Ahoj! :-)

86 3 0
                                    

Jmenuji se Maddie Rosová. Je mi 10 let
a přesně zítra mi bude 11! Strašně se těším. Vždy se sjede celá moje rodina a slavíme to vždy ještě tři dny potom. Miluju svoji rodinu. Mám dva bratrance a tři sestřenice. Mám taky dvě tety a dva strýčky. Jsem jedináček a sestřenice bydlí přes ulici. Nesnáším když jsem sama a proto se s nimi vídám každý den. Nejstarší Izabele je 13, a je neskutečně skvělá. Prostřední Helene mám asi nejraději, protože je stejně stará takže chodíme spolu do třídy a nejlíp si rozumíme. Nejmladší Annie je 5 a je strašlivě otravná, užalovaná, uřvaná a blbá. Nechápu jak se někdo tak blbý mohl narodit. Kdyby si tohle četla mamka asi by mě zabila, vychovává mě totiž ke slušnosti a dobromyslnosti. Zítra přijedou i moji bratranci Lukas a Will. Lukasovi je 17. Už je skoro dospělý tak se s ním nedá moc bavit. Ale Willovi je 14 a ten už se se mnou baví víc.
Zítra bude velký den a musím se jít pořádně prospat. Mamka mi zhasne lampičku ve tvaru sovy a pohladí mě po hlavě. ,, Dobrou Maddie, už spi ať zítra můžeš brzy vstát. Musíme to tu vyzdobit, protože 11 narozeniny jsou důležité pro mladou holku, jako jsi ty." a usmála se na mně. Tak zbožňuju mámin úsměv. Je to ten nejlepší a nejčistší člověk na světě. Pak ještě přišel táta, usmál se a pak řekl ,, Maddie, mám tě moc rád, musíme si užít když je ti ještě 10. Pak to začne být teprve zajímavý... V 11 se změníš z malé roztomilé holčičky na skoro dospělou ženu." ,,Ale no tak, Pete nemůžeš ten život tak zkrátit, vždyť i v 15 může být ještě holčička." Nevím proč, ale když si uvědomím jak jsem už velká je mi do pláče. A taky, že jo. Po tváři mi začaly téct pomalu slzy. Rodiče se ke mně přitulili. Vůbec nebylo třeba slov. A to je na rodině nejlepší. Můžete se na ni obrátit. Kdykoliv.
Ahoj! Doufám že se vám 1. kapitola líbila❤️ Tohle je moje 1. Harry Potter kniha, tak na to berte ohled!
Díky.💜💜 💜 💜Terry

Maddie Rosová (HP ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat