„....bylo rozhodnuto i z vyšších míst nařídit nová přísnější bezpečnostní opatření pro ochranu jak všech agentů Shieldu, tak i jejich rodin a nejvíce naše základny. Jak víme, Katherin nemá s nikým slitování, přímo brutálně nám zabila spojenkyni, která k nám přišla před několika lety z jiné reality a chránila Kámen času, který též zmizel. Domníváme se, že ho má v rukou náš nepřítel a jelikož teď může manipulovat s časem, jak si umane, jsme všichni, opakuji naprosto všichni ve velikém nebezpečí. Děkuji za pochopení," Fury na vyvýšeném stupínku velké konferenční místnosti na jedné hlavní základně Shieldu se na chvíli odmlčel.
Stojím téměř u východu opřená o skleněnou stěnu, ruce založené na prsou a ve tváři kamenný výraz. Jak dlouho trvalo, než mu tohle všechno docvaklo? Kolik našich celkem muselo zemřít, aby zavedl tato opatření?? Buďme však rádi, že ho to vůbec napadlo, mohlo by nás klidně padnou i více.
„Každému z vás v pokoji se teď momentálně nachází seznam bezpečnostních opatření, podle kterých byste se s okamžitou platností měli řídit. Svolal jsem vás taky proto, abychom mohli uctít památku našich padlých. Musím i přednostně jmenovat Caroline Rogersovou, byla jedna z prvních, kdo se pro nás obětoval, aby zahnala ještě větší hrozbu, než je teď. Bethany Parkerová a Pietro Maximoff, kteří se ctí a statečně do posledního dechu bojovali na nepřátelské základně. A i nakonec Juliett Masterovou, onu obyvatelkou jiné reality, byla přepadena cestou na shieldskou základnu nesoucí tajné a nové informace o vývoji situace," velitel opět zmlkl a pozorně přejel pohledem všechny přítomné zaměstnance instituce S.H.I.E.L.D.
Od agnetů v zácviku, nižších stupní až po ty nejvyšší. Byli dokonce i stáhnuti ti z utajení. No a nakonec jsme tu i my Avengers. Tedy alespoň, kdo zbyl. Bucky ala Winter Soldier se taky dokonce ráčil ukázat, stejně jako Peter Parker, Rhoudey a i Sam Wilson. Nad Nickovou hlavou se objevily čtyři hologramové fotografie těch zesnulých. Musela jsem odvrátit hlavu. Mámina smrt byla až moc čerstvá a při pohledu na její nabodobiznu mě prostě snadno rozbrečí.
„Nakonec bych se za celou divizi chtěl omluvit Avengers. Z počátku jsem jim vůbec nevěřil, co se týká nebezpečí, které vzniklo už před rokem a takhle za to museli zaplatit. Doufám, že v budoucnu se to trochu vyrovná," nakonec z Nicka vylezlo. Viděla jsem však na něm, že ho to stálo velké úsilí.
„Trochu chladné ne?" utrousí potichu poblíž mě Tony.
„Alespoň to konečně přiznal," stejnou hlasitostí odpoví Nat. Ta stála za mnou taky se opírající o stěnu.
„Děkuji za pozornost, můžete jít," dal svolení velitel. Chtěla jsem hned zmizet z téhle příšerné místnosti, jenže mě zarazilo jeho pokračování. „Mimo Alex Rogersové, prosím. Pojďte za mnou," pobídnul mě.
Ohromeně se znovu na něj otočím. Ostatní z naší party vypadali též překvapeně. Ale posunkem jsem je poslala mezi mizející agenty a sama šla za Furym, Hillovou a Coulsonem.
„O co jde?" vydechnu, sotva k nim dojdu.
„Co si myslíte, že se stalo s dětmi, které Juliett měla na starosti?" vybalil na mě otázku Phill.
Zamrazí mě v zádech. Myslela jsem, že jsem nadobro přišla o své maličké.
„Proč to sem sakra vytahujete? Jestliže je Jul mrtvá, je snad jasné, co se stalo s Antonym a mými milovanými dvojčátky!" podrážděně odseknu a uhnu před jejich pohledy.
„Tak se pojďte s námi přesvědčit," Maria navrhne. Něco v jejím hlase mě přinutilo zase k nim zvednout zrak a následovat je kamsi za konferečku do nějaké prosvětlené kanceláře. Tipovala bych kancelář Hillové.
ČTEŠ
Alex Rogers- Do posledního dechu (Wafieair 6; Sestra 4; Avengers)
FanficPříběh navazující na Wafieair- padlá zrádkyně. Obsahuje postavy MARVEL, mohou se vyskytnout vulgární slova. „Nastala doba teroru. Všichni si doteď mysleli, že zvládneme všechno, že zaženeme i toho nejsilnějšího nepřítele a nikdy nás nic nezastaví. J...