1 глава- Wattpad

13 1 0
                                    

Извинявам се за правописните и пунктуационните грешки, които ще видите във този текст. Както ви моля и да бъда извинен за неприлипния език.  Приятно четене

Абе хора обяснете ми какво става с това приложение. аз съм от старата школа в която да пишеш шитни отиваше във секцията с комедия а сега всичко е различно.  Всеки пише простотии и ги слага в която и да е секция и те стават известни. Къде е логиката да пишеш за K-POP или за секс или и за двете в едно. Аз уважавам корейската музика както и сека и еротиката.  Ама хора бива ли такова нещо. Ок кейпопа може да е тук в това приложение нищо против имат си фен база хората евала.  Ама стига сте писали еротични книги аз щях да кажа да слагате филтър за големи ама се досетих че самите книги и истории са написани от дечица на 10-11. Аз до 12-13 годишен не знаех какво означава секс и го мислих за някаква жаргонна дума а днешните деца имат толкова развито сексуално въображение че могат да напишат нещо по перверзно от сценария на порно филм. Моля ви или пък кейпоп и секс в едно ок мъж и жена в нормални сексуални отношения бих се опитал да го приема от 11-12 годишно времената се менят. Ама те прекаляват почват да пишат gay sex fiction какво става? Не мога да приема случващото се ще помоля хората които ме подкрепят и са на същото мнение да се присъединят в кампанията #changewattpad за да променим нещата и да върнем част от старото приложение в което всеки пишеше хубави произведения а не като сега мисли нещо пльосва го и си заминава. Книгите историите са като глина ако не ти се занимава блъскаш една буца на масата и готово, но но ако имаш желание ще създадеш нещо красиво и  ще бъде харесвано повече и ще бъде по желано защото си вложил старание и желание в него както и капка търпение.  Проблема е че вече не се предлага нищо свестно и хората взимат каквото им дадеш. Нека променим това чрез #changewattpad, но не утре а днес за да имаме по добро утре.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 15, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Какво става в ...Where stories live. Discover now