Sonunda Nazlı eve gelmişti. Çok sıkılmıştı hastanede. Ateş o gün gittiğinden beri yanına gelmemişti. Buda nazlıyı daha çok üzüyordu. Tek tesellisi kızıydı Nehiriydi. Bütün gününü kızıyla geçiriyordu. Onunla ilgileniyordu. Çok korkuyordu ona bişi olucak diye. Kucağına alırken, emzirirken, altını değiştirirken...
Sabah Nazlı nehirin ağlama sesleriyle uyandı. Artık alışmıştı buna. Nazlı nehiri susturmaya çalişırken kapı açıldı. Gelen ateşti. Elinde bissürü torba vardı. Nazlı anlamsız ve kırgın gözlerle ateşe baktı. Ateş kızını düşünmüştü. Kızına kıyafet, bez falan almıştı. Bu durum Nazlının hoşuna gitmişti ama ateşe hala kırgındı.
A - Nazlı ben duştayım sakın içeri girme. Nehiri uyutma duştan çıkınca sevicem kızmı...dedi Nazlı sadece "tmm" demekle yetindi. Aslında içinden birçok şey geçiyordu ama hiçbirini söyleyemiyordu. Nehiri emzirdi. Ve ateş duştan çıkıp Nazlının ve kızının yanına geldi. Saçlarını kurutmamıştı. Islaktı. Nehiri kucağına aldı ve kokusunu içine çekti. Oda bulut gibi kokuyordu. Ateşin ıslak saçlarındaki su nehirin yüzüne gelince nehir ağladı. Nazlı hemen kızını susturmaya çalıştı ama nafile...
Nazlı nehiri uyuttu ve aşağıya indi. Evde ateş ve nehirden başka kimse yoktu. Bu durum onu biraz irkitiyordu doğal olarak. Mutfağa girdi ve bişiler hazırlamaya koyuldu. Tam o sırada içeri ateş girdi. Nazlıyı kırdığının farkındaydı. Ama yapacak bişi yoktu. Onun katı kurallarına göre ne olursa olsun kimseden özür dilemezdi.
A- Nazlı neden benle konuşmuyorsun.
N-yoo konuşuyorum
A- yaa ben yanlış anlamışım demkki
Odamıza çıkalımmı
N- hayır yemek yiyem.
A-boşver yemeği
N- hayır ateş nehir uyanır şimdi.
A- iyi be ne halin varsa gör.
Ateş bu duruma sinirlenmişti.ama Nazlıyada hak veriyordu. Onu çok kırmıştı. Napcanı bilmiyordu. Tekrar mutfağa girdi ve
N- noldu nehirmi uyandı
A - yok su alıcaktım
N - haa tmm
A - Nazlı bu küslük ne zamana kadar devam edicek
N-küs değilim
A-ee neden eskisi gibi konuşmuyorsun
N- çünki beni çok kırdın. Kızımı ve beni hastanede bırakıp gittin şimdide gelmiş neden eskisi gibi konuşmuyorsun diyorsun.
A - ben ben özür di....
Lafının devamını getiremedi ateş acar. Nazlı ağlayarak odasına çıktı. Kızı nehiri hala uyuyordu. Zaten o olmasa şimdiye burda değildi. Tek tesellisi oydu. Dünyalar tatlısı kzı nehirdi. Nazlı yatağına uzandı.ve boş boş tavana baktı. Tavana bakarken uyya kalmıştı. İçeri ateş girdi. Ve nazının saçlarını okşadı. Kızının uyandığını fark etti ve kızını kucağına aldı. Çok tuhaf olmuştu ateş. Kız babası olmuştu. Kızıyla beraber salona indiler. Kızına doya doya sarıldı öptü kokladı ve onu annesini yanına bıraktı. Nazlı korkuyla ateşe baktı. Ondan korkuyordu hala. Bu yüzden bu evden gitmek istiyordu. Ateşle konuşup bu evden gidicekti. Ama bir türlü söyleyemiyordu.
N-ateş
A- efendim
N- konuşalımmı biraz
A - olurrr nerde yatak odasında olabilir. Ya da banyoda
N- hayırr ya öyle konuşma değil.
A- haa tmm bügün kızımı ben uyutcam. Sen in aşağıya aşağıda konuşalım.
N- tm
Nazlı nası diyecekti ona bu evden gitmek istediğini nası anlatcaktı gerçekleri. Nehire çok bağlamıştı ateş. Ondan nası kopacaktı. Nası diyecekti NEHİRİN ONUN KIZI OLMADIĞINI.
Nasıl buldunuz arkadaşlar. Umarım beğenirsiniz. Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın. Sizleri çoook seviyorum. Oylarınızı ve yorumlarınızı alayım. Lütfen sadece okumayın yorum ve oyda yapın... @çinarmerve05
thadi ben yazdım sıra sende
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekler Acıtır
RandomBebeğini korumaya çalişan bir anne... İntikam ateşi gözünü bürümüşnacılı bir baba...