-Nao!Trezirea!
Mi-am frecat ochii somnoros,ridicanduma si facandumi rutina de dimineata.Mama mea este uimitor,si ma refer ca e barbat si nu femeie.El mia dat viata care habar nam cum e posibil dar se pare ca imposibilul e real.Mam uitat in oglinda la reflexia mea.Parul meu saten statea bine,iar ochii mei caprui deschis se observau perfect.Dupa ce am fost gata am mers jos luandu-mi ghiozdanul si am intrat in bucatarie unde era mama.Mama e un barbat nu foarte inalt are vreo 1.70 iar eu sunt mai scund avand doar 1.65 la cei 17 ani ai mei.E brunet cu ochi caprui inchisi.
-Vino sa mananci.
Am mancat ce mia pregatit,lam sarutat pe obraz si am decolat spre scoala.
-Nao!
Myse un prieten de al meu fapt ca e cel mai bun prieten al meu.Are parul albastru vopsit si ochi negri.
-Gata de test?
-Test?Ce test?zic confuz.
-Doar nu ai uitat?Cel de la economie?
-O doamne!!Cum naiba am putut uita asa ceva?!
-In fine sa mergem.
Am intrat in clasa mergand in banca pana vine proful,care dupa ce a sosit ne-a impartit testele.Nimic nu stiu,a stai sunt unele care le mai stiu😂.Dupa ora asta a urmat cel de dirigentie cu diriga.Sa mor de nu și-a facut silicoane si buzele le are de zici ca sunt botul de la rata.
-Buna ziua.
-Buna ziua.ne ridicam si spunem toti.
-Luati loc.Am un anunt.Intra.
Un baiat cu parul negru cu suvite gri si ochi albastri a intrat in clasa.
-El e noul vostru coleg.Cativa din scoala din orasul acela micut care nu mai e din cauza unei ciudate intamplari,ei sau transfsrat aici.Ai vrea sa te prezinti?
-Buna.Numele meu e Lex si imi place sportul.
-Poti sa te asezi langa Linzi.
Linzi e fufa scolii.Dap in orice scoala exista fufa sau fufe.Linzi sta fix in fata mea,cand Lex sa asezat jos am simtit o usoara agitatie,dar nu am bagato in seama.Pauza a venit normal ca banca tipului era plina de colegi si de intrebarile lor.Mam ridicat mergand la tabla si stergand tabla deoarece fix azi sunt de servici.
-Nao Naruma!!!
Am tresarit cand am auzit nunele meu strigat pe un ton pe care ia facut pe toti sa se uite ba la persoana respectiva,ba la mine.Cel care mia strigat numele e prietena si amica mea Georgi care pare nervoasa.
-Da?
-Tu!Cand te prind te las fara bile!!
-Dar-dar ce am facut?
-Ce ai facut?!MAI AI TUPEUL SA MA SI INTREBI?!?!?
-Da?
-Cand aveai sa imi zici ca peste 2 zile faci 18 ani?
-Niciodata.
-Ce?De ce?Daca era ziua mea eram fericita.
-Nu imi place cand e ziua mea.
-E legat de...
-Dap.Inca nu stiu cine e.Dar ma bucura faptul ca m-am nascut fara sa sti tu.
-Cu timpul vei afla.
-Nu prea cred.
-Niciodata sa nu spui niciodata.
-Cum spui tu.
Dupa ore am mers acasa,mancand si facandumi temele,mama trebuie sa ajunga de la munca,ma pun in pat si adorm.
CITEȘTI
My posesiv werewolf Yaoi (boyxboy)
Werewolfaceasta carte este interzis homofobilor.Nu raspund pentru nimic daca cititi.Dar va anunti ca nu aveti voie cei care sunteti homofobi.Aceasta carte este despre persoana de acelasi gen*