,,Engem mindig is érdekeltek a tudományok. Én olyan művelt vagyok, hogy a három betűvel elnevezett bolt nevét sem tudom elolvasni, de a tudományokban vág az eszem, mint a beretva. Micsoda véletlen lányok itt hagyok nektek egy természetfelettivel kapcsolatos videót, aminek pont az utolsó eleme lényeges, aköré akarok áltudomány foskörítést. Nézzétek! Hallgassátok!"
A videó szerint egy srác régen azzal múlatta éjszaka az idejét, hogy rádióadásokat vett fel kazettára. Egyik ilyen izgalmas estéje során mikor éjfél ütött az óra neveket kezdett sorolni egy bizarr hang. Akiknek a neve elhangzott mind meghaltak. És ebben az volt a tudományos rész hogy.......hogy semmi bazd meg. De semmi baj. Vörös farkas némberünk is feltűnt és láss csodát két elme buggyant vitába kezdett.
(Egyéni észrevétel. Nem tudom ki hogy van vele de én a videóban konkrét mondatokat hallottam ki angolul. Valószínűleg egy balesettben haltak meg az emberek és a helyszínre érkező rendőrök rádiója hallatszódott. De kitudja valószínűbb, hogy űrlények vagy démonok keze van a dologban.)
Vörös farkas némber:
Ebben nincs semmi tudományos. Ezek ilyen áltudományos fosok Henikém. Valószínűleg a rádió interferált a Marsról küldött űrszondák valamelyikével. Miközben a Voyager triplanulla elvitte a marsi telepeseket történhetett. Tudományosan bizonyított, hogy már benépesíthetné az ember a Marsot. (Egyéni megjegyzés. Amiket levezetett hiperkatonánk csak feltételezések, senki nem vitte véghez szóval így az egész csak feltételezés. Ha majd felvittek embereket, letelepedtek és 2 percnél tovább kibírják ott, akkor lesz tudományosan bizonyított, addig minden csak feltételezés.)
Parafenoménunkat mélyen sértette, hogy idióta, pszichopata társa mindenféle előjel nélkül ellene fordult. Vissza akart neki vágni, nehogy már csak ő legyen, akit megsértenek.
Parafenoménunk:
Fogd be a pofádat de senkiházi vörös kurva! Minden amit mondtam igaz és amíg nem tudsz az ellenkezőjéről bizonyítékokkal szolgálni az is lesz. És had áruljam el bármennyire is fáj neked, de vannak nálad jobb katonák is, meg magasabb rangúak is. Te csak egy csicska sorkatona vagy, aki abba belehalna, ha menetfelszerelésben 2 cm-t kellene tennie.
Jöttek ám itt még az okoskodások mindkét oldalról, a tudományosan megkérdőjelezhetetlen bizonyítékok, de valójában mind a kettő egy cseszett idióta, sose higgyetek nekik. Csak kiforgatják az ember szavait és olyan tudományos írásokat hoznak, amik az ő nézőpontjukat képviselik. Vannak olyan komoly szakemberek/tudósok akiket elvileg elismert a tudományos világ mégis kiállnak amellett hogy lapos a föld. Szóval ne vegyél semmit kézpénznek, ami tudományosan hangzik és ettől a két elmebetegtől származik.
Lényegében nem csak a hangfelvételt, hanem a videó teljes tartalmát átbeszélték, a vörös kurva ezzel meg is cáfolt minden paranormális dolgot. Volt itt mindenre bizonyíték mindkét oldalról, és hogy ne fárasszam le magam a sok fosra való vissza emlékezéssel nem kerítek mellé történetet. Lényeg mind a kettő egy tudálékoskodó picsa, akik a világ közepének képzelik magukat. Könnyen vagdalkoznak tudományos dolgokkal, amikhez semmi közük nincsen és olyan szakembereket kérdőjeleznek meg akik komoly berendezések használata mellett is csak feltételezni tudnak dolgokat. Hát nem ők kétséget kizáróan tudják az igazat. Csak éppen azt nem hogy mind a ketten baszott nagy csicskák.
Vége.
*Ez és az eddigi részekben leírt történetek alapja valós. Ha nem is ezekkel a szavakkal, de minden eset megtörtént, és az említett játékosok a mai napig aktívak Eldaryan.*
YOU ARE READING
Eldarya és a tudományos bizonyítékok (18.rész)
Non-FictionIgaz történet arról, hogy egy feltűnési viszketekségben szenvedő lány, mit képes megtenni a hamis népszerűségért.