Felix_navidad Cześć hyung
Felix_navidad Za ile będziesz w dormie?
Black_Changbin Za jakieś 10 minut
Felix_navidad Okej :)
Felix siedział na łóżku w swoim pokoju i nerwowo uderzał stopą o podłogę. Denerwował się tym jak Changbin zareaguje na jego wiadomość, ale po prawie 2 latach ukrywania tego, postanowił w końcu wyznać swoje uczucie do starszego. Co prawda wiedział, że będą one nieodwzajemnione, bo Changbin był z Hyunjinem, ale może przez to Felix poczuje się chociaż trochę lepiej?
Po kilku minutach usłyszał dźwięk otwierania i trzaskania drzwiami wejściowymi do dormu, a także głośne wołania o pomoc przy rozładowywaniu zakupów. Felix postanowił nie pomagać przy tym, bo wtedy widząc Changbina i Hyunjina razem na pewno stchórzy.
- Już jestem - do pokoju wszedł Changbin. - O czymś chciałeś porozmawiać?
- Usiądź hyung - powiedział Felix i uśmiechnął się niepewnie. - Na początku chciałem powiedzieć, że nie chciałem tego zrobić, ale teraz jest już za późno by to zmienić.
- Felix - Changbin westchnął. - Jeśl chodzi ci o zepsute drzwi od łazienki to ja się o to nie gniewam, raczej to...
- Nie o to mi chodzi - Felix spojrzał na Changbina. - Chodzi mi o to, że ja się...
- Changbin hyung, tu jesteś! - nagle do pokoju wszedł Hyunjin. - Musisz mi pomóc, nie mogę znaleźć tych kartek z rapem do nowej piosenki!
Felix mentalnie wywrócił oczy i rzucił nożem w Hyunjina. Czy akurat musiał wejść w tym momencie?! W momencie, kiedy było już tak blisko?!
- Hyunjinnie, za moment, okej? - Changbin uśmiechnął się w stronę swojego chłopaka, ale już po chwili ponownie zwrócił swoją uwagę w kierunku Felixa. - Dokończ, proszę.
- Ja... No nic ważnego hyung, mogę potem ci powiedzieć. - Młodszy uśmiechnął się sztucznie. - Idź pomóc Hyunjin hyungowi.
- Okej, to pogadamy potem - Changbin również uśmiechnął się i trzymając Hyunjina za rękę wyszedł z pokoju.
Natomiast Felix poczuł jakby nóż, który miał polecieć na Hyunjina, wbił się w jego własne serce.
---------------------------------------------------------------
Może jakieś komentarze? ;)