Okulun bitmesine son 10 dakika var, eve gider gitmez uyumayı düşünüyorum derkeen zil çaldı mutlu oldum bir anda :)
Çantamı alıp sınıftan çıktım okuldakilerin o bağırış sesleri boğuşmalar, itişler kakışlar ahhh onları gördükce ben yoruluyorum
Tam o sırada arka koşuşturanlardan biri pat diye bana çarptı o sırada yeni bir aşk başladı özür diledi ellerimiz deydi falan filan tabiki ŞAKA!
Özür bile dilemeden koşup gitti. Bu kaçıncı seviye ya? -_-Duysun diye yüksek sesle "sorun değil ya ne çarpması kedidir kedi!" Arkadasına bile bakmadı dünyayı böyle insanlar yönetsin cidden!
The walking dead filminde zombie'ler nasıl ilerliyorlarsa bizim okulda resmen cosplayi can havli ile kendimi okulun kapısından atabildim resmen büyük bir şey başarmış gibi hissettim...... sanırım öylede oldu.
Yağmur ciseliyordu sweatimin kapşonunu kafama gecirdim ellerimi cebime koyup eve doğru yürüdüm tam apartmanının kapısından girerken arkamdan tanıdık bir ses geldi arkama döndüm ve oha
Okul müdürü Hasan Akpınar ne işi vardı?
O bana gülümseyince bende ona gülümsedim
"Hocam merhaba, bişey mi oldu?"
Elini uzatıp sırtımı sıvazladı
"Yok kızım bişey 5 dakika babaanenle konuşacağım"
"Ne oldu ne-"
Derken apartmana önden girdi ve ilerledi evin kapısına gelince ben anahtarımı çıkartıp kapıyı açtım içeriden babaanemin sesini duydum
"Seliiin sen mi geldin?"
"Hıhı ama tek değilim"
Babaanemin ayak sesini duydum
"Kim geldi kızım?"
Derken hasan hocayı görünce oda dona kaldı ama belli etmedi
"H...hoş geldiniz hasan bey ne oldu bişey mi var?
"Yok efendim, kısa bir konuşma yapmamız gerek girebilir miyim?
Babaanem eliyle buyur edip salonu isret etti bende arkalarindan gittim ve koltuğa oturup konuşulacak olan şeyleri dinlemeye hazırlandım Hasan hoca direk söze girdi
"Hiç uzatmadan söze girmek istiyorum selın kızımız çok çalışkan ve zeki bir kız..."
Neden beni övüyor? Beni övmek içinmi geldi buraya kadar?
"Onun daha iyi okullarda eğitim görmesi lazım eger sizde isterseniz yarın yeni okuluna baslasın"
Ne?Ne?Ne? Yeni okul mu? Ben mi? Zeki mi? Ne sacmaliyor bu adam
Babaanem şok bir tavırla sordu
"Hangi okul bu?"
"Kent Koleji"
"Anladım ama kolejden bahsediyoruz bizim o kadar maddi durumumuz yok son senesi zaten bitirsin sonra istediği üniversiteye yollarım ben onu"
Hasan hoca gülümsedi
"Parayı sıkıntı etmeyin songül hanım....songül'dü değil mi?"
Ben araya girdim
"Evet songül, hocam benimde fikrimi almanız gerekmez miydi?"
Babaaanem kaş göz işareti yaptı ve sustum hasan hocanın yüzü bir an olsun asılmıyordu nasıl bi adam bu be!
"Selin kızım senin iyiliğin için kolejin müdürü benim aile dostum onunla konuştum para olayını yarın okulunda ilk günün olacak! Küçük bir sınav olacaksın başarın ölçülecek okulda kalıp kalamayacağın ögrenilecek"
Babaanem gülümsüyordu ama ben asla -_-
"Çok teşekkür ederiz , sağolun hasan bey çok sağolun"
Sagolun hocam yeni okul yeni dertler getirdiniz teşekkürler
"Ne demek efendim bir gencin hayatının kurtulması lazım"
Bu işin altında bir iş var ama hadi bakalım!
Bok vardı sanki bu okulumda yeni okul nerden çıktı allah aşkına ya
Hasan hocayı geçirip direk babaaneme döndüm
"Ya ciddimisiniz siz ya yeni okul ne babaane!"
Babaanem beni umursamadan telefonuna bakıyordu ve bana bi konum gösterdi
"Bak yeni okulun Kent Koleji burasıymış uzak sayılmaz otobüse binersin 15 dk ya okulda olursun"
"Ya beni anlamıyomus-"
"Okul kıyafetini dert etme yarin normal git sonra hallederiz"
"Ne okul kıyafeti ya beni-"
Durmadan lafımı kesmesi beni deli ediyor kendi istediği şeyi bana zorla kabul ettirmeye çalıştığı zamanlar gep bunu yapar
Lafımı keser ve ortamdan uzaklaşır
"Ben markete gidiyorum bişey istiyor musun?"
"Ya babaane kaçma ama ya deli ediyosun beni babaan-"
Kapıyi çarptı ve gitti inanamıyorum ya! Resmen zorla okul değiştirdiler bana kafayı yemek üzereyim.......Babaanem markete gidince odama geçip laptopumu aldım ve şu Kent Kolejini araştirdim 1998 den beri vs. Vs. Okulun tarihi çok iyi eğitimi falan cok guzel ama ögrenciler?
Dış görünüşe bakmamak gerekir sonuçta dışından herkes insan gibi görünür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY'IN ÇAĞIRISI
Teen Fiction4 Yaşında annesinin intiharına şahit bir kızı babasının terki üzerine babaanesi büyütmeye başlar lisede gideceği yeni okulda tanıştığı 4 kişi onun hayatını tamamen değiştirir....