In anul 1885 a aparut Fredbear Dinner's.Erau doar doi roboti Fredbear si SpringBonnie.Copii erau foarte bucurosi, se jucau cu SpringBonnie,săreau pe el, si Fredbear dădea pizza la copii.Era seara, era 12 noaptea, o venit un om sa-i supravegheze se spune nightguard.Fredbear se trezise din somn, il vedea pe SpringBonnie cum dormea.Fredbear a scapat din greseala microfonul si s-a trezit SpringBonnie.Nightguard auzise ceva ciudat, se uita pe camere sa vada dar era totul in regula.SpringBonnie s-a gândit sa-l omoare pe nightguard.Fredbear nu era de acord dar s-a luat dupa SpringBonnie.Era 2 noaptea, nightguard verifica pe camere daca totul e in regula, nightguard a vazut ceva dubios pe camere, îi vazuse piciorul lui Fredbear.Nightguard era speriat a lasat tableta pe masa s-a uitat in stanga si in dreapta, dar in spate îi era frica sa se uite, dar si-a invins frica s-a uitat in spate si nu era nimeni s-a intors, si era SpringBonnie cu chitara in mana si in spate era Fredbear cu microfonul lui.SpringBonnie i-a dat cu chitara in cap si in fata, nightguard-ul era lesinat pe jos si Fredbear i-a bagat microfonul in gat si a murit.Venise politia, Fredbear si SpringBonnie erau pe jos. Patronul aceste-i pizzerii a fost arestat si polițiștii au decis sa-l inchida.