1. Alkalom

399 3 0
                                    

Kb 8 hónapja voltunk együtt Zitával, amikor egy nyári záporos este sétáltunk haza a buszmegállóból.
-Mi lesz az esti program? - kérdezte Zita
-Lefürdünk, megnézünk egy romantikus filmet és elkortyolgatunk egy üveg édes rozét hozzá. - válaszoltam
-De jó! - ugrott egyet örömében Zita és megcsókolt
-Úgyis régen csináltunk már ilyet. - mondtam neki.

Amikor haza értünk Zitához én gyorsan lecuccoltam, lezuhanyoztam és felvettem egy tiszta boxert. Bementem a szobályába, megtörölköztem, és leültem a fotelba megvárni Zitát. Amikor ő is végzett bejött egyszál bugyiba, de mivel háttal állt nekem, nem vett észre. Odalopóztam mögé, magamhoz húztam és a melleit a tenyerembe zártam.

-Imádom a segged! - mondtam neki és megcsókoltam a nyakát.
-Tudom, hogy beindultál rá. - felelte huncutan
-Honnan tudod? - kérdeztem meglepetten
-Érzem. - monda, én ekkor vettem észre, hogy bizony tényleg beindultam a segge miatt.
-Ebből se lesz ma már film nézés! - mondat perverz mosollyal az arcán
-Hát nem! - erősítette meg

Rálöktem az ágyra és elkezdtünk vadul csókolózni. Én egy idő után az ajakitól elindultam lefel a nyakán, a mellén és a hasán keresztül egészen le a punciáig. Először szépen lassan kezdtem el nyalni, majd egyre gyorsitottam a tempón. Közben beszált a játékba a mutató és a középső ujjam is, ami csak mégjobban felizgatta Zitát. Már majdnem a csúcson volt, amikor abba hagytam és ő felnézett.

-Miért álltál le? - kérdezte
-Nyugi, mindjárt folytatjuk!

Azzal felhúztam az óvszert és már mentem is vissza mellé az ágyba.

-Tedd be! - monda már már parancsolóan

Meglehet érteni, hisz még szűz és már régóta várja ezt a pillanatot. Be is csúsztattam neki és elkezdtem mozgatni, már az elejétől fogva gyorsan. Nem is kellet sokat várni, kb 2 perc múlva, hatalmas hanggal egyszerre élveztünk el mindketten. Abban a pillanatban Zita felület és úgy csókolt, ahogy még soha azelőtt.

-A szex fárasztó. - szólalt meg, miután már vagy 5 perce feküdtünk egymás mellet szótlanul és kimerülten.
-De megéri a fáradságot! - válaszoltam huncut mosollyal az arcomon.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 13, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Zitával Where stories live. Discover now