Naratoarea pov.
Soția lui Laito era în bucătărie împreună cu copilul , care era în scăunelul pentru copii , şi îi sună telefonul şi când răspunde un vecin îi spune că la găsit pe Laito incoştient pe stradă , rănit la cap şi sângerând foarte mult în zona abdomenului pentru că fusese înjunghiat şi el , fiind şi el vampir , s-a teleportat cu Laito incoştient în lumea vampirilor unde la dus la un spital. Soția lui Laito întreabă îngrijorată:
- Şi la ce spital e?
- La spitalul Reney , spune vecinul.
- Bine , voi veni imediat acolo , spune soția lui Laito.
Soția lui Laito se teleportează la spital împreună cu copilul şi începe să aştepte în sala de aşteptare ca Laito să se trezească.
*
Kou era în cameră împreună cu soția lui Anandi .
- Kou dragule , a trecut aproape un an de la nunta noastră. Nu crezi că ar fi bine dacă am avea şi noi un copil ? spune Anandi
- Eu cred că e cam devreme Neko- Chan . Cred că ar fi mai bine dacă am mai aştepta puțin timp . Eu zic că mai bine aşteptăm să treacă nunta lui Ruki şi după putem face asta , spune Kou.
- Bine , îți respect dorința , spune Anandi. Dar ce are a face nunta lui Ruki cu copilul?
- Păi nunta lui Ruki este peste cinci luni şi ne-a invitat pe amândoi. Peste două luni vom pleca în Japonia unde vom sta şase luni . După care vom merge în România unde vom sta trei luni. După aceea putem face un copil Neko- Chan , spune Kou.
- Bine , spune Anandi. Dar după ce ne întoarcem din România facem un moştenitor.
- Aşa facem Neko - Chan , spune Kou.
*Soția lui Laito
Sunt la spital şi aştept pe coridor ca soțul meu să se trezească. Norocul meu este că l-am hrănit pe bebeluş înainte să plec de acasă şi acum doarme liniştit în coşulețul pentru copii. O asinstentă iese din salon şi îmi spune:- Doamnă Sakamaki , soțul dumneavoastră s-a trezit.
Intru în salon şi îl văd pe Laito care e întins pe pat , badajat în jurul mijlocului şi la cap şi care se uită nedumerit la mine.
- Dragule , ce bine îmi pare că ți-ai revenit , spun eu bucuroasă .
- Tu cine eşti ? întreabă el nedumerit
- Cum adică cine sunt? întreb eu nedumerită şi şocată în acelaş timp
- Domnă ... soțul dumneavoastră... are pierderi de memorie , spune asistenta către mine.
Nu se poate. Ce o să mă fac acum?
Acest capitol este mai scurt decât celelalte . Dar sper ca totuşi să vă plăcă.
CITEȘTI
Diabolik Lovers , despartire timp de 10 ani
Azione-Tipule , cine esti si de ce nu esti atent cand mergi pe strada ? intreaba Ayato furios -Scuze , dar mi se pare ca te cunosc de undeva . spune baiatul cu parul mov si ochii de aceasi colare . Ne-am mai intalnit?