Efsun inca nu-i vine sa creada ce a auzit in legatura cu Bahar.Geloasa pe Bahar decide sa-i ia locul si sa se dea ea drept fata milionarului,fara ca Bahar sa stie nimic din toate astea.Bineinteles planul a fost pus in aplicare impreuna cu mama ei,care o sustinea deoarece era fiica ei biologica pe cand Bahar a fost lasata in grija ei de tatal milionarului Ahmet Atahan in urma cu 23 de ani.De aceea Efsun impreuna cu Ayse mama ei nu sta mult pe ganduri iar seara atunci camd Bahar se intoarce de la munca sa-i dea minunata veste dar nu vestea adevarata ci vestea cum ca Efsun este fata de milionar.
Bahar auzind aceasta veste trasare de bucurie ca surorii ei i se implineste visul,fara sa puna nicio intrebare si fara se fie deloc geloasa pe sora ei deoarece Bahar are o inima mare si vrea ca sora ei sa fie fericita.Efsun nu pierde prea multa vreme si imediat se duce la conacul lui Ahmet Atahan spunadu-i ca ea este fiica lui adevarata.Acesta o crede deoarece seamana foarte mult cu fosta lui sotie si îi spune ca poate deja sa se mute la conac si peste doua zile o va face oficial fica lui.
Efsun deja o ia inca din prima zi ca shoping-ul cheltuind foarte multi bani.Ea s-a gandit ca nu o sa poata sa fie fica lui foarte mult timp deoarece daca Ahmet Atahan va dori sa se asigure printr-un test de maternitate pe test va scrie 100% ca ea nu este fiica lui asa ca s-a gandit ca trebuie sa se agate de ceva pentru a ramane mereu bogata.A doua zi de stat la conac cobarand pe scari se intalneste cu nepotul acestuia cea ce îi da o idee super buna.A treia zi Efsun se duce in mahala pentru a vorbi cu mama ei.Planul a fost facut.
DUPA O SAPTAMANA...
Efsun se duce si îi zgarie masina nepotului lui Ahmet Atahan(Arda),acesta tipand la ea ca de ce a facut asa ceva,iar Efsun nu sta mult de vorba cu el si incepe sa fuga.Arda incepe sa alerge dupa ea,Efsun incepand sa puna planul in aplicare.A intrat intr-o infundatura unde avea ca mama ei sa filmeze toata scena cu o camera video.Arda imediat o gaseste pe Efsun,ridicand o palma la ea iar fix in momentul acela apare un om care îl opreste pe Arda.Arda de rasteste la el si îi spune sa nu se bage unde nu-i fierbe oala,acest om facand parte din planul lui Efsun.Barbatul îl loveste pe Arda pentru a incepe bataia,Arda continund sa-l loveasca,lovindu-l cu pumnul in maxilar acesta se deschilibreaza si cade cu capul fix de bordura.Arda îi pune mana la gat pentru ai controla pulsul si...
CITEȘTI
Un destin furat...
ActionBahar si Efsun ,doua surori care fac parte dintr-o viata saraca.Efsun sora mai mica doreste sa faca parte dintr-o lume bogata iar Bahar sora mai mare este o fata desteapta si modesta care se multumeste cu ce are,fara sa faca nazuri.Efsun afla ca Bah...