⚠BECAUSE...⁉
ကိုယ့္ဘဝထဲသို့ ေရာက္လာတဲ့လူတိုင္းကိုေတာ့...မမွတ္မိႏိုင္ေပမဲ့....၊ကိုယ့္အခ်စ္ဆံုးေတြ၊ခင္မင္ရသူေတြ၊စိတ္ထဲမွာအမွတ္ရေနတဲ့သူေတြကိုေတာ့....ဘယ္ေတာ့မွေမ့မွာမဟုတ္ပါဘူး.....။ကံၾကမၼာက ကိုယ္နဲ႔ဆံုဆည္းခြင့္ေပးလာတဲ့ လူေတြကို ကိုယ့္ဘက္ကရင္ဆိုင္တတ္ဖို႔ကေတာ့...ကိုယ့္ရဲ႕အေတြ႔အၾကံဳေပၚမွာပဲ မူတည္မွာေပါ့ေလ................။
-------------------------------------------
ဦးေက်ာ္သက္ဦး...##
Bossရဲ႕ အလုပ္ကိစၥအတြက္ က်ဳပ္မႏၱေလးဘက္ကို ေရာက္လာခဲ့တယ္.....။ကိစၥေတြၿပီး၍ ရန္ကုန္ကို ျပန္ခဲ့ေတာ့...လမ္းမွာကားကပ်က္ၿပီး...အခ်ိန္ၾကာသြားလို႔ မုိးခ်ဳပ္သြားတယ္......။ညဘက္ဆိုေတာ့...အေဝးေျပးလမ္းမႀကီးေပၚမွာ ကားေတြကလဲ႐ွင္းေန၍...က်ဳပ္ကားကို အ႐ွိန္တင္ၿပီးေမာင္းလာသည္....။တစ္ေနရာေရာက္ေတာ့....လမ္းမႀကီးေဘးမွာ အထုပ္တစ္ထုပ္နဲ့ ဂစ္တာကိုလြယ္ၿပီး လူတစ္ေယာက္ေျပးေနတာကိုလွမ္းျမင္လိုက္တယ္....။ည 9နာရီလဲေက်ာ္ေနၿပီ...ဘာမ်ားျဖစ္လို႔လဲဆိုၿပီး...သူ႔ေနာက္ကိုကပ္ေမာင္းလာတယ္....အနားေရာက္ေတာ့ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနသည္....။လမ္းေဘးက ေတာင္းစားတဲ့ကေလးမ်ားလားလို႔ ထင္မိတယ္...။မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး...ေကာင္ေလးကျဖဴ ျဖဴ သန္႔သန္႔ေလး....ၿပီးေတာ့အထုပ္လဲစြဲထားတယ္...ဂစ္တာလဲလြယ္ထားတယ္....အိမ္ကထြက္ေျပးလာတဲ့ကေလးမ်ားလားဆိုၿပီး...သူေျပးေနတာရပ္သြားေအာင္ ေနာက္ကေန ကားဟြန္းကိုတီးၿပီးအသံျပဳလိုက္သည္....။ထိုေကာင္ေလးက "မလာနဲ႔...ငါ႔ေနာက္မလိုက္နဲ႔.."ဟုေအာ္ၿပီး အတင္းေျပးေနသည္....။က်ဳပ္လဲ ဟြန္းကို အဆက္မျပတ္တီးၿပီး ေနာက္ကလိုက္ေမာင္းေတာ့....ထိုေကာင္ေလးက ေနာက္ကိုလွည့္ၾကည့္ၿပီး....ဘာလိုလန္႔လို႔လန္႔မွန္းမသိ ေအာ္ၿပီး ေမ့လဲသြားသည္....။က်ဳပ္လဲ သူ႔အနားသြားၿပီး.........
"ေဟး...ေကာင္ေလး...ဘာျဖစ္တာလဲ....ဟိတ္...ထဦးေလ...."
လဲေနတဲ့ထိုေကာင္ေလးကို ေခၚရင္း သူ႔ခႏၶာကိုယ္ကို မၿပီး ၾကည့္လိုက္ေတာ့.....
မိုးေကာင္းထက္ ရဲ႕သားေလးပဲ....ညဘက္ျကီးကုိ ဘယ္လို႔မ်ား အထုပ္ေတြနဲ႔လမ္းေပၚေျပးေနတာပါလိမ့္....။က်ဳပ္ ကားေပၚကေရဘူးကိုသြားယူၿပီး...သူ႔မ်က္ႏွာကို ေရနဲနဲ နဲ႔ပတ္လိုက္ေတာ့....လႈပ္႐ွားလာသည္.....။
YOU ARE READING
⚠BECAUSE...⁉ {U+Z} (Completed)
Romanceဘာကြောင့်ချစ်မိသွားသလဲ..... ဘာကြောင့်စွဲလမ်းမိသွားသလဲ..... မာနတွေ..အမုန်းတွေကရော..ဘယ်ကိုရောက်သွားသလဲ... အဘယ်ကြောင့်ဆိုသော်.............