Ήταν Ιανουάριος χειμώνας του 2010. Μια οικογένεια ενωμένη, ζεστή μεταξύ τους με ένα κορίτσι που την λέγανε Clary. Η Clary ήταν 10 χρονών και ήθελε ένα σκυλάκι να το φροντίζει μαζί με την οικογένεια της, να παίζει μαζί του και διάφορα άλλα πολλά. Περίμενε να έρθει το καλοκαίρι για τα γενέθλια της πως και πως, για να πει στους γονείς της πως θέλει ένα σκυλάκι. Ο μπαμπάς της που τον οποίο τον λέγανε James ήταν αγρότης και την μητέρα της την λέγανε Olivia όπου έκανε δουλειές του σπιτιού. Την επόμενη μέρα αφού πήγε σχολείο την Clary και γύρισε στο σπίτι ή Olivia, πήρε το άλμπουμ με της φωτογραφίες και θυμόταν τα παλιά χρόνια. Είχε και ένα σκυλάκι τον Jack που δυστυχώς είχε ένα ατύχημα με ένα τρένο που περνούσε. Δυστυχώς, κάθε στιγμή που περνούσε από κει, το θυμόταν αλλά η Clary δεν ήξερε για αυτό, γιατί σκέφτηκε πως θα ήταν καλύτερο να μην το μάθει ποτέ. Εκείνη την στιγμή σκέφτηκε πως ένα σκυλάκι θα έκανε καλό για την κόρη της την Clary. Το βράδυ πριν κοιμηθούν σκέφτηκε να κάνει μια συζήτηση με τον σύζυγό της όπου συμφώνησε και αυτός. Λοιπόν είχε φτάσει η ημέρα των γενεθλίων της που περίμενε η Clary και ήταν έτοιμη να ζητήσει αυτό που ήθελε. Μα πριν το ζητήσει χτυπάει το κουδούνι του σπιτιού της. Ανοίγει και βλέπει τον μπαμπά της με ένα σκυλάκι στην αγκαλιά του και να λέει '' ήρθε και ακόμα ένα μέλος στην οικογένεια μας, αυτό το δώρο θα σου κάνει καλό '' της το δωσε και η Clary εκείνη την μέρα αισθάνθηκε πιο ευτυχισμένη από ποτέ. Σκέφτηκε πως έπρεπε να το βγάλει ένα όνομα, έτσι τον έβγαλε Ronty. Δεν φανταζόταν πως το δώρο που ήθελε το είχε στα χέρια της την ημέρα των γενεθλίων της. Έτσι, πέρασαν τα χρόνια, η Clary είχε γίνει 16 χρονών, ο Ronty μεγάλωσε μαζί της, η Clary ήταν όλο και πιο ευτυχισμένη κοντά στους γονείς της και στον Ronty, ζούσαν μια όμορφη ζωή ενωμένη και δεν είχαν ποτέ κάποιο χωρισμό μεταξύ τους. Η μητέρα της η Olivia της είχε πει από την αρχή να μην απομακρύνετε, να είναι κοντά στο σπίτι. Μια δυστυχή μέρα όμως, έγινε κάτι που δεν περίμενε η Clary να γίνει. Είχαν βγει μια βόλτα, άφησε για λίγο ελεύθερο τον Ronty να μάθει να είναι κοντά της και να μην απομακρύνετε. Ώσπου κάποια στιγμή, εκεί που έτρεχε ο Ronty ξαφνικά πέρασε ένα τρένο και έγινε κάτι που δεν φανταζόταν πως θα γίνει. Ήταν σαν μια στιγμή που δεν κατάλαβε πως έγινε, έτρεξε κοντά του αλλά δυστυχώς ο Ronty δεν ενέπνεε. Το πήρε αγκαλιά με δάκρυα στα μάτια και το μετέφερε στο σπίτι της. Η Clary είχε ζήσει την ίδια ιστορία με την μητέρα της την Olivia. Μια καινούρια μέρα για την Clary και την οικογένειά της, ξεκίνησε άδικα. Η Clary ήξερε πως όταν ξυπνούσε, δεν θα είχε ποτέ ξανά δίπλα της τον Ronty να την κάνει ακόμη πιο ευτυχισμένη. Είχαν περάσει πολλά μαζί και η Clary είχε υποσχεθεί πως θα τα θυμάται για πάντα. Η Clary με την μητέρα της, πήγανε και το θάψανε σε ένα μέρος που στο οποίο εκεί ήταν θαμμένος και ο Jack. Όλα αυτά, επειδή στην τελική μαθαίνουμε και εμείς αλλά έμαθε και η Clary από μικρή, πως ο σκύλος είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου. Ποτέ δεν ξέχασε τον Ronty, γιατί οι καλές αναμνήσεις δεν ξεχνιούνται, μένουν στο μυαλό και στην καρδιά μας για πάντα.
YOU ARE READING
Ρόντυ ( Ronty ) The Dog
General FictionΜια οικογένεια ευτυχισμένη και ενωμένη μεταξύ τους, με ένα σκυλάκι τον Ronty που γίνεται κάτι που δεν φανταζόταν η κόρη τους η Clary.