Yıldıza dokunmayı Yorum yapmayı unutmayın lütfen
100 OY 100 YORUM
-------------------------
Tahir sinirle duvara yumruk attı ve devamını getirmeye başladı. Herkes harap olmuş bir haldeydi hemen yerimden kalkıp Tahir'in yanına gittim.
Elini tekrar duvara vurucakken yumruğunu tuttum bana baktı ağlıyordu sevdiğim adam. "Tahir yapma..." Dedim zor çıkan sesimle.
"Ne yapmayım nefes? Ne yapmayım? Lan kız kardeşim nerede? Kız kardeşim şuan o it oğlu it yüzünden ameliyatta." Demesi ile elini bıraktım. Tahir ne dediğini anlamış olucak ki elimi tutmaya kalktı ama hemen geri çekildim.
Ona kısa bir bakış atıp bahçeye çıktım. Tamam abim hatalıydı bir intikam uğruna masum, mazlum birinin canını yakmıştı ama Tahir'in abime İt demesi bana koymuştu.
Göz pınarlarımda akmak için hazırlanan göz yaşlarım düştü yanaklarıma. Elimi karnıma koyup sevmeye başladım. "Nefes'im." Omzumda hissettiğim ağırlık ile o yöne baktım Asiye ablam gelmişti.
"A-abla?"
"Nefes... Nefes'im... Kurban olayım Tahirle aranı bu yüzünden açma. Abin yüzünden Tahirle aranı açma. Tamam duru en masum kişiydi ama Tahirle aranı açma."
"Nasıl açmayayım abla? Nasıl açmayıyım? Tahir'de gün gelicek duru iyileşecek intikam uğruna yanıcak Tahir'i bilmiyor gibi konuşma." Asiye abla elini karnıma koydu.
"Bunu düşün ve bununla onu dizginle." Başımı salladım ve sarıldım. Şimdi duru iyi olunca ben onun yüzüne nasıl bakacağım? Abim'in hataları niye hep bana meal oluyordu.
"Yengem siz konuşun o zaman. Nefes dediklerimi unutma." Dedi Asiye abla yanımdan ayrılırken başımı salladım. Tahir yanıma geldi ve oturdu.
"Özür dilerim... Abin'e yani Oğuza it demek istememiştim ama beni de anla nefes kardeşim onun yüzünden orada."
Yüzüne baktım pişmanlık vardı.
' Abin yüzünden Tahirle aranı açma '
Gözlerinden yaşlar gelmeye başlayınca elleri ile yüzüne kapattı ve ağlamaya başladı. Koskoca Tahir Ağa benim yanıma ağlıyordu.
Kollarımı onun beline dolayıp başının göğüsüme düşmesini sağladım. O'da derin derin nefes alarak ağlıyordu.
Ağlıyordu... Ağlıyordum...
Tahir ayağa kalkınca bende kalktım ve ellerini tuttum. "Abim yüzünden seninle aramı bozacak değilim." Tahir gülümseyip dudaklarını alnıma bastırdı.
Seviyordum her ne olursa olsun seviyordum...
Doktor bizi başına toplamıştı.Heyecanla korkuyla ona bakarken Tahir elimi daha çok sıkıyordu"Tahir" fark etmiş olacak ki toparladı kendisin
"Duru Hanımı kurtara bildik yani yarı kurtardık ama beklemediğimiz bir şey oldu ameliyat dan sonra uyanması gerekti ki yarım saat bekledik ama uyanmadı"
"kısa kes doktor!" diye kükredi Mustafa abi
"Bitkisel hayata girdi maalesef"
herkes yıkılırken nefes alamamıştım Tahir yere çöktü ağlama sesleriyle arkamı dönüp baktığımda koltuğun arkasında dizlerini karnına çekmiş ağlayan abim vardı...
Yanına gelip diz çöktüm ellerimi ellerimin üstüne koydum" ab-abi"
"o mavi gözlerin göremeyeceğim bir daha" yutkundum seviyordu Duruyu...
"uyanacak abim geç uyanacak belki ama bir gün uyanacak sen de beklemeyi öğreneceksin bekleyeceksin onu"
"neden ?" dedi gözlerime bakarak devam etti" neden bunca sana yaptığım şeyden sonra neden ellerimi tutup destek oluyorsun ?"
"evet tacize uğradığıma inanmadın hırpaladın küfür ettin a-ama ab-abimsin "
"buraya gel güzel gözlü kızım" deyip çekip sarıldı hasret kaldığım abi kokusuna kavuştum..."özür dilerim çok özür dilerim sana abi olamadığım için özür dilerim" diye fısıldadı kulağıma gülümsedim daha sıkı sarıldım
Tahir Nefesle Oğuza bakıp zorla tebessüm etti. Şükür etti kardeşi ölmemişti nefes alıyordu işte buna şükür etti. İnsan şükür etmeliydi ne gelirse gelsin başına çünkü bundan beteri de gele bilirdi. Oğuza kinliydi ama onun kadar kötü değildi intikam istesin.
------
Kaleli ailesi konağa dönmüşlerdi Tahir bankta oturmuş gökyüzüne bakıyordu. Yanına gelip başımı göğsüne koydum sarıldım " barıştınız"
"yani affettim diyemem paramparça etti beni ama işte abim kızmadın dimi"
"neye ?"
"sonuçta abim yanlışlıkla da olsa vurdu Duruyu bende sarıldım ona"
"hayır güzelim Oğuz nefsine kurban gitti intikam dedi kendi sevdiğini vurdu onu Allah Affetsin"
Karnım da ki hareketlenmeyle gülümsedim" Tahirr"
"ne oldu"
"tekme atıyor" dedim gülerek başın karnıma koydu atmıştı yine
"ne güzel bir şeysin sen en ihtiyacımız olduğu zaman güldürüyorsun ama yakma annenin canın külahları değişmeyelim"
Kahkaha attım Tahir de benimle beraber güldü
"iyi misin ?"
"iyiyim kardeşim sadece uyuyor nefes alıyor ölmedi Çok şükür" deyip sarıldı bana.
---------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sardunya "AĞA SERİSİ-3"
RomanceSardunyalar Bile Soldu..... Mutlu Sonlar Yoktur Benim Masalımda...