The Boy Who Kills Himself

1.7K 263 108
                                    

Chanyeol ablasının yanına oturmuş, televizyonu açmıştı. Akşam haberleri hızlıca ekranın altından geçiyordu. Ablası boş bakışlarla televizyonu izlerken küçük yazılardan biri Chanyeol'un dikkatini çekti.

Byun Baekhyun'un sağlık durumunun kritik olduğu açıklandı!

Chanyeol ne okuduğunu anlamasa da yazı hızlıca geçip gitmişti. İçinde bir panik dalgası oluşurken eline telefonunu aldı ve Baekhyun'u aradı. Telefon kapalıydı.

Birkaç kere tekrar denedi. Her seferinde başarısız oldu. Hızlıca internette son dakika haberlerini arattı.

BYUN BAEKHYUN İKİNCİ KEZ HASTANEYE DÜŞTÜ!
Byun Baekhyun evinin önüne gelen ambulansa yerleştirilirken görüntülendi! Nesi olduğu bilinmese de etraftaki panik halinden tekrar intihara teşebbüs ettiği tahmin ediliyor.

En son 2012 yılında kendini Busan Köprüsü'nden atmaya çalıştığı bilinen Byun Baekhyun'un son durumu bilinmiyor. Merkez Hastanesi'ne gazeteciler alınmıyor.

Byun ailesinin en küçük ve hayat dolu ferdi Byun Baekhyun'a şifa diliyoruz.

Chanyeol haberi kapatırken eli titriyordu. Baekhyun ve intihar çok uzak gelen iki kelimeydi. 2012'de de kendini köprüden atmaya çalıştığını bilmiyordu bile.

Panikle yerinden kalktı ve kenarda duran kaskını eline aldı. "Abla, hemen geri geleceğim."

Hızla karşı eve doğru koştu ve kapıyı yumrukladı. "Sehun! Sehun! Aç kapıyı!"
Kapıyı bir kız açtığında Chanyeol iki adım geriledi. "Sehun nerede?"

"Sehun dışarı çıktı. Acil bir haber almış."

"Sikeyim-" Kıza bir şey demeden motoruna koştu ve gaza bastı. Akşam trafiği inanılmaz sıkışıktı ama Chanyeol arabaların arasından uçarcasına geçiyordu. Sonunda Merkez Hastanesi'ne geldiğinde kapının önünde arabalardan oluşan bir kalkan olduğunu fark etti.

Ön kapıya koştuğunda güvenliklerden biri onu durdurdu. "Gazeteci misin?"

"Hayır!" Chanyeol ceketinin cebindeki kimliği ona uzattı. "Lise öğrencisiyim. Şey, annemi ziyaret etmeye geldim."

Adam bir süre kimliği inceledi. "Bu kapıdan giremezsin. Arka kapıdan ziyaretçi kısmına geçebilirsin."

"Ama hep buradan gelirdim?"

"Bu giriş bugün kapalı."

Chanyeol ısrar etmeden arka kapıdan içeri girdi. Güvenlikten kurtulmayı başaran iki gazeteci etrafı gözetliyorlardı. Chanyeol hızlıca resepsiyona koştu. "Affedersiniz, Byun Baekhyun'un olduğu odayı-"

"Üzgünüm. Bu bilgiyi veremeyeceğim."

"Ama ben onun arkadaşıyım!"

"Ailesi sizin gibi birinin ismini bekleme listesine vermediler. Söyleyemem."

"Ama-" Chanyeol sessizce küfrederek etrafa bakındı. Koridorun ilerisinde Sehun, koruma olduğu belli olan iki adamın ortasında koşuyordu. "Sehun!" Chanyeol hızla yanına gittiğinde korumaların ikisi de Sehun'un önüne geçip Chanyeol'u durdurdu.

Chanyeol bir an duraksadı. Sehun'un kendisi Baekbeom'un koruması değil miydi? Neden korumayı başka korumalar takip ediyordu ki?
"Çekilebilirsiniz, arkadaşım o benim." Sehun iki iri yarı adamı itekledi ve öne geldi. "Burada ne işin var?"

"Haberlerde gördüm ve-" Chanyeol neden panikle buraya geldiğini bilmiyordu gerçi. "Bilmiyorum, panik oldum sanırım."

"Anladım..."

Chanyeol's Duties || ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin