Epilog

1.7K 34 15
                                    

Max:
Prowadził ją. Dumbleadore, prowadził a raczej lewitował moją El. Nieprzytomną. Mój świat się zatrzymał. Tom walczył z ludźmi dyrektora, wygrywał, ale teraz mało mnie to obchodziło. Teraz liczyła się tylko ona.
- Moi drodzy sojusznicy - zwrócił się do swoich ludzi - dostaliśmy to czego chcieliśmy. Wiecie co robić. A co do reszty, możecie do nas dołączyć lub zginąć. Dla niedoinformowanych młoda Malfoy nie żyje!
- Kłamiesz! - krzyknąłem wybiegając na przód.
- Nie wierzysz mi? To sam sprawdź.

Powoli podszedłem do niego, wziąłem Eli na ręce. Puls był niewyczuwalny, oddechu nie było, a serce nie biło (ale ze mnie rymer hyh). Upadłem na kolana. Z moich oczu wypłynęły łzy. Ktoś położył mi rękę na ramieniu. Spojrzałem na tą osobę.
- Potter, musisz go zabić, rozumiesz? - szepnąłem do niego. - musisz ją pomścić. Proszę.
Chłopak nic nie odpowiedział. Wyjął różdżkę i skierował w niebo, wypuszczając światła w górę. Inni biorąc z niego przykład zrobili to samo. Spojrzałem na moją El. Wygląda zupełnie tak, jakby spała. Jest pogrążona we wiecznym śnie.
Dlaczego to ją spotkało. Zobaczyłem, jak Dumbleadore podchodzi do Toma i celuje w niego różdżką.
- Potter, pilnuj jej. - powiedziałem po czym poszedłem w stronę starca. Niestety nie zdążyłem go powstrzymać. Zielony promień leciał w stronę Riddle'a. Szybko wbiegłem pomiędzy nich przyjmując na siebie mordercze zaklęcie.

Narracja 3-osobowa:
Chwilę po tym jak Max upadł martwy na ziemię, Tom zebrał swoich ludzi i razem z Harrym pokonali dyrektora.
Życie z pewnością jest cenne, ale w niektórych sytuacjach jeszcze cenniejsza wydaje się śmierć. Tak było w przypadku El i Max'a. Poświęcenie się za przyjaciela. To jednocześnie niezwykła odwaga i głupota.

Po wojnie słuch o Paulo zaginął. Nie wiadomo czy żyje, czy nie.
Rodzina Elizabeth musiała pogodzić się ze śmiercią córki i siostry. Wszystko zaczęło się układać, lecz już nic nie będzie takie samo.

The end

***

Tak tak
Słabe te dwa ostatnie rozdziały ale naprawdę brak weny był coraz większy.
Dziękuję wam wszystkim za to, że czytacie to w ogóle.
Jest to moja pierwsza książka, która niezbyt wyszła tak jak chciałam ale no cóż będą lepsze
Miałam chwilę słabości kiedy chciałam ją usunąć, ale dotrwalismy wszyscy do tego momentu. Dziękuję wam bardzo kochani! ❤️🌹

A teraz następna książka którą chcielibyście przeczytac to:
• Kryminał
• O wilkołakach
Lub jakieś inne
Ale narazje z tematyką HP dajmy spokój hah

Loffki
~ Roka

Zaginiona księżniczkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz