Cakuva şehri

83 5 3
                                    

Burası normal bir şehir değil vampirler,cadılar,kurtlar,ölüm melekleri,ruh iblisleri,insanlar.

Farklı bir şekilde hepsi bir arada yaşıyolar. Doğrusu bana hiç mantıklı gelmiyo, ama kimse birbirine zarar vermiyo.

Düşünsenize yaa 2000 yıllık vampirle yaşıyosun ama napalım kader....

Aslında pek önemsemiyorum , herkez kendi halinde. Ha şimdi siz düşünüyosunuzdur,bu kız kesin bir vampire aşık olur ,başka bir kurt adam kıza aşık olur ,kız kendini ruh iblislerine satar felen, ama hiç alakası yok. Benim sevgilim var zaten ve evlenicez hemde 2 hafta sonra.

Neyse ben kendimi tanıtiyim ismim Sara Matewers kahverengi saçlı ,mavi gözlü ince ve atletik bir vucuda sayibim cidden övünmüyorum cimlastik öğretmenliği yapıyorum ,sevgilim yani evleneceğim kişi Drew Gezbork siyah saçlı kahverengi gözlü uzun boylu ,en yakın arkadaşım yok açıkcası biraz kendi halimde takılırım ama tabiki kızlar gecesi yaptığım üç arkadaşım var .

Bana en yakına Sita Kexa sarışın oda mavi gözlü ve ince ve orta boylu ,Kate Wiston siyah saç ve kömür siyahı gözlere sayip aramızdaki en güzel kız bence, birde Nadia Pirce o bir vampir ama bizi çok sevdiğini söylüyo yani bizden farkı yok oda kızıl uzun saçları ve sarı gözleri var uzun boylu ve zayıf.

Böyle işte karşı cinsle beraber olmamız yasak değil ,ancak kurulun haberi olması lazım yani dönüştürmek filan istenirse kurul bilicek yoksa ruh iblisleri işe el koyucak. Ruh iblislerinin ne yaptığını bilmiyorum ama kötü sonuçları oluyomuş.

Bu şehri ilginç aslında bakarsanız herkez tam olarak nerede olduğunu bilmiyo bazıları Parise yakın bir köyde der. Bazıları ABD'nin bir ili olduğunu söyler. Bazılarıda İran'la Türkiye'nin sınırlarında bir kasaba olduğunu söyler ama kimse tam nerede olduğunu bilmez.

Bu yüzdende girenin bir daha çıkmasına izin vermiyolar yaa. Vampirlei k isteğinid kan bankalrı kapatıyo bunu karşılığın da, da hastaları daa kolay iyileştirebilmk için vampi kanından alıyolar .3 damlası 3 insanı iyileştiriyo ,bu yüzden de vampirlerden çok kan almalarına gerek kalmıyo.

Ruh iblisleri hiç acıkmıyo zaten , ölüm melekleride insanlar gibi yemek yiyebiliyo.

Kurt adamlara gelince dişiside var erkeğide ,vampirlere kurtların beraber olmaları yasak sadece o var sorun olarak birde kurt adamların dönüşümü.

Dönüşürken tüm kemikleri kırlıyo ,dönüştükten sonrda bilincelerini kaybediyolar ve önüne glen her şeyi parçalıyolar.

Onlarda insanlar gibi herşey yiyeviliyolar ,anck dönüştükleri sırada bilinclerini kaybediyolar ve sadece vampirlerle besleniyolar . Vampirler ölmez doğru sadece tahta bir kazığı vampirin tam kalbine saplarsanız ölür. Ama eğer kurt adam saldırırsa iyileşir m 1 haft sonra acıları başlar tek çare onu öldürmek olur .

Cadılara gelince ,onlarda insanlardan farksız kuruldan izin almadığı sürece karabüyü, sihir veya herhangi bir şey yapamazlar. Eğer acileyiten bir büyü yaparlarsa mazereti ve acileyeti sonucu bir şey denmez ancak sebebsiz, veya yasak bir büyü yaparlars işte o zaman yine ruh iblisleri birşey yapar ama hiç dahil olmadığım için bilmiyorum .

Neyse bir de kendi aliemden bahsediyim babam Riki Matewers insan tabikide, annem üvey annem Rebeka Matewers o bir cadı ama benim gerçek annem doğum sırasında ölmüş. Onu özlüyorum fakat Rebekada bana kötü davranmıyo bir hastalığı yüzünden çocuğu olmuyo,ancak beni çocuğu gibi görüyo. Ona karşı değilim, anne sevgisini bana tadırdığı için minnettarım. Haa siz şimdi vampir kanı içsin diceksiniz ancak cadıların vucudu,vampir kanını kabul etmiyo bu yüzdende tedavi olamıyo.

Ancak oda bu durumdan şikayetçi değil 2 yaşımdan beri o ban bakıyo ve beni öz kızı bellemiş durumda. Öyle işte lise ikiye gidiyorum bu arada .

Aklınıza Drew geldiğinden eminim am biz 7. Sınıftan beri çıkıyoruz ve alilemizin izinleride var tek bir şey istiyolar ,okul bitene kadara çocuk yok. Bizde karşı çıkmadık neyse böyle işte hayatımız.

Aa kapıda çaldı Kate,Sita,ve Nadia gelmiş olmalılar benim düğüm ve Nadianın sevgilisi için bir kızlar gecesi yapmaya karara verdik . Son hazırlıklara bakiyim film için yastıklar hazır,abur cuburlar masada, etrafındaki koltuklarda 4 tane bahtaniye, yatağın üztünde herez için ayıcık ve kapıbın önünde kedi , köpek ,kuba ve panda terlikler . Tamam her şey hazır .

Kızlar partisi başlasın!!!!!!!!!!!

Şunu söylemeliyim ki ilk hikayem bu yüzden nasıl oldu bilmiyorum . Şunu bir açıklığa kavuşturalım yeni bölümler 1 haftadan erken gelicek ama lütfen vote ve yorum yapın iyi kötü farketmez. Hatalarımı söyleyin düzeltiyim . Yazım hatalarım içinde özür dilerim mobilden yazıyorum..... Voteyi unutmayın!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TemasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin