...

5 3 2
                                    

   Çocuk şaşkın bakışlarla gözümün içine bakarken yanınıza bir yaklaştı,
Uzun, gür ve dalgalı saçlı ,hemen hemen benim boyuma yakın bir boyda olan tatlı ve şirin bir kızdı. Fakat artık kimsenin güler yüzüne, tatlı diline kalmayacak ondan emindim.
     Bunu bencillik olarak algılayabilirsiniz. Ama gerçekten öyle değil Çünkü artık o kadar deneyimden sonra( tabii iyi değil kötü deneyimden sonra) insanın gözünden anlıyorum , tanıya biliyorum ne zaman ne yapmak istediğini, ne demek istediğini anlayabiliyorum. Hadi ama bu ne demeyin zamanla Siz anlayacaksınız zamanla sizde göreceksiniz Eylül haklı diyeceksiniz.(Bunu diyen ben miyim hadi kızııımm , sen eylülsün kurnazlık kötülük senin neyine? diye gecirdim aklımdan ,aynı zamanda da yüzümde bir tebessüm oluştu...)
    
O anda duyduğum sele sarsıldım;
–“ne pis pis sırıtıyorsun kızım?”
Diye bir ses geldi kulaklarıma,sanki halen o  sarsıntıyı atlatamamışım gibi
geliyordu...
İnanamıyorum sarsılan düşüncelerim değil aslında benmişim kızın sesiyle kendime geldim,  beni çağırıyormuş ve bende yine fazla ve ağır  düşüncelerime daldığım için bir an kendimi kaybedip kızın çağırdığını Hatta Kolumdan tutup saçlarını farketmemişim .
–“ iyimisin?” diye devam ettiğinde ;
–“ iyiyim , iyiyim sağol ” diye cevapladım. Kız o sırada o yanımızda olan çocuğu gönderdi Ve bana dönüp;
–“Merak etme okulumuzda vardır böyle tipler ,kulak asma sen böylelerine” diyerek devam etti;
–“Ee ne arıyorsun burada akraban ya da arkadaşın için mi geldin?” diye sorunca ben de içimden( ne yani öğrenci olarak gelemez miyim Allah Allah )diyerek geçirdim aklımdan.
–“ hayır” diyerek sert yani fazla sert olmasada tepkili bir ses tonuyla cevapladım.
–“ Neden geldin peki?” 
Sorgu memuru filanmıydı  amma soru sordu ha...
–“okulda yeniyim Bugün başladım bu okula” dediğimde ise;
–“sınıfın hangisi Peki müdürle konuştunmu?” gibisinden sorular sordu, bende;
Sınıfımın burası olduğunu ve müdürle konuştuğumu filan söyledim , oda anlayışla karşılayarak tabi birde sert tavrından dolayı  üzgün olduğunu söyleyerek cevapladı.
    İyi bir kıza benziyor ama bilmiyorum yinede  daha tanımadan birsey söylemem doğru değil zamanla göreceğiz.
Tatlı, naif  sevecen ve sıcak kanlı olduğu kesin, iyi anlaşacağımızı  düşünüyorum.
Genelde derslerim iyi olsada  en önde oturmayı seven bir öğrenci olmadım hiç bu nedenle en arkada oturmayı tercih ediyorum .
Kızda tek başıma kalmayayım diye  benimle oturmayı kabul  edip en arkadaki  cocukta yerini bize vermesini rica ettik ve anlayışla karşıladı bizde oturduk...
   

     Arkadaşlar bu hafta bölümüm
biraz geçikti  ve biraz kısa gelebilir gözünüze kusurabakmayın lütfen. Bidahaki bölümde daha iyi bir sonuç ve daha iyi bir zamanlama yapıcam , sizi beklettiğim icin üzgünüm   yorumlarınızı ve  votelerinizi bekliyorum😁♥️❤️😘😍

    

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Psikopatmısın? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin