve devam ederek " tabiki çeviri kullandım" diyip sırıttı . Hep birlikte sinemanın yolunu tuttuk . Arabayı Efsun kullanıyordu .
Ben Ernesto'ya dönerek "beni gerçekten seviyor musun çünkü artık insanların sevgisine inanmıyorum" diyince bana sımsıkı sarıldı. Sanki olanları duymuş gibi "seni her şeyden çok seviyorum "
"Emin ol senin için yapmayacağım hiçbir şey yok ! Gidip o adamı gerekirse doğduğuna pişman ederim" diyince evet gerçekten öğrenmiş olduğunu anladım . Türkçe "seni çok ama çok seviyorum diyip yanağına öpücük kondurdum.

Aşk Dil Tanımaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin