La Multi Ani!!!

147 3 0
                                    

                                                                         

  -Haide!mergi o data rabla nenorocita!Ce iti ia asa mult sa pornesti???Offf.....Porneste o data,ca daca nu,promit ca o sa te duc la fiare vechi!

  Afara era o caldura insuportabila!ma durea capul,masina mea facea pe nebuna,intr-un  cuvant era totul perfect!Aveam parte de cea mai frumoasa aniversare!

 -Of,rabla nenorocita!O sa fie doar vina ta daca intarzi la propia aniversare!TE URASC!!!!am spus eu incercand sa pornesc din nou motorul.De fapt,ca sa fiu sincera,era doar vina mea.Adica masina era numai buna de condus,nu avea nicio problema.Eu eram o soferita groaznica,desi aveam permis de un an.Mda....rusinos,dar mie inca imi mai murea motorul in trafic!Pe drum lung nu aveam nicio problema,dar in oras eram un dezastru!!!

  Acum,spre nefericirea mea si a celorlanti sioferi,eram pe o strada principala din Pitesti.Desi eram constienta de coada care se formasera in spatele meu,eram optimista si amuzata.Adica pana acum nimeni nu s-a dat jos din masina ca sa vina la mine,in schimb claxoanele se auzeau unul mai tare ca altul!

  Dupa mai bine de cinci minute in care masina mea suferise chinuri cumplite si primise o serie de injuraturi,a pornit cu un scartait si un tremurat care daseau semne ca o sa cedeze iar.Dar nu,reusisem!!!

  -Asta e!am spus eu in timp ce dadeam intr-a doua.

   Mergeam incet si ma uitam in toate directiile ca nu cumva vreun ametit sa treaca strada.Sincera sa fiu imi era frica sa conduc in oras.De obicei conduceam doar cand ma duceam acasa,la tara.Astazi facuseram o exceptie pentru ca era ziua mea,dar incepuseram sa cam regret alegerea facuta!In fine,urma sa ma intalnesc cu niste prieteni si sa petrecem.

  Ascultam si fredonam "20" de la Voltaj.Imi placea melodia asta,mai ales ca acum mi se potrivea,doar faceam douazeci de ani! Pe fundal se mai auzea o melodie,era "Ringg Ding Dong" de la Shinee.Doamne cat imi placea melodia asta,imi venea sa dansez! Am dat mai incet casetofonul si am ascultat melodia,uitand ca defapt telefonul meu suna.

  -Ring Ding.............ce naiba???am spus eu cand s-a oprit melodia.Am intins mana dupa telefon si a inceput sa sune din nou.De data asta am raspuns.Era Diana,o prietena.

  -Da???am apus eu ridicand spranceana dreapta.

  -Unde esti?misca-te mai repede!

  -Sunt in drum spre tine.Ajung cat pot de repede.Pa!

  -Bine.Pa.

  Am calcat acceleratia!De la 50km\h ajunsesem la 90km\h.Cred ca am accelerat putin cam tare,pentru ca nu am vazut ca din stanga mea venea o masina.Ce ciudat!La inceput aveam impresia ca si eu si masina respectiva aveam viteza,dar acum parca totul se misca cu incetinitorul!Momentul in care botul masinii a intrat in usa mea mi s-a parut ca a durat o vesnicie.Am inchis ochii.Stiam ca o sa mor!

FictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum