2

1.9K 78 6
                                    

A doua zi dimineata am pormit la scoala,intrand in curte acolo vazandul pe colegul nou cu alti baieti si fete pe care nu ii cunosc.Toti s-au intors spre mine,uitandu-se intr-un fel ciudat.

-Ce faci?

-Aaaaaa.tip speriat.

-Ce-ai fa?

-Pe mata am.Nu te mai furisa asa,sti bine ca nu imi place.

-Stiu.Dar esti adorabil cand te speriu.

Spune si ma trage de obraji,am auzit un marait care mai apoi pamantul sa se cutremure.Speriat m-am lasat in jos deoarece urasc astfel de cutremure.

-Nao!Esti bine?Esti cam alb.

-Da.Doar sti ca nu imi plac astfel de intamplari.

-Te cred.Mai tii minte cutremul ala din a 9-a?Eram in clasa,iar cand a inceput scoala a inceput sa se crape la pereti.Mai tin minte cand video proiectorul a cazut pe piciorul tau cand erai gata sa fugi.

-Sa sti ca am inca cicatricea!

-Ma mir cum de nu ti la zdrobit?Adica tu ai vazut ce mare e video proiectorul?

-Dap.Credema ca de ceva timp sunt agitat,iar de ieri e si mai mare,mai ales ca maine e ziua mea si ma enerveaza chestia asta.

-Ei na?

-Ei ba!

-Hai sa mergem inauntru,se pare ca va ploua azi si oricum tu esti intr-un tricou si pantaloni de treiling.Cred ca nu ai nici umbrela,iar daca afla Myse ca iar nu ai una te capaceste bine de tot.

Spune si incepe sa rada de mine si de ce sa intamplat ultima data.Ihh inca ma apuca tremuratul doar la acel gand.

-Myse!

Il strig eu,dar doar atunci observ ca el si Lex se bateau amandoi fiind plin de rani,cu buzele sparte,vineti si aveau cate o taietura la frunte si obraji.

-Voi doi!

Strig si dirigu se sperie cand trece pe langa mine.

-Cu mine!Acum!La infirmerie!Sa nu va puna mama naibi ca nu ma urmati ca va tai ambele capete.

-Ambele?spune Lex.

-Nu intreba.spune Myse.

-N-Nao...dute cu ei va invoiesc ora asta.

Spune dirigu speriat.Eh cred ca de la reactia asta nervoasa deoarece e prima data cand ma vede asa.Am mers la infirmerie cei doi punanduse pe pat incepand sa le dezinfectez ranile si sa pun plasturi.

-Acum.De ce v-ati certat?!

-Pai...idiotul asta aici de fata sa ciocnit de mine spunandu-mi fiu de catea.

-Lex!Nu iti permit sa imi jignesti prietenul.

-Da ce?!striga el.E iubitul tau cumva?!spune nervos.

-Nu.Myse e ca fratele pe care nu l-am avut.spun si stranut.

-N.A.O!spune Myse accentuand numele meu avand mainile incruncisate si parand nervos.

-Da?zic zambind inocent.

-Racesti cumva?!striga el.

-Nu?zic si stranut incepand sa simt in coltul ochilor lacrimi din cauza raceli care ma prinde.

(Nu stiu de voi,dar eu cand sunt racita ma mai apuca lacrimile in coltul ochilor semn ca is rau.Colega mea plangea la ce rau era racita mai ca mia dato si mie😂.Eh daca nui una,e alta care e racita).

Myse și-a pus mana pe fruntea mea  indepartand-o.

-Doamne dumnezeule Nao arzi tot.Trebuie sa mergi acasa.

-Dar orele?

-Nu poti sta asa.O so suni pe mama ta.

-O-ok.

-Voi trece dupa ore la tine sa vad cum esti,bine?

-Da.

Am plecat de la scoala,mergand acasa.Ajuns intru inauntru,mama n-a raspuns ceea ce e ciudat deoarece azi trebuie sa fie acasa ,pentru ca mi-a luat aproape o ora deoarece am mers la farmacie sa iau medicamente si am luat si alimente ca sa mananc si eu ceva.Ciudat usa nu a fost incuiata asta insemnand ca trebuie sa fie acasa.Lam cautat in fiecare camera,ultima fiind camera lui, a mamei mele.Intrat in camera ce am vazut ma ingrozit teribil.Lucrurile erau aruncate peste tot vazand un bilet pe pat.L-am luat citindul:"Nu ai sa-l mai vezi vreodata cel mai posibil.Imi apartine,cand voi afla cine esti va fi de rau."Am inceput sa tremur,cazand in genunchi plangand zgomotos cu sughituri,uitanduma in jur.

-Mama!Mama...MAMA!

Strig tare incepand sa plang incontrolabil,ceea ce mi se facea rau si nu ma simteam bine.

???.pov

-Spunemi!Ce naiba nu poti?!

-Nu pot si nu vreau!

-Cine naiba e el?!

-Nu spun.

-Agggg.marai nervos.

Usa se tranteste de perete afisand o silueta care era beta.

-Alpha trebuie sa vedeti asta.Camerele de vedere din casa au surprins pe cineva.

Am mers cu el unde erau beta si cel de al treilea la comanda cu perechile lor.Intradevar era cineva,e baiatul din fotografii.Intra in fiecare camera,pana in cel al perechii mele.A luat biletul apoi cade jos plangand.Ha!Plangi jigodie.Cand aflu cine esti atunci esti mort,vad ca mormaie ceva pana striga tare "mama".

-Mama?!strigam toti deodata.

Se ridica usor mergand il alta camera care se pare ca e al lui.Se lasa pe pat ai nu se mai misca de acolo.Merg nervos in camera unde l-am inchis pe Semy.

-Spunemi!Cine e javra cu care ai un copil?!

Isi mareste ochii cat cepele si se intoarce ca o furtuna spre mine.

-Nu-i face nimic,te rog.

Spune si plange.

-Vreau sa stiu cine mia atins sufletul pereche?!

-Nimeni!Lasama sa plec are nevoie de mine.

-Nu.Te-am gasit si nu te mai las sa pleci.

-Te urasc.

My posesiv werewolf Yaoi (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum