Осем месеца по – късно
Кристиян
Крайчеца на стиснатите ми устни сами се извиваваха в усмивка всеки път щом долавях аромата ѝ. Обърнах се на една страна и подложих длан под главата си. Пред сънения ми поглед имах най-красивата гледка. Спяща, рошава и много, много красива. Толкова красива и толкова моя. Никога не съм мислел, че мога да изпитвам подобни чувства. Усмихнах се отново на сладката муцунка, която направи в съня си. Вероятно сънуваше нещо хубаво.
" Ще оставя всичко зад гърба си. Само кажи, че все още има нас. "
Думите забучаха и лицето ми замръзна в сериозно изражение. Всеки ден от осем месеца насам нестихващо ми напомняха, че все още не съм спазил напълно дадената дума. Бях изморен от този начин на живот, но не знаех как да скъсам с хищника в мен, който беше свикнала да ловува. Щеше да отнеме време, доста време, а дотогава ни трябваше шибано прикритие. С Росен и момчетата инвистирахме в една от водещите айти компании в страната. Технологиите, не ни бяха чужди и изискваха доста командировки за среща с така наречените "бизнес партньори". Беше идеалната работа за прикритие. Еми се раздвижи и с лекота изтри мрачното изражение от лицето ми.
Еми
— Добро утро — усмихнах се и прокарах пръст по наболата му брада. Имаше най-топлия сънен поглед на света, най – топлите устни и ръце събуждащи жажда за похот.
— Добро утро, принцесо — тялото му се притисна в мен и както всяка сутрин зарови глава в гърдите ми.
— Гъделичкаш ме — засмях се и сложих срамежливо ръце пред тях.
— При това съвсем умишлено — нашепна и продължи с гъделичкащото докосване. — Обожавам смехът ти, беба.— Ела тук. — измрънках тихо и раздвижих пръст с жест да се прибилижи докато му намигам закачливо. Познавах този поглед . Пълен с обещание да ме разведе из страната на удоволствието.
— Имам нещо недовършено — избуботи с плътен глас вече под завивките.
— Така ли?
— Мъ–хъмм ... — измънка още веднъж за потвърждение — Снощи след като се прибрахме се пльосна на леглото и заспа. — изкикотих се усещайки на къде слизат устните му. Езикът му оставяше следи по корема ми и като пълзяща змия, на зиг заг, слизаща към онова толкова тръпнещо за допира му местенце. Извивах се под него. Изпадах в транс. Потъвах в еротика и мокри желания, когато нечии крясъци макар и глухо, долетяха до слуха ми.
YOU ARE READING
Аз преди теб🔞 (Mafia Romance )
RomanceАз съм призрак. Сянка. Безскрупулен наемник, когото не искаш да срещаш. Но когато кучката наречена съдба е тази, която държи козовете в ръката си, дори аз съм просто играч на нейната маса. Нейно Величество реши да покаже шибаното си чувство за хум...